EN ESTOS MOMENTS, QUIN SERIA EL NOSTRE ONZE IDEAL?
-
Jo crec que Congo i Ettien, mare meua, lamentables, no vull ni vore-los. Jesule està més acabat que la Charito, l'encaraven tranquilament, no furta balons. Tampoc li demanavem que pujara la banda, però ni defensava ni res. I Culebras té el cul un poc gros i li pesa, mare meua, que mos pese als del Sueca United té un passe, però que un professional per a menejar una cama li demane permís a l'altra té collons. Lombardi deu ser una mescla Spasic-Bogarde o algo mes…
Despues Camacho es un trastet pero al menys aguanta fisicament un bon nivell els 90 minuts, N'Diaye i Nagore tindrien que acompanyar-lo i fer el que resta de temporada com avui: 4 defenses, 2 mitjos defensius i dalt la creativitat de Carmelo per lliure, Juanma i Courtois en banda i Javi Rodriguez dalt.
Carmelo no m'agrada en banda, però ara que Riga ja ha perdut l'olfacte no té puesto en l'equip, és un trasto-deambulante per ahi... Per tant Carmelo de mitjapunta i Juanma per la dreta. Per l'esquerre qui? Jo que se tio, pues Courtois, que no hi ha altre, pero tampoc val ni un misto.
I dalt Javi Rodriguez m'està agradant, es meneja bé, es desmarca i no te res que envejar-li a Reggi en el remat de cap. Es més rapid, pareix que tinga més calitat... No se, m'agrada. No serà pitxitxi però faria el seu paper.
Ara per ara, el millor onze per a mi podria ser:
_CAVALLERO
JESULE________ALEXIS
CEBALLOS___________________________HARTE
N'DIAYE________CAMACHO
JUANMA__________CARMELO_________COURTOIS
____JAVI RODRIGUEZ
-
Cavallero
Ceballos-Jesule-Alexis-Harte
Juamma-Camacho-Sandro-Carmelo
Riga
Javi RodriguezA mi Curtois m´ha defraudat. I dalt,llevat de Congo, Tanto por uno San Bruno.Javi,Reggi,Mantxev...
-
Yo me arriesgaria con
AIZPURUA
Ceballos-Descarga-Alexis-Rubiales
Ettien-Camacho-Carmelo
Riga
J.Rodriguez-Reggi
-
@maulet78:
I dalt Javi Rodriguez m'està agradant, es meneja bé, es desmarca i no te res que envejar-li a Reggi en el remat de cap. Es més rapid, pareix que tinga més calitat… No se, m'agrada. No serà pitxitxi però faria el seu paper.
La verdad es que no se que le ves a Javi Rodriguez. Congo no ha hecho nada, pero por lo menos ha controlado un balón y ha estado a punto de marcar…
pero Javi creo ni controla, ni remata, ni desequilibra, ni, ni, ni....NADA
-
@massa2704:
Yo me arriesgaria con
AIZPURUA
Ceballos-Descarga-Alexis-Rubiales
Ettien-Camacho-Carmelo
Riga
J.Rodriguez-Reggidescarga como central?
cavallero
ceballos-culebras-alexis-harte
juanma-tello-camacho-carmelo
menchev-riga
-
Si no tinguerem una directiva subnormal…
----------------Mora-----------------
Pinillos----Gerard----Alexis----Harte
Ettien------Rivera----Carpin----Jofre
---------Aganzo--------Rigga---------
Però amb el que hi ha......
------------Aizpurua-----------------
Ceballos----Descarga----Alexis---Harte
Ettien----Camacho----Carmelo---¿Curtois?
---------Reggi-------Rigga-------------
Fent l'equip et dones conter de lo lamentable de la plantilla d'este any.
-
Aizpurua
Ceballos-Jesule-Alexis-HarteJuanma-Sandro-Camacho-Carmelo
Riga y la srta Pepis (si algún día se recupera de la seua diarrea).o Regi (encara que no m´agrada amb Riga)
fora de casa probaría amb:
Aizpurua
Ceballos-Jesule-Alexis-HarteNdiayé-Camacho
Ettien-Carmelo-Juanma o Cousteau
Y Riga como únic davanter.
També es pot probar amb Camacho com a central (per Alexis) si el rival es fluix y a Descarga com a central marcador per a sustituir a Jesule.
-
Yo probaria esto:
AZIPU
CEBALLOS DESCARGA ALEXIS RUBIALES
JUANMA CAMACHO NDIAYE HARTE
CARMELO RIGA
-
El mio
Cavallero
Ceballos - Jesule - Alexis - Rubiales
Juanma - Sandro - N'Diaye - Harte
Carmelo - Riga
-
Este es el mio:
–--------- Cavallero -----------
Descarga - Alexis - Jesule - Harte
----------- Camacho -----------
----------- N'Diaye -----------
Juanma ---------------- Courtois
----------- Carmelo -----------
----------- Riga -----------
-
el mio
–--------cavallero------------
ceballos--culebras--alexis--harte
-----------camacho--------
--juanma--n´diaye--carmelo
----------riga-------------
----------reggi-------------
-
@Konsul:
Yo probaria esto:
AZIPU
CEBALLOS DESCARGA ALEXIS RUBIALES
JUANMA CAMACHO NDIAYE HARTE
CARMELO RIGA
Lo mismo sin Descarga, cualquier otro ahi.
-
@maulet78:
I és aquest:
Cavallero;
Ceballos, Culebras, Alexis, Harte;
Juanma, Camacho, Sandro, Carmelo.Dalt, com ell mateix ha reconegut, té moltes alternatives amb un mitjapunta golejador com Riga, dos tanques com Reggi o Javi Rodríguez, un davanter més ràpid i no exent de qualitat com Manchev i un Congo lluitador. Reggi-Javi, Riga-Reggi, Manchev-Reggi, etc.
En defensa té gent solvent com Descarga o Jesule per a eventuals baixes i al mig del camp Nagore o N'Diaye seran els més habituals.
Pareix ser que Congo no tornarà a aparèixer pel Ciutat de València (mentre els altres davanters rendisquen, Mané no es casa amb ningú i si es veu obligat a posar-lo el posarà). Ettien, Courtois (que per a mi són dos paquetons) no contaran (si necessita un banda sols usarà a Ettien o inclus posara a Manchev o Congo antes que Courtois), i Lombardi no tindrà cap oportunitat i Rubiales és treballador i vorem, per ara no conta, igual que Tello que no és el jugador de futur que era Rivera.
Per tant, la reducció de plantilla que va demanar Mané no li la van fer, però ell s'haguera quedat esta plantilla de 20 jugadors.
PORTERS (2): Cavallero i Aizpurua.
DEFENSES (7): Ceballos, Descarga, Culebras, Alexis, Jesule, Harte i Rubiales.
CENTRECAMPISTES ( 6): Juanma, Camacho, Sandro, N'Diaye, Nagore, Carmelo.
DAVANTERS (5): Riga, Manchev, Congo, Reggi i Javi Rodriguez.
-
el meu onze ideal;
–--------cavallero-----------
-ceballos-jesule-alexis-harte-
-----------camacho------------
-ettien----carmelo-----curtet-
--------riga------------------
------------javi rodriguez----
riga i carmelo entren molt millor desde darrere, i tenint dos interiors que apleguen i manen balons dins del area amb un lluitador javi rodriguez i per darrere tenint carmelo i riga seria un sistema ofensiu molt bó, tb la defensa deuria de estar molt fina, camacho en el centre del camp fa molta feina tallant i recuperant pilotes...i la defensa pense que son els que millor estan en forma.