A MIGUEL ANGEL
-
Està clar que tu i jo, no anem a votar al mateix partit en les pròximes eleccions, però això no lleva que , des d'aquí, et desitge el millor per al judici de la setmana que ve.
Em sembla molt injust tot això, simplement per dir el que tot el món mitjanament entenimentat diria ¡¡¡SORT¡¡¡
-
que a pasao?
-
Jo també li done tot el meu suport, per DIR EN VEU ALTA ALLO QUE TOTS PENSABEM.
-
-->
lliure eres un autentico caballero, me sumo al apoyo a Miguel Angel Ruiz y le deseo toda la suerte del mundo.
No lo tenian ke haber dejado solo, a A Coruña tenia ke haber viajado el Presidente del Levante para ke vieran ke aunke el se fué de la lengua el club esta con él.
-
Ojalá gane y que le den a Romero…
-
Jo també li desitje sort a Ruiz i que li vaja bé contra estos tramposos.
Però també li 'reproche' les seues paraules:
-Una persona amb un càrrec de tanta responsabilitat i que les seues paraules representen a una institució i una afició com la del Llevant, no pot eixir dient eixes coses sense poder acusar amb proves.
-Entre ell i Villarroel (el Mallorca es carne de Segunda) ens van deixar en un ridícul impresionant davant de tota Espanya.
Iwal no aniria mal que el condemnaren a ell personalment i a l'altra, si te que parlar, que vaja més espai…
Així que com no hi ha proves contra el Depor i el Mallorca (Ruiz ho ha reconegut), li veig un futur panorama, i ara quan isca la sentència tornaran a parlar de nosaltres...