Jajajajajajajajajajajajajajajajaja
-
@Xota:
@david_9friki:
Pos jugamos mejor que la seleccion catalana
VAMOS ESPAÑA OE
No se que dirte….
anit sobre el camp hi havia 3 catalans i un argentí a l'11 titular, i en els canvis entren un brasiler, i altre català. O siga qe sense contar als extrangers... si de 12, 4 son catalans... per algo serà. que es un terç de la selecció!!!
Ya pero si quitais a los catalanes no os cargais a españa ademas yo creo k no acen falta no acen mas que pasar y pasar el balon asi tambien juego yo en la seleccion
-
@david_9friki:
@Xota:
@david_9friki:
VAMOS ESPAÑA OE
No se que dirte….
anit sobre el camp hi havia 3 catalans i un argentí a l'11 titular, i en els canvis entren un brasiler, i altre català. O siga qe sense contar als extrangers... si de 12, 4 son catalans... per algo serà. que es un terç de la selecció!!!
Ya pero si quitais a los catalanes no os cargais a españa ademas yo creo k no acen falta no acen mas que pasar y pasar el balon asi tambien juego yo en la seleccion
Home, Puyol de mig cap cap arrere es lo millor que tens.
Xavi, es l'amo del mig camp, sinò està Xavi, es Cesc.I en atac es l'única posició que els catalans no tenen un pes específic, perque Luis Garcia no es indiscutible, però per altra part la davantera es la línea més fluixa de l'equip…
-
@Xota:
@david_9friki:
@Xota:
@david_9friki:
VAMOS ESPAÑA OE
No se que dirte….
Xavi, es l'amo del mig camp, sinò està Xavi, es Cesc.I en atac es l'única posició que els catalans no tenen un pes específic, perque Luis Garcia no es indiscutible, però per altra part la davantera es la línea més fluixa de l'equip…
QUE TE VAYAS YA PINPIN!!!
-
@Xota:
@david_9friki:
@Xota:
@david_9friki:
VAMOS ESPAÑA OE
No se que dirte….
Puyol si es el mijor defensapero ni xavi ni cesc particularment m'agraden i xabi alonso meyns
-
hombre a mi Puyol me encanta, es el mejor defensa de España, Cesc un pedazo de jugador que va a dar mucho que hablar y Xavi otro pedazo de jugador, aunque creo que no llego en muy buena forma por culpa de la lesion. Luis Garcia normalito. Pero solo son 4 de un grupo de mas de 20. Eso si, mucho paquetorro tiene España, como el tontin de Joaquin
-
hombre a mi Puyol me encanta, es el mejor defensa de España, Cesc un pedazo de jugador que va a dar mucho que hablar y Xavi otro pedazo de jugador, aunque creo que no llego en muy buena forma por culpa de la lesion. Luis Garcia normalito. Pero solo son 4 de un grupo de mas de 20. Eso si, mucho paquetorro tiene España, como el tontin de Joaquin
4 de 20 i 4 de 12.
-
Polako xota, vas a negar que como minimo tienes tu basura de corazón dividido entre levante y barça?
Jojojo me consta que eres + del barça que del levante. Tontin, q aki todo se acaba sabiendo…
-
Polako xota, vas a negar que como minimo tienes tu basura de corazón dividido entre levante y barça?
Jojojo me consta que eres + del barça que del levante. Tontin, q aki todo se acaba sabiendo…
Capoll integral.
Jo tinc molt clar de quin equip soc.
I per sort els he vist jugar varies vegades un contra l'altre i se en quin dels dos vaig.Aixina que ves als teus contactes que t'informen que soc més del barça que del llevant i dilis que, com tu, ni puta idea
-
@Xota:
el que si qe se es que tinc tot el dret del mon de riure'm de la gent que pensava que este any ejpaña anava aguanyar.
I si me burle d'açò no es tant per l'eliminació sinò perque tots els anys es la mateixa història.
Ja ho diuen "el home es l'únic ANIMAL que tropeça dues vegades amb la mateixa pedra", i ací la gent ja en porta 40…
Yo no creo que tengas "derecho" (moralmente, vaya), a reírte de nadie que ponga su ilusión en un equipo. España no me supone nada en especial racionalmente, pero no puedo evitar sentirme parte de sus victorias y derrotas. Tampoco me gusta que todos los años sea la misma historia, que enseguida toda la prensa nacional y local ponga todos sus recursos al servicio de los sueños de una sociedad, pero es algo lógico sabiendo que es lo que se le pide.
Lo que sí que sé es que si alguien se riera de mi de una forma tan sangrante porque creo (necesito creer) que el Levante va a mantenerse este año y no lo hace, me sentiría más que herido.
Propones que todo que sienta unos colores no exponga su fe en su equipo, no crea en que pueden ganar aunque finalmente diversos factores lo impidan?
La diferencia es que en este foro no he visto a nadie creando posts con el título "Vamos a ganar el mundial, somos los mejores, jajaja", y si he visto títulos como "jajajajajajajajajaja". No sé si se me entiende.
Y que conste que no me va nada en este tema, y que creo que todo el que no confíe, no crea o no se identifique con la selección española tiene, por supuesto, todo el derecho a meterse con el equipo y con lo que le de la gana. Pero creo que hay formas y formas, y reírse de la gente que pensaba que España iba a ganar no me parece muy correcto. Es mi opinión.
-
A vore… quina es la diferència entre burlarse de que la selecció espanyola torne a fer el ridícul i que l'albacete el faça?????????
Que aci la penya va amb espanya i es antialbacete, no?
Però l'acte es el mateix. i lo de l'albacete ho fem tots tot l'any...
I a tots en pareix bé.Jo tinc la sort de ser antialbacete i antiespanyol.i per tant no veig la diferència.
-
A tots els qui els pareix be insultar als d'Albacete, la gran majoria ho fa per borreguisme.
En tot cas no crec que se "tinga la sort" de ser anti-res, i jo preferisc no perdre el meu temps obrint missatges amb un "jajajajajaja", ni per riurem d'Espanya ni per riurem de l'Albacete. Qüestió de gustos, supose.
Encara que em fa la sensació de que és encara més provocador i divertit obrir un missatge d'aquesta forma quan saps que a molts els va a fotre, i quan li vols donar significat polític quan per a la majoria no ho té. Potser no siga el mateix Albacete i Espanya, no en este forum. De qualsevol manera, repetix que hi ha formes i formes, i a vegades ganes de recollir tempestats. A vegades.
-
Pues si insultat als d'albacete es per borreguisme (ho fa la majoria), ja pots saber que si jo ho faig no es per tal, ja que fer-ho amb la selecció no ho fan tots.
Intentar apartar la política de la vida es un error… la política forma part de la vida i està present en tots els nostres actes, be directament o indirectament.
O quan decidixes casarte per l'esglesia o per lo civil no hi ha ideologies polítiques asociades a cada elecció????
-
No sempre hi ha ideologies o política en la nostra vida, i el ben cert es que en aquesta societat les ideologies cada vegada més tenden a desaparéixer, a importar menys, i és perque cada vegada som més pràctics i l'únic que importa són els diners. Aquest element sí que no el pots apartar de la vida i dels nostres actes.
Crec que cassar-se per l'església no te perque portar ideologies polítiques associades, encara que la postura de l'església cada vegada més s'identifique amb certa ideologia, no tots els que creuen en Deu tenen que estar d'acord amb l'església.Respecte al borreguisme, crec que hi ha de molts tipus. No només està el borreguisme de la majoria (que seria ilusionar-se amb la selecció), també està el borreguisme de certes minories, que per defensar uns ideals polítics determinats, senten la necessitat d'insultar uns altres i tot el que per a ells s'identifica amb aquestos. Parlant clar, no només hi ha el borreguisme espanyolista, també hi ha que tindre en compte el catalanista, i no estic dient que siga el teu cas, només és un exemple, potser apropiat.
-
@Xota:
O quan decidixes casarte per l'esglesia o per lo civil no hi ha ideologies polítiques asociades a cada elecció????
vaya soplapoyez
-
Xota,puedes ser antiespañolista y lo que quieras, eso nadie te lo va a prohibir.
Pero entiende que si te ries de la seleccion española, tocas los sentimientos de muchos foreros, ten en cuenta eso.
-
cuando juega el levante no os sentis orgullosos de sre levantinistas aunque pierda? Pues aqui igual, ser español es mas que un partido de futbol, es todo un orgullo, la verguenza son otros….....
-
Prefiero que mi nacion caiga eliminada en un mundial contra una seleccion como Francia a que no vaya ni siquiera.
Ale a seguir deseando el mal a la seleccion española que nosotros seguiremos jugando mundiales y eurocopas. Un saludo a todos los españoles del foro
-
@violence in my mind:
cuando juega el levante no os sentis orgullosos de sre levantinistas aunque pierda? Pues aqui igual, ser español es mas que un partido de futbol, es todo un orgullo, la verguenza son otros….....
I tu has "triat" ser del llevant, ok, jo també.
Perque no puc triar anar amb altra selecció????
Perque tinc que alegrarme de que guanye l'espanyola?
Que pasa si m'agrada més la selecció de portugal?
Per eixa regla de tres que tu gastes tots els valencians deurien ser del valencia o del llevant, mai del madrid o del barça, no?
-
@Konsul:
@Xota:
vaya soplapoyez
-
@Xota:
@violence in my mind:
Per eixa regla de tres que tu gastes tots els valencians deurien ser del valencia o del llevant, mai del madrid o del barça, no?me parecere muy buen que no te alegres cuando gana la seleccion, pero me parece patetico el anti-españolismo, y lo siento por la seleccion dels "paisus catalans" pero las selecciones ficticias no pueden jugar un mmundial, pero siempre puedes comprarte el FIFA o cualquier otro juego y inventarte tu equipo…....
-
@violence in my mind:
@Xota:
@violence in my mind:
Per eixa regla de tres que tu gastes tots els valencians deurien ser del valencia o del llevant, mai del madrid o del barça, no?me parecere muy buen que no te alegres cuando gana la seleccion, pero me parece patetico el anti-españolismo, y lo siento por la seleccion dels "paisus catalans" pero las selecciones ficticias no pueden jugar un mmundial, pero siempre puedes comprarte el FIFA o cualquier otro juego y inventarte tu equipo…....
Per sort, quan dic que pase de les seleccions, vull dir de totes les seleccions, siguen nacionals o locals.
Jo mai animaré a un jugador del València o del Madrid.
O tu celebrares el gol de Villa?
Jo no.
Com tampoc el de Zidane.
-
@Xota:
@violence in my mind:
@Xota:
@violence in my mind:
Per sort, quan dic que pase de les seleccions, vull dir de totes les seleccions, siguen nacionals o locals.
Jo no.
Com tampoc el de Zidane.y si el gol de España lo hubiese metido Xavi o Puyol?
-
@Xota:
@violence in my mind:
@Xota:
@violence in my mind:
Jo no.
Com tampoc el de Zidane.siempre he sido antivalencianista a muerte, pero cuando juega España juega España y no lo puedo evitar, dejo las cosas aun lado, porsupuesto que celebre el gol del Villa, pero es que me da igual quien marcara el gol, lo importante es España.
-
M'haguera alegrat per ells, però m'haguera cagat en ells per marcar amb la selecció.
Al igual que m'alegrí quan Rivera anà convocat amb la selecció, perque ser internacional (siga pel país que siga) es un reconeiximent cap al jugador.
-
Jo des de 1707 que als "espanyolufos" com que no.
La selecció espanyola?, bé per als que se sentisquen espanyols, però no deixen de ser un conjunt de mercenaris que van per que cobren molt més que en els seus equips (i no deixen de cobrar dels seus equips, curiós, no?), i dic mercenaris per què cobren per eixa feina, no la fan altruistament per sentiment patriótic.
Que els jugadors del Llevant UE també ho són?, correcte, però m'agrada, i com és qéstió de gustos i de sentiments, a nosaltres ens agrada també que perda o li passen coses rares al Albacete, València, etc. Al contrari he d'entendre que gent d'altres equips s'alegren de que perda el Llevant UE.
Si algú li agrada i vol que guanye l'Espanya, ha d'entendre que altres passen, o fins i tot els puga agradar que perdren.
Jo particularment com no em sent espanyol, l'Espanya no em representa.
-
@Xota:
@Konsul:
@Xota:
vaya soplapoyez
contestacion digna del mejor vtemalpuente
-
La selecció espanyola?, bé per als que se sentisquen espanyols, però no deixen de ser un conjunt de mercenaris que van per que cobren molt més que en els seus equips (i no deixen de cobrar dels seus equips, curiós, no?), i dic mercenaris per què cobren per eixa feina, no la fan altruistament per sentiment patriótic.
Que els jugadors del Llevant UE també ho són?, correcte, però m'agrada, i com és qéstió de gustos i de sentiments, a nosaltres ens agrada també que perda o li passen coses rares al Albacete, València, etc. Al contrari he d'entendre que gent d'altres equips s'alegren de que perda el Llevant UE.
Si algú li agrada i vol que guanye l'Espanya, ha d'entendre que altres passen, o fins i tot els puga agradar que perdren.
Y te crees que si hubiera una seleccion del paisus catalasn los harian por amor al arte? no serian igual de mercenarios que los son todos los jugadores?
En fin, que sigue rabiando, y montate tu seleccion imaginaria en el PC futbol y a ganar el mundial…..
-
@violence in my mind:
Y te crees que si hubiera una seleccion del paisus catalasn los harian por amor al arte? no serian igual de mercenarios que los son todos los jugadores?
En fin, que sigue rabiando, y montate tu seleccion imaginaria en el PC futbol y a ganar el mundial…..
pues va a ser que no, los que están rabiando ahora son precisamente los españolufos.
-
@Xota:
@violence in my mind:
Per eixa regla de tres que tu gastes tots els valencians deurien ser del valencia o del llevant, mai del madrid o del barça, no?siempre recuerdo aquella frase que dice:
"Un bon Valencià del Balensia o del LLevant, un Valencià malparit del Barça o del Madrit"
-
@violence in my mind:
Una selecció del País Valencìà o dels Països catalans, ho faríem pel mateix, tens raó, i per això ni vaig ni aniré mai a animar a cap selecció. Els campionats del món o europeus, els seguisc per què m'agrada el fubotl, i normalment m'agrada que guanyen seleccions "inferiors" i que practiquen un futbol alegre.
Estic rabiós en aquests moments, únicament per què Costa d'Ivori ha estat eliminada, pense que hagueren gaudit d'un joc molt bonic, però en fi.