QUIEN GANARÁ EL TOUR?
-
Jo crec que Zubeldia podria quedar entre els 5 primers encara, no se com estarà de forma però normalment és un corredor de fondo que aguanta bé la tercera setmana.
I lo de Oscar Pereiro vaja crack de tio!! Serà el nou Claudio Chiapucci!! jajajajajajajjaj
-
Pereiro es el tonto útil del Phonak para que les haga el trabajo en Los Alpes. Y eso que el tío me cae de p.m.
-
Pereiro es el tonto útil del Phonak para que les haga el trabajo en Los Alpes. Y eso que el tío me cae de p.m.
Pereiro està en el Illes Balears esta temporada
-
Sí, pero es colega y asi ellos no tienen que tirar y esas mandangas. Si le han dejado coger la minutada y meterse en la pomada, es porque saben que no aguantará el tirón.
Yo de momento me he pegado dos siestones de tour este fin de semana, asi que ya he cumplido.
-
Ya lo sé, pero digo que es lo que el Phonak necesita, un mediocre como líder con un equipo como el Illes Ballears que les haga el trabajo.
Esta noche hablamos.
-
Hui s'ha vist una de les etapes més boniques del tour dels darrers anys. Qui ho havia de dir…
-
@Cullerot:
Hui s'ha vist una de les etapes més boniques del tour dels darrers anys. Qui ho havia de dir…
Lo mateix anava a dir,una pena lo de Pereiro,i molt bé Carlos Sastre.
-
Es que en Alpe D´Huez siempre está garantizado el espectaculo.
-
@julen:
@Cullerot:
Lo mateix anava a dir,una pena lo de Pereiro,i molt bé Carlos Sastre.
Ha faltat algú que donara un bon colp damunt la taula per a ser una etapa bona.
Anim Pereiro! O ell o Sastre poden pujar al caixó i Haimar Zubeldia s'ha clavat ahi el que fa 10. Jo sabia que eixe no em fallaria i encara podria arribar mes amunt.
I amb un poc de sort la muntanya per a De la Fuente i la regularitat per a Freire.
Em falta la etapeta de l'Euskaltel per a fer bona la regularitat de Zubeldia.
-
Ostia i acabe de vore l'etapa de demà i és l'última que acaba en alt, amb el Galibier i la Croix de Fer per la vertient dura…
-
@maulet78:
Ostia i acabe de vore l'etapa de demà i és l'última que acaba en alt, amb el Galibier i la Croix de Fer per la vertient dura…
Es impressionant la etapa de hui!,la de demà crec que també és de les dures.
-
Bé, la de Morzine és molt dura però ja no marcarà tantes diferències crec jo… A part de que no quedaran forces per a atacar, si et despenjes en l'últim port pots jugar-te-la en la baixada i recuperar.
-
Ya lo sé, pero digo que es lo que el Phonak necesita, un mediocre como líder con un equipo como el Illes Ballears que les haga el trabajo.
Esta noche hablamos.PEREIRO CRACK!!!!
-
Menudo ETAPON!!
Que grandes Pereiro y Sastre!
-
Vaya petardazo de Landis. Esto no nos lo esperabamos.
-
Que se sabe de Zubeldia?
-
@julen:
Que se sabe de Zubeldia?
Ha entrat junt a Menchov.
-
-
Són els riscos de no inflarse a clembuterol com el més il·lustre dels seus compatriotes i altres de la seua corda.
-
Bueno,ya pasada la etapa de hoy..quien creeis que ganara el tour?
Yo apuesto por Sastre.
-
Ojalá gane el Tour cualquiera de los 2 españoles,
aunque creo que ganará Sastre.
-
Queda l'etapa de demà de Morzine, però ahi no crec que es marquen diferències, una etapa plana de relax abans de la crono on pareix que s'ho jugaran tot a una carta.
El maillot groc dona ales, així que Pereiro té marge per a fer una bona crono encara que no siga contrarrellotgista.
I a vore si Zubeldia fa una bona crono que podria posar-lo el que fa 8.
Aon anava la awelaka eixa de Landis?? jujujujuj
-
Per cert, i duguin el que diguin, quina preciositat d'etapa i de Tour.
-
Floyd Landis es uno de los mas serios candidatos, pero no me gustaria que ganara, otro de los candidatos deberia ser Alessander Vinokourov, pero no se, y de los españoles que pueden estar arriba confio en Oscar Pereiro y Carlitos Sastre. Por lo menos va a estar muy abierto este Tour
Por cierto la etapa de hoy para Oscar Freire
PROFETICO
-
-
Si tuviera que currar a la hora del tour me ponia malo,fijo.Vaya etapon que nos espera hoy!¡vive le tour,coño!
p.d.y premio especial y autentico del mas listo a Carlitos Sastre,justo va pero que listo es el cabrón.
-
Vale, vale, me equivoqué, pero no hay que olvidar que a Pereiro, el Phonak le regaló el liderato pensando que las cosas iban a salir de otra forma.
Por lo demás de acuerdo contigo: PEREIRO CRACK !!!!
-
Vale, vale, me equivoqué, pero no hay que olvidar que a Pereiro, el Phonak le regaló el liderato pensando que las cosas iban a salir de otra forma.
Por lo demás de acuerdo contigo: PEREIRO CRACK !!!!jejeje A mi Pereiro sempre m'ha agradat, l'any passat ja va donar mostres de que podria arribar lluny. I ara amb el Tour més obert que mai el tio té molt a demostrat, per això m'extranyava que es deixara manipular per un altre equip que no fora el seu.
-
@Cullerot:
Són els riscos de no inflarse a clembuterol com el més il·lustre dels seus compatriotes i altres de la seua corda.
Segur? doncs sembla que hui el seu compatriota li ha donat bons consells. Està més xutat que una pilota de futbol…
-
@maulet78:
Queda l'etapa de demà de Morzine, però ahi no crec que es marquen diferències, una etapa plana de relax abans de la crono on pareix que s'ho jugaran tot a una carta.
(…)
Aon anava la awelaka eixa de Landis??
Tens un gran do i no hauries de desaprofitar-lo. Ofereix-te a Betandwin i fes diners divertint-te.