JUGADORS VALENCIANS, JA!
-
Alguns de nosaltres ens queixem que el Llevant té molt pocs jugadors valencians, parle d'un, dos o moltes vegades cap, des de fa molts anys.
Comencem a valencianitzar la plantilla. Volem un mínim de 5 fitxatges valencians. Enguany dels dos fitxatges: Nino de l'Elx i Manolo de l'Almeria tots dos són andalusos.
Què no hi ha cap jugador valencià que jugue en algún equip de segona que siga tan bo com estos? Perquè no estem parlant de grans figures sinó de dos judadors que mai han jugat a primera.
P.D. Tot i la reflexió, no és res personal. Benvinguts a tots dos al Llevant i ànims!
-
Home, què vols que et diga?
Tal i com està el club, jo em conformaria en que es valencianitzara la directiva. Els jugadors el que han de fer és jugar a futbol. El problema és una directiva que no respecta al seu poble. Si la directiva respectara, els jugadors, foren valencians o no, tindrien una predisposició distinta de la que tenen.
Però estem parlant d'una empresa privada…
-
Eso, que fichen a Mr. Muakis.
-
soldado.
-
El any passat, a la presentacio lúnic que va parlar en valencia fou Descarga. ¡¡¡¡NI OLTRA !!!
Conclusió: Mes Descargas i menys Vicentinesjosenriques.
-
-
Soldado es valenciano y vendría, a ver si Calderon y Villarro se lo curran
-
@ampa:
Tu també t'ho podries currar…
-
@ampa:
Tu també t'ho podries currar…
Shhhhhhhhhhh
-
q venga soldado y todos contentos. haber si mijatovic
-
descarga es mas valenciano ke ninguno
-
yo no quiero jugadores valencianos, quiero jugadores granotas
-
Tambien yo prefiero un pelo de DESCARGA,que toda la recua de VICENTETONTINES Y ENRIQUEBUFALOS.
Que sientan los colores, eso es lo que quiero,sean de Alboraya o de una cria de canguros.
-
si guiputxis como Descarga, navarros como nagore, manchegos como Rivera, andaluces como camacho o maños como Salillas, son los que se dejan la piel en el campo por el Levante, yo no les miro el DNI.
Eso si, el b si que podria ser un equipo más valenciano, que el unico valenciano era Juanra, y sis en el primer equipo es raro, en el segundo ya da vergüenza.
-
soldado
-
-
pues yo en lugar de jugadores granotas quiero jugadoeres valencianos por encima de los colores. cuestion de sentimiento.