PEDRO VILLARROEL EN LOCALIA
-
-
Ceder a la escopeta de feria (de rifle no tiene nada) al Lorca, es más que hacerles un favor, gastarles una putada, de paso nos quitamos de encima a un paquete que si en segunda ya no sirve imaginaros en primera.
-
Pues creo que con esto se puede hacer ya un dibujito desos de la plantilla pal año que viene… a riesgo de desilusionar al personal...
-
Entonces quienes seran baja?
Congo,Lombardi,Manchev,Jesule,Rifle y Ceballos,Tello(cedidos)…y quien mas?
-
Per cert, Villarroel també ha dit que la raó per la que Lotina no ha vingut ha sigut els seus problemes personals amb Cavallero i que sí que varen negociar amb Camacho però que aparegué l'opció de L.Caro a última hora i era el preferit per la secretaria tècnica ja que el volien abans de que fitxara per el Racing.
-
@julen:
Entonces quienes seran baja?
Manchev,Jesule,Rifle y Ceballos,Tello(cedidos)…y quien mas?i els ja coneguts Congo i Lombardi. Crec que no em deixe a cap, però per si de cas Malcontent estarà atent
-
-
No me gusta que sigan:
Sandro
Juanma
Culebras
EtienEl resto, son válidos.
Saludos
-
Yo añadiría a la lista de bajas a toda la plantilla de la temporada pasada salvo dos o tres excepciones de los que estaban enchufados por conseguir el ascenso.
De 24 me hubiera quedado con 2 o 3. Si, ya se que eso es una barbaridad pero yo así lo ví entonces y lo sigo viendo ahora.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Pedro Villarroel cada dia és més lamentable, l'home serà un hacha per als negocis i ha arribat on està perquè és un gran empresari, però el sents parlar i pots arribar a dubtar moltes coses.
El seu amic Reggi es queda, com li cau bé Javi Rodriguez el cedirà a algun equip de Segona, el seu amic Felix d'entrenador del femení, l'home està prendat de Arveladze? Pues a fitxar-lo xe, que no es quede amb les ganes (vos recorde que també es va prendar de Congo i de Veiga…).
Tot decisions personals seues. Podriem fer una recolecta i que dissenyen un PC Futbol especial per a ell i que venga les seves accions, no?
I de les promeses? No abandonava la presidència a molt curt plaç? I el president professional? Seguix amb el mateixos secretaris tècnics de fa dècades. No dubte que Manolo Salvador i els seus secuaços seràn grans llevantinistes, però també és un bon llevantinista Reggi i jo el fotia al carrer però de cap, futbolisticament l'home no pot aportar res en Primera Divisió (a no ser que faja pinya).
Jo per mi com si ve Piterman que al menys ho diu clarament que fa el que li ix dels ous, este fals molta afició i molta tonteria i després a prendre'ns el pèl totes les temporades.
Em tens content Villarroel!
Ho sent molt però com si fitxen a Saviola i a Aimar, no m'ilusiona en res el "pájaro" este.
-
para mi seria una buena plantilla….mejor k la del año del descenso:
cavallero,aizpurua
descarga,manolo,alexis,mellberg,dehu,harte y rubiales.
ndyaye,nagore,landzaat(otro) y camacho.
ettien,carmelo,robert,courtois.
reggi,riga,nino,arveladze.....y ojalá soldado.21-22 jugadores para un sueño.
m parecen suficientes para poder lograr nuestro objetivo. esté kien esté a muerte siempre,
HAY K SABER DE DONDE VENIMOS Y A DONDE VAMOS.
-
Roberto/Cavallero
AizpurúaGaspar Mellberg/Gioda Dehu Harte
Descarga Culebras Alexis RubialesN'Diaye Camacho
Sandro NagoreJuanma Robert
Ettien CurtoisNino Arvelazde
Riga Soldado/ReggiEntonces esto quedará así? Perdonar la chapuza improvisá, pero es que no podía resistirme xD
Para mi gusto hace falta uno o dos buenos mediocentros (de amoquinar pasta), un Juanma con sangre por la derecha y que venga Soldado o en su defecto un delantero que le dispute el puesto al giorgiano y que permita que despidamos (con honores) a Reggi.
-
Resum:
Roberto és l'elegit per a la porteria i per ara el problema és el que demana l'Sporting per ell(1'2 mil·lions). Si no ve, Aizpu i Cavallero seran els encarregats de defensar la porteria.
Mellberg o Gioda: Villarroel vol que vinguen els dos però és imposible perquè demen traspas per els 2 jugadors. Per experiència i seguretat vindrà Mellberg.
Landzaat: Demà negociaran per ell però és quasi imposible que vinga perquè el Wigan oferix 3'2 mil·lions per el seu trapas (davant els 1'5 del Llevant). Si no ve miraran altres jugadors.
Arveladze: Aplega esta nit i demà fitxarà. Villarroel està prendat per este jugador.
Soldado: Està xungo, l'opció UEFA o Xampions és un problema per al Llevant però Villarroel ha dit que faran un esforç econòmic per a que vinga.
Juanma i Ettien seran la banda dreta del Llevant(si no hi ha cap sorpresa d'última hora). Riga, Carmelo, Courtois, Sandro, Nagore, N'Diaye i Camacho se queden i Reggi continuarà si Soldado no ve finalment. En defensa segueixen Harte, Alexis, Culebras, Deskarga i Rubiales. La resta de jugadors seran baixa.
En que fuente te has informado que el Atletico de Wigan ha ofrecido 3.2 millones de Euros por Landzaat?.
-
Resum:
Roberto és l'elegit per a la porteria i per ara el problema és el que demana l'Sporting per ell(1'2 mil·lions). Si no ve, Aizpu i Cavallero seran els encarregats de defensar la porteria.
Mellberg o Gioda: Villarroel vol que vinguen els dos però és imposible perquè demen traspas per els 2 jugadors. Per experiència i seguretat vindrà Mellberg.
Landzaat: Demà negociaran per ell però és quasi imposible que vinga perquè el Wigan oferix 3'2 mil·lions per el seu trapas (davant els 1'5 del Llevant). Si no ve miraran altres jugadors.
Arveladze: Aplega esta nit i demà fitxarà. Villarroel està prendat per este jugador.
Soldado: Està xungo, l'opció UEFA o Xampions és un problema per al Llevant però Villarroel ha dit que faran un esforç econòmic per a que vinga.
Juanma i Ettien seran la banda dreta del Llevant(si no hi ha cap sorpresa d'última hora). Riga, Carmelo, Courtois, Sandro, Nagore, N'Diaye i Camacho se queden i Reggi continuarà si Soldado no ve finalment. En defensa segueixen Harte, Alexis, Culebras, Deskarga i Rubiales. La resta de jugadors seran baixa.
En que fuente te has informado que el Atletico de Wigan ha ofrecido 3.2 millones de Euros por Landzaat?.
Eres nuestro Obi Wan Kenobi, nuestra ULTIMA ESPERANZA.
¡ Hazles la cama al Wigan !
¡ Intoxícalos !¡ Lo que sea !
Pero que venga Landzaat.
-
yo opino que deberian venir dos mediocentros de garantias y largar a Sandro que aqui no pinta nada. Para la derecha tambien haria falta alguien porque los dos que tenemos no me inspiran confianza, y arriba si viene el georgiano y Soldado ya estariamos listos.
PD: ¿como podeis decir que no cederiais a Javi Rodriguez al Lorca? ¿acaso asi les estamos haciendo un favor?
-
yo opino que deberian venir dos mediocentros de garantias y largar a Sandro que aqui no pinta nada. Para la derecha tambien haria falta alguien porque los dos que tenemos no me inspiran confianza, y arriba si viene el georgiano y Soldado ya estariamos listos.
PD: ¿como podeis decir que no cederiais a Javi Rodriguez al Lorca? ¿acaso asi les estamos haciendo un favor?
Dos mediocentros sería demasiado. Hay que pensar que deberemos jugar con un centro de campo de corte defensivo y ahí cobra especial relevancia los Camachos, Ndiayes y similares.
Por la derecha tenemos a tres o cuatro y no a dos. A saber Carmelo, Ettien, Juanma y…Juanjo, incluso Riga ha jugado alguna vez en esa banda.
-
Pues eso nunca se sabe. Quizá allí le vuelva la inspiración y vuelva a ser el Javi del POntevedra. Yo espero que no, pero en fin….
-
@Independent:
Va ara,De moment ha dit:
Ceballos cedit al City of Pina
Rifle cedit al Llorca.Una verguenza,que se cedan jugadores al Lorca o Murcia City.
cederlos?? a ceballos es un favor cederlo por mucho que paguen su ficha. Y de Javi Rodriguez…pues mira no se si nos costó mucho o poco o vino con la carta de libertad pero cederlo a unos tios que lo van a tener solo pagando su ficha con lo que nos han hecho me parece una burrada.
Aunque igual asi queremos poner punto final a algo de lo que no habia pruebas pero por si acaso.
-
@Fonseca 5:
Dos mediocentros sería demasiado. Hay que pensar que deberemos jugar con un centro de campo de corte defensivo y ahí cobra especial relevancia los Camachos, Ndiayes y similares.
Por la derecha tenemos a tres o cuatro y no a dos. A saber Carmelo, Ettien, Juanma y…Juanjo, incluso Riga ha jugado alguna vez en esa banda.
digo que hacen falta dos, no para que jueguen los dos a la vez, pero la temporada es muy larga y si solo viene uno y por un casual se lesiona no tenemos a nadie que organice
en la banda derecha es cierto que podria jugar Carmelo ya que con Robert por la izquierda y Courtois si sigue poco iba a jugar Carmelo por la izquierda. Aunque yo sigo diciendo que uno de los dos (Juanma o Ettien) sobra
-
Resum:
Ho digué Morata en l'entrevista i Villarroel ho va confirmar. És més, el AZ ha desestimat l'oferta de l'Espanyol perquè el Wigan ofereix eixa pasta gansa.
-
Asi se hace Pedro .
Muy bien Pedro.
Dando pelos y señales de todo lo que interesa.¿ para que se vaya todo a la mierda , no ?
-
@NELET:
Asi se hace Pedro .
Muy bien Pedro.
Dando pelos y señales de todo lo que interesa.¿ para que se vaya todo a la mierda , no ?
Sembla ser que d'ahir a hui ja s'han desmoronat 3 fitxatges: Gioda, Landzaat i Arveladze
-
@Independent:
@NELET:
Asi se hace Pedro .
Muy bien Pedro.
Sembla ser que d'ahir a hui ja s'han desmoronat 3 fitxatges: Gioda, Landzaat i Arveladze
Els 2 primers els veia difícils però lo de Arveladze no m'ho esperava. A saber que ens porten ara per a la davantera…(a part de Soldado,clar)
-
es que lo que no puede ser no puede ser y además es imposible.
-
no os preocupeis, que Moro es el medio que necesitamos
-
Ojalá fuera sólo SANDRO, deberían desprenderse de CULEBRAS, NAGORE, CAMACHO, REGGI, Y JUANMA TAMBIÉN.
dios… Sandro... Q DESASTRE