FITXATGE BOMBA: IVÁN DE LA PEÑA
-
Segons m'han dit fonts solvents en els pròxims dies es publicarà que Iván de la Peña està a punt de firmar per el Levante. 'Txingurri' Valverde va demanar fa poc que si podia ser el traspassaren perque no contava amb ell, pero pareix que la directiva té por de fer-ho públic perquè és un tio volgut per l'afició perica.
El tema està en que el representant de Iván de la Peña ja ha parlat amb el Levante i està tot pròxim a un acord.
Ultimament no he seguit molt l'Espanyol, però crec que podria ser un bon fitxatge i amb les esquenes cobertes per un bon Tommasi i amb gent veloç i amb pegada dalt com Nino, Riga o Robert, crec que es podria convertir en un bon organitzador.
Ara vorem si cualla.
-
Bueno a ver si se concreta! ,aunque prefiero no hacerme ilusiones.
-
Ahora si que me da algo..que llegue ya la semana que viene por favor!
-
@maulet78:
Segons m'han dit fonts solvents en els pròxims dies es publicarà que Iván de la Peña està a punt de firmar per el Levante. 'Txingurri' Valverde va demanar fa poc que si podia ser el traspassaren perque no contava amb ell, pero pareix que la directiva té por de fer-ho públic perquè és un tio volgut per l'afició perica.
El tema està en que el representant de Iván de la Peña ja ha parlat amb el Levante i està tot pròxim a un acord.
Ultimament no he seguit molt l'Espanyol, però crec que podria ser un bon fitxatge i amb les esquenes cobertes per un bon Tommasi i amb gent veloç i amb pegada dalt com Nino, Riga o Robert, crec que es podria convertir en un bon organitzador.
Ara vorem si cualla.
¿qui son les fonts solvents?
-
me huele a trolilla de las buenas.
-
mas bien..jeje
-
mau que nos conocemos ya
-
Miguel Angel "Bara"??
-
Mientras no lo vea no me lo creo ni harto de vino. Si llegase a pasarse me por la cabeza sería un mayor impacto que el de Mijatovic.
Toni Granota.
-
No me lo creo, pero estaria bien que fuese cierto.
-
y le haremos el pasillo al espanyol cuando venga no??
-
Vos assegure que m'ho han contat en secret.
Però matxo, tampoc he dit que van a dur a Riquelme o a Xavi, De la Peña ja té 30 tacos i en els grans que ha jugat mai ha sigut titular, inclús en l'Espanyol tampoc és que siga un indiscutible, per a l'afició sí perquè és un jugador mediàtic, però bé, jo tampoc el veig com un crack que dieu vosaltres.
Inclús en premsa ha eixit insinuat que lo pelat volia retirar-se l'estiu que ve!
-
De la peña esta valorando el jugar un par de temporadas, por lo que tendria que ser fuera del Español. Tamudo ha declarado que intentara que se quede.
http://www.elmundodeportivo.es/20060718 ... 44589.html
-
Yo recuerdo la primera vez que lo ví.En la Malvarrosa contra el juvenil del Barça.Em aquel Barça que estaba Arnau,Oscar,De la Peña,Mingo,Celades…
Y todo el mundo lo destacaba.Pero ahora de mayor no me convence.Se le va mucho la olla.Eso si,da unos pases de maravilla,que si fichamos algun buen goleador,pues puede ser aprovechable.
Esperaremos.
-
Segun el foro del racing hay varios temas sobre que De la Peña puede ir ayi aki dejo uno:
http://miarroba.com/foros/ver.php?foroid=57651&temaid=4821425
-
Yo, como decía Sto. Tomás…."hasta que no.... "
-
si que me agrada la idea de De la Peña, pero como decis por aqui, hasta que no lo vea no me hare ilusiones
-
Ojala…..
Pd.Huele a trolilla