CASO REGGI
-
GRande Gustavo
-
Despedida a Reggi con todos los honores, exilio para Manchev y que fichen a un Tristán.
-
Yo no creo que sea historia del levante, ojo, tampoco digo que ha de ser titular, lo que digo es que con un par de tios que metan buenos centros Reggi a triunfar, al menos en segundas partes y partidos que hay que dar la vuelta
REGGI YO JAMAS OLVIDARE QUE TÚ NOS SUBISTE
-
jo també m´apunte no soc el fan número 1 de reggi peró pense que almenys es més honrat que manchev, que no sap ni on hi ha diccionaris per a buscar la paraula!! manchev no!
-
Lopez Caro acaba de decir que en ningun momento a dixo q prefiera a la loca antes q a reggi…
ME GUSTAAA!!!!
-
Despedida a Reggi con todos los honores, exilio para Manchev y que fichen a un Tristán.
Totalment d´acord
-
Reggi mos va pujar ell asoles a Primera???
No soles estic en desacord amb això, sino que l'any en Primera lo poc que va jugar va demostrar que no té nivell per a la màxima categoría. Mai ha sigut titular indiscutible en el Llevant, per alguna cosa serà...
Que isca bé del club però tampoc farà falta un homentatge a gran escala ni nomenar-lo president d'honor.
Pot caure molt bé, però és un poc patata i no podem anar amb sentimentalismes en un moment clau per a consolidar-nos a l'èlit.
-
@maulet78:
No soles estic en desacord amb això, sino que l'any en Primera lo poc que va jugar va demostrar que no té nivell per a la màxima categoría. Mai ha sigut titular indiscutible en el Llevant, per alguna cosa serà...
Que isca bé del club però tampoc farà falta un homentatge a gran escala ni nomenar-lo president d'honor.
Pot caure molt bé, però és un poc patata i no podem anar amb sentimentalismes en un moment clau per a consolidar-nos a l'èlit.
-
@maulet78:
Home dir que ens va pujar és una forma de parlar, però mira per on resulta que les victòries seguides (no sé si 7 o finals, va coincidir que reggi va fer una mitjana de MES D'UN GOL PER PARTIT ¿que li demanes tu a un davanter?
per cert alguns preciosos
REGGI NO ET VAGES
MAU TU SI QUE BEUS CABRÓ
-
@Ceszater:
Esto puede conllevar la casi segura salida del equipo de Vladimir Manchev, pues con la llegada casi segura de un nuevo delantero tiene que salir otro y ahora el futbolista búlgaro es el que más números tiene de salir del equipo.
No té perquè. Si no hi ha plena confiança en que Reggi estiga recuperat per a l'inici de la temporada es pot donar el cas de deixar al jugador sense fitxa, igual que amb Rubiales l'any passat. És una pvtada però pot passar. Si realment L.Caro no conta amb ell és una tonteria desperdiciar una fitxa amb un jugador que està lesionat i que posiblement no jugarà pràcticament res ja que l'entrenador no compta amb ell. No crec que el Llevant estiga en condicions de desperdiciar una fitxa, i menys en la davantera. Jo no m'arriscaria.
Igual és el millor, ja que en el mercat d'hivern ja hi hauran més posiblitats de que puga fitxar per un altre club.
-
Reggi gol!!!
-
AMUNT
REGGI CRACK
-
Nunca mejor dicho crack, no para de hacer crack ya esta para jubilarlo al hombre.
Reggi gracias por los servicios prestados, ni viviendo 100 vidas te devolveriamos lo que tu nos distes a nosotros, por eso creo que ha llegado el momento de que nos dejes, en lo mas alto, como hacen los grandes del futbol, ahora pasaras de ser un buen jugador a convertirte en mito granota.
Pibe te queremos!!
-
Nunca mejor dicho crack, no para de hacer crack ya esta para jubilarlo al hombre.
Reggi gracias por los servicios prestados, ni viviendo 100 vidas te devolveriamos lo que tu nos distes a nosotros, por eso creo que ha llegado el momento de que nos dejes, en lo mas alto, como hacen los grandes del futbol, ahora pasaras de ser un buen jugador a convertirte en mito granota.
Pibe te queremos!!
es el PVTO AMO REGGI NO TU
-
Reggi selecció!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!