EIXIREM PER LA TELE (si tot va bé) ESPECTACLE!!!
-
Espere que es confirme la "Marxa Granota" des de la font de l'albereda el dissabte a les sis.
Este és el plan:
els companys d'InfoTV estem decidint un especial el dissabte per al programa d'esports del dilluns.El tema és el següent: volem fer dos cròniques simultànies, una des del punt de vista del Llevant i l'altra dels xotos.
Si es fa la concentració, anirem allà a les sis i gravarem fins l'entrada al camp, i una volta allà intentarem entrar amb una videocàmera domèstica al Gol Xicotet Alt i fer una mena de documentalet de com vivim el derbi.
Per a fer açò necessitem unes coses:
1. Confirmar que aneu tots els possibles al camp des de la font
2. Acreditacions (que en principi no serà cap problema)
3. Confirmar el lloc ens sentarem els granotesI com a extra he pensat (jo sí que ho portaré) dur guants de làtex i/o mascaretes d'estes de metge per a quan entrem al camp, simular que entrem en un lloc contaminat (tot des del punt de vista humorístic i mai pensat com un insult ja que no busquem violència al vídeo sinó l'aspecte més festiu d'este esdeveniment)
Si tot va bé el dimecres confirmaré ací mateix (al fòrum) si es fa o no es fa.
PD: per als incrèduls he de dir que açò té més probabilitats d'èxit que lo de fer el programa dedicat exclussivament al llevant, que si no s'ha fet (encara) és per problemes de drets i coses d'eixes del món del futbol comercial.
FORçA LLEVANT!!!
-
Espere que es confirme la "Marxa Granota" des de la font de l'albereda el dissabte a les sis.
Este és el plan:
els companys d'InfoTV estem decidint un especial el dissabte per al programa d'esports del dilluns.El tema és el següent: volem fer dos cròniques simultànies, una des del punt de vista del Llevant i l'altra dels xotos.
Si es fa la concentració, anirem allà a les sis i gravarem fins l'entrada al camp, i una volta allà intentarem entrar amb una videocàmera domèstica al Gol Xicotet Alt i fer una mena de documentalet de com vivim el derbi.
Per a fer açò necessitem unes coses:
1. Confirmar que aneu tots els possibles al camp des de la font
2. Acreditacions (que en principi no serà cap problema)
3. Confirmar el lloc ens sentarem els granotesI com a extra he pensat (jo sí que ho portaré) dur guants de làtex i/o mascaretes d'estes de metge per a quan entrem al camp, simular que entrem en un lloc contaminat (tot des del punt de vista humorístic i mai pensat com un insult ja que no busquem violència al vídeo sinó l'aspecte més festiu d'este esdeveniment)
Si tot va bé el dimecres confirmaré ací mateix (al fòrum) si es fa o no es fa.
PD: per als incrèduls he de dir que açò té més probabilitats d'èxit que lo de fer el programa dedicat exclussivament al llevant, que si no s'ha fet (encara) és per problemes de drets i coses d'eixes del món del futbol comercial.
FORçA LLEVANT!!!

Avant amb la iniciativa! -
Pues grabalo todo, sobretodo el comportamiento animal de algunos xotos.
-
Vamos a ver si lo entiendo, vienes a decir que de hacer un programa exclusivo para el Levante nada de nada (honestamente como reportero freelance no sé que tipo de derechos se necesitan para hablar de un equipo de fútbol), pero que si nos disfrazamos para tener un vídeo gracioso nos metes en el especial del partido.
Mi duda es si se hace estrictamente necesario hacer el ridículo para que el equipo decano de la ciudad reciba el trato que merece. Mi opinión es que no, y desde luego no cuentes conmigo para esa iniciativa que lejos de interpretarse como una bromita del tío de la cámara se interpretará como lo que es, una ofensa.
Sinceramente me entristeció la actitud de gran parte de la afición del Valencia c.f. en nuestra última visita, ahora bien, de ahí a ponerse a su altura hay un trecho que invito a todos los granotas a mantener indemne.
Siempre Levante, salud.
-
@Don Iñaki Deskarga:
I com a extra he pensat (jo sí que ho portaré) dur guants de làtex i/o mascaretes d'estes de metge per a quan entrem al camp, simular que entrem en un lloc contaminat (tot des del punt de vista humorístic i mai pensat com un insult ja que no busquem violència al vídeo sinó l'aspecte més festiu d'este esdeveniment)
yo añadiria una pankarta gigante kon este simbolo

-
@ajedrol:
Vamos a ver si lo entiendo, vienes a decir que de hacer un programa exclusivo para el Levante nada de nada (honestamente como reportero freelance no sé que tipo de derechos se necesitan para hablar de un equipo de fútbol), pero que si nos disfrazamos para tener un vídeo gracioso nos metes en el especial del partido.
Mi duda es si se hace estrictamente necesario hacer el ridículo para que el equipo decano de la ciudad reciba el trato que merece. Mi opinión es que no, y desde luego no cuentes conmigo para esa iniciativa que lejos de interpretarse como una bromita del tío de la cámara se interpretará como lo que es, una ofensa.
Sinceramente me entristeció la actitud de gran parte de la afición del Valencia c.f. en nuestra última visita, ahora bien, de ahí a ponerse a su altura hay un trecho que invito a todos los granotas a mantener indemne.
Siempre Levante, salud.
Igual no m'he explicat bé, lo del programa exclussiu no era només sentar-se i parlar del Llevant, això pot fer-lo qui vullga. La intenció era dedicar mitja hora diària amb les imatges dels entrenaments, el resum dels partits però no només del Llevant sinó també del Femení, el B, i les categories inferiors, i això ja costa més i sobretot per a una televisió independent que li costa tirar endavant tot per no vendre's a qualsevol grup mediàtic.
Respecte a lo del dissabte, el que es pretén fer és un reportatge sobre un esdeveniment que afecta a la ciutat des del punt de vista del que és, és a dir, una festa. La iniciativa dels guants i les mascaretes potser tingues raó i es considera un insult i potser no siga correcte fer-ho perquè pot fer mal a la nostra imatge com a afició.
Com a broma me pareixia bé però clar, me fotria que aquells feren algo paregut quan vinguen.Total, que lo que es vol és que un major número possible de gent acudisca des de la font fins la Xotera animant sense insultar per demostrar quants en som i com som.
-
Que catxondo, grup independent no venut a cap grup mediatic, eres un catxondo…...
¿Vols dir que tot els demes si estàn venuts i vosaltres no? Per a dir que no vos ix dels collons fer un programa del Llevant (cosa que no pasa res, ningú te ho anava a tindrer en conte i que esteu en el voste dret), no cal dir tonteries home.
-
bueno, passant de polèmiques i tot lo demés jo l'únic que volia era avisar-vos que els meus amics d'Info m'havien dit que volien fer algo especial per al Derby i jo els vaig dir que hi havia concentració en la font a les 18.00 i que després anirien al Gol Xicotet però que no estava segur
Al final no sé que faran perquè igual el cap de setmana hi ha alguna cobertura i no poden anar i en teoria m'ho confirmen demà
però bueno, que cadascú diga, opine i faça el que vullga, jo avisaré quan sàpiga res i vos ho faré saber.
-
@alianzadecivilizaciones:
Que catxondo, grup independent no venut a cap grup mediatic, eres un catxondo…...
¿Vols dir que tot els demes si estàn venuts i vosaltres no? Per a dir que no vos ix dels collons fer un programa del Llevant (cosa que no pasa res, ningú te ho anava a tindrer en conte i que esteu en el voste dret), no cal dir tonteries home.
Fins on jo sé (igual tu saps alguna cosa més) la majoria d'accionistes són particulars, un altra part, empreses privades i la tercera, ajuntaments (televisions locals).
Ni Prisa ni els Bisbes estan darrere (fins on jo sé), un altra cosa, és que la gent accionista siga d'una tendència ideològica propera a l'esquerra, nacionalistes i ecologistes i no t'agrade, eixe és un altre tema.
-
@Don Iñaki Deskarga:
I com a extra he pensat (jo sí que ho portaré) dur guants de làtex i/o mascaretes d'estes de metge per a quan entrem al camp, simular que entrem en un lloc contaminat (tot des del punt de vista humorístic i mai pensat com un insult ja que no busquem violència al vídeo sinó l'aspecte més festiu d'este esdeveniment)

Yo añadiria que nos llevásemos plátanos gigantes, y cuando hiciesen ese Uh UH Uh Uh que tienen tan ensayado, sacásemos los platanos para tranquilizarlos.
-
@Vinatea:
Fins on jo sé (igual tu saps alguna cosa més) la majoria d'accionistes són particulars, un altra part, empreses privades i la tercera, ajuntaments (televisions locals).
La verdad que INFO TV tiene menos éxito que las Ketchup en eurovision.

Ni Prisa ni els Bisbes estan darrere (fins on jo sé), un altra cosa, és que la gent accionista siga d'una tendència ideològica propera a l'esquerra, nacionalistes i ecologistes i no t'agrade, eixe és un altre tema. -
@Vinatea:
La verdad que INFO TV tiene menos éxito que las Ketchup en eurovision.

Ni Prisa ni els Bisbes estan darrere (fins on jo sé), un altra cosa, és que la gent accionista siga d'una tendència ideològica propera a l'esquerra, nacionalistes i ecologistes i no t'agrade, eixe és un altre tema.efectivament, la majoria d'accionistes són particulars i la resta empreses i ajuntaments i també és cert que la majoria (que no tots) els accionistes particulars tenen tendència ideològica a l'esquerra però això no afectava als continguts al menys quan jo estava treballant (des de ma casa no la veig
així que no sé com aniran ara).Respecte a l'èxit, segons SOFRES té una audiència acumulada de 215.000 persones i hi ha més de 63.400 espectadors diaris amb picos de més de 85.000(curiosament té més audiència que Localia o PopularTV per ficar uns exemples)
però bueno, a lo que vaig, encara no he parlat amb ells, a vore si me poden confirmar esta vesprada lo que faran el dissabte
-
@Fonseca 5:
@Don Iñaki Deskarga:

Yo añadiria que nos llevásemos plátanos gigantes, y cuando hiciesen ese Uh UH Uh Uh que tienen tan ensayado, sacásemos los platanos para tranquilizarlos.
yo a esos les meria el platano ….... y no precisamente por la boka y si son xotos.......de kanto