El Llevant UE a la premsa esportiva.
-
Alguns hem comentat alguna vegada de dirigir-nos al Mundo Deportivo o a l'Sport, per demanar-les que feren edició pròpia per al País Valencià. Jo tinc pensat escriure però si ho fem alguns a la vegada crec que tindrem més èxit.
Ja que l'AS no acaba de decantar-se clarament.. a quin dels dos us agradaria més?. Jo particularment m'agrada més el Mundo Deportivo (de fet sé que Dejan ja els ha enviat alguna carta, je,je) i en el dossier especial de la Copa del rei, ens posà com a guanyadors a l'any 37, més motiu.PD; Supose que als que us agrada el R.Madrid us donarà igual.
-
Jo ja fa 3 anys que ho vaig propossar. A vore si esta vegada la cosa té més acceptació.
-
Jo preferisc el Sport perque en la piscina de Llíria el donen gratis i mos pares de tant en tant l'agarren i el tinc gratis. Però podríem fer-ho amb els 2.
-
La respuesta es simple: Cualquiera de esos diarios nos trataría exactamente igual que los de aqui, como "equipo segundon", ya que hacen lo propio con otro primera como es el Espanyol de Barcelona…tanto mas harian con nosotros.
Son la prensa oficial del barça, como sucede aqui con el supertebeo y el xotencia.
-
La respuesta es simple: Cualquiera de esos diarios nos trataría exactamente igual que los de aqui, como "equipo segundon", ya que hacen lo propio con otro primera como es el Espanyol de Barcelona…tanto mas harian con nosotros.
Son la prensa oficial del barça, como sucede aqui con el supertebeo y el xotencia.Y seguiría siendo igual, (del barça)pero tambien as es del madrid y nos dedicaba 4 paginas, yo las del madrid ni las leo y las del barça tampoco lo haría.
-
El MiniDiario siempre dedica 1 hoja al Levante.
-
En un altre post pensava que anaves de catxondeo. De veritat llegeixes el minidiario de minibabibel?
-
@polsimgranota:
En un altre post pensava que anaves de catxondeo. De veritat llegeixes el minidiario de minibabibel?
En ese periódico al menos le dedican 1 hoja entera al Levante, en los otros ni media.
-
La veritat que la idea de Vinatea és bona, veient el que estem veient estos dos anys a la màxima categoría, El Mundo Deportivo podria ser una bona opció. Si voleu que fem enviada massiva aviseu-me i puc aportar uns quants colegues que s'apuntarien.
Tanmateix, dubte molt que a qualsevol diari li resulte rentable econòmicament fer una edició granota, per menuda que siga. No hi ha suficients lectors potencials com per a fer-ho. Crec jo.
Si el Llevant ja és una SAD que mira pels interessos dels seus màxims accionistes, imaginat un grup editorial d'aquest estil, que independentment de tot intenta traure sucosos beneficis i grans audiències que li donen prestigi. La resta dona igual.
L'únic punt a favor és que cap valencianista ni madridista al País Valencià es compra aquest diari (no?). Així que estaría bé que si no una edició, s'especialitzara en traure un parell de planes d'informació. A pesar d'això, hauriem de suportar molts cometaris despectius del sector llevantinista 'merengue' per tindre que comprar un periòdic català, del Barça per a més inri, i que aporte informació llevantinista. Ells no el comprarien segur, no com altres del sector llevantinista 'culé' que sí ens hem tragat al Roncero&cia. per llegir sobre el Llevant.
El Mundo Deportivo sempre ha contat amb el Llevant, de fet una granota contrastada com Geno Domènech, que ara està al gabinet de premsa del club, ha sigut l'encarregada de l'informació granota a aquest mitjà català.
-
si estaria bien q el mundo deportivo hiciera una edicion aqui pero es imposible porque no les saldrai muy rentable…
los granotas nos compramos el 75 % el as.
un 10 % se compra el marca.
y un 15 % de ignorantes el superxoto.el mundo deportivo al no ser que nos dedicara mas paginas que el as y hablara mejor de nosotros no creo que vendiera mucho entre nosotros...
-
Son la prensa oficial del barça, como sucede aqui con el supertebeo y el xotencia.Y seguiría siendo igual, (del barça)pero tambien as es del madrid y nos dedicaba 4 paginas, yo las del madrid ni las leo y las del barça tampoco lo haría.
Amigo lliure, en ese caso, el supertebeo tambien nos dedica normalmente aqui unas cuatro paginas diarias (yo solo lo veo cuando voy al peluquero, que el mio es xoto perdido, pero corta bien el pelo), y se puede hacer lo mismo, se ignora la "informacion" del xotencia y se lee la nuestra….no hay que buscar por lo tanto fuera lo que ya tenemos en casa, aunque el odio nos ciegue a la mayoria al saber que estariamos comprando un "periodico" que habla sobre todo del xotencia. si lo que verdaderamente interesa es tener informacion sobre nuestro club, esa gaceta axotada, la da a diario.
Un saludo.
-
@polsimgranota:
En ese periódico al menos le dedican 1 hoja entera al Levante, en los otros ni media.
Disculpa, pensaba que lo leías para tener una noción bastante exacta del conflicto árabe-israelí en Oriente Medio
-
No es por defender al Superdeporte y sera un fanzine xoto pero hoy en dia es el diario que mas habla del Levante, tres hojas minimo. Ya veremos cuando lo iguala alguno.
-
Amigo lliure, en ese caso, el supertebeo tambien nos dedica normalmente aqui unas cuatro paginas diarias (yo solo lo veo cuando voy al peluquero, que el mio es xoto perdido, pero corta bien el pelo), y se puede hacer lo mismo, se ignora la "informacion" del xotencia y se lee la nuestra….no hay que buscar por lo tanto fuera lo que ya tenemos en casa, aunque el odio nos ciegue a la mayoria al saber que estariamos comprando un "periodico" que habla sobre todo del xotencia. si lo que verdaderamente interesa es tener informacion sobre nuestro club, esa gaceta axotada, la da a diario.
Un saludo.digamos en este caso, que para mi es mas el odio que el amor amigo levantifossi
-
soy rencoroso? nunca compraré un tebeo que ens sus tiempos se autotituló "diario valencianista"