DEPARTAMENT DE MÁRKETING DEL CLUB LAMENTABLE
-
A hores d'ara, parlar de les noves equipacions de l'equip per a aquesta temporada pareix que és el de menys, encara que a mi em sembla que deuriem parlar de lo lamentable que ha sigut la gestió dels encarregats de les equipacions esportives per al 1er equip en les darreres temporades.
2004-05, La del descens, els nostres jugador lluíen a les seves samarretes distinta tipografía i color de les lletres i dorsals, hi havien samarretes amb tipografía de color plata i d'altres amb color grís i les lletres molt mes menudes. (Ian Harte en algún partit lluía la tipografía grisa).LAMENTABLE.
A LA TEMPORADA 2005-06, la de l'ascens a Lleida, en el partit en el que debutava N'Diaye, ho va fer a casa, un diumenge per el matí, i a la seva camisola no estava imprés l'esponsor com en la resta de samarretes dels seus companys (en quells temps "Ciutat de les arts i de les ciències"). LAMENTABLE
En la temporada 2006-07, la de la golejada al valència 4-2 al nostre estadi, un munt de jugadors van eixir en diversos partits amb els dorsals de distint colors, hi havia un estampat en tons grisos, i un altre en tonalitat daurada, fins i tot, Frederic Dehú que lluía el dorsal 20 va votar al camp una vegada en un número de cada color (o siga el 2 daurat i el 0 gris). LAMENTABLE.
No vull ni parlar de les dificultats trobades per els aficionats any darrere any a tenir samarretes amb la xerigrafía de la numeració i nom dels jugadors dacord amb les oficials del club.No entenc la visió comercial del departament de marketing del club, si per a tots els clubs la venda de samarretes es una font d'ingresos, perqué per al nostre no?
Moltes vegades hem culpat a la EMPRESA LUANVI de tots els problemes de les equipacions dels nostres jugadors, però jo crec que la responsabilitat en aquest cas está dins del club i que és necessari que la uniformitat dels nostres jugadors dins del camp siga impecable.
Senyors! la imatge d'un club es importantísima, i aquests detalls parlen molt mal de una entitat tan important per als seus seguiodors i centenària com es el Llevant.
ESPERE QUE ALGÚ PRENGA BONA NOTA D'AQUESTES DADES I QUE INTENTEM QUE LES PERSONES QUE PRENGUEN DESICIONS AL MARKETING DEL CLUB NO TORNEN A CAURE EN ERRADES TAN GREUS.
GRÀCIES
-
En este club PRESUNTAMENTE solo entienden de irse de p u t a s y de llevarse el dinero al bolsillo propio.
-
En este club.. els aficionats hem sigut com un gra al cul… o com rates de vaixell...
-
Espera sentado amigo, porque aqui son asi de burros
-
nadie del consejo sabe ni siquiera que significa la palabra marketing. Son paletos
-
el año pasado decian que era el ultimo de luanvi,y que ellos tenian toda la culpa,este que? esta luanvi aun?
-
Al pitjor, és que a l'igual de certes marques de roba, veten que certs personatges del món rosa, usen les seves peçes de roba per eixir en programes del "famoseo". No se, però pot ser que siga l'única marca esportiva que haja posat una miqueta d'interès pel club.No em veig jo a les grans marques esportives, barallant-se per signar un contracte d'esponsorització pel nostre club, tal com estan les coses. Imatgine que també hi han clubs "non gratos" per a les marques esportives.
-
Pues si la verdad es que es una pvtada que tengamos que ver las camisetas de los xotos en pleno agosto por ahi y nosotros tengamos que esperar hasta octubre siendo optimistas. Somos pocos pero si las sacaran cuando toca las compraríamos.