Necessito el vostre consell desesperadament…
-
Estic en una situació ben complicada. Només podré estar en València un dels dos propers caps de setmana, i per este motiu tinc molts dubtes que quin dels dos seria més recomenable. El proper pot ser festa grossa, però l'altre és més segur, ja que es cel·lebra la rebuda de l'equip al Ciutat o s'aconsegueix l'ascens a casa, situacions ambdues que no m'agradaria perdre'm!!! Què farieu en el meu lloc, granotes?
-
JO NO EM PERDRIA EL PARTIT DEL POLI EJIDO, SERÁ UNA FESTA IGUAL O MES GRAN QUE LA DE ESTE CAP DE SETMANA. A MES ESTE DISSABTE NO ES SEGUR QUE PUJEM, PERO EL QUE BE SEGUR QUE ESTEM A PRIMERA. LES EMOCIONS SERÁN UN POC MES FREDES, PERÒ VEURE EL CAMP A REBOSSAR Y L'AMBIEN`TAS QUE S'ESPERA NO TE PREU.
-
Quedate para el del Poli, creo q va a ser algo genial y mucha fiesta, no te lo pierdas seguro q valdra la pena.
-
Este dissabte no pdrem celebrar-ho si no guanyem. I tenim que reconeixer que un empat sería un resultat excelent.
Aixo si, el día del Poli Ejido…......festa a tuti plen.
-
jo aniría a Xerez, segur que pujem, lo que va davant va davant.
-
AL POLI EJIDO
-
cullerot, home…. doncs, la meva opinio es que la festa a casa pot ser mortal de necessitat!!
Jo no m'ho perdria per res del mon; es mes el proper divendres ja arribe a Valencia amb les botelles de rom baix del bracNo t'ho perdes, amic Cullerot, el Dia del POli Ejido Pot ser MOLT PERO QUE MOLT BO.
Salutacions caribenyes.
P.D.: ME ESTAS STRESSSSSSSSAAAAAAAAAAAAANNNNNDOOOOO (amb accent tipic caribeny)
-
@Cullerot:
Estic en una situació ben complicada. Només podré estar en València un dels dos propers caps de setmana, i per este motiu tinc molts dubtes que quin dels dos seria més recomenable. El proper pot ser festa grossa, però l'altre és més segur, ja que es cel·lebra la rebuda de l'equip al Ciutat o s'aconsegueix l'ascens a casa, situacions ambdues que no m'agradaria perdre'm!!! Què farieu en el meu lloc, granotes?
komo dio nuestro amigo CULLEROT mi duda es, ande voy al recivimiento de manises o la fiesta del lunes por la tarde, yo oouedo kabmbiar el orario pero kurraria de 6.30 a 14.00 o bien de 14.00 a 21.30, kero tar en los dos sitios
-
Pels motius descrits per Cabanyal-St Croix et recomane, el vinent.
-
Nada Culle, aprieta el culo y aguantate una semanita que va a ser mejor. La pensión completa te la mantengo cualquiera de los dos fines de semana, pero vamos a aguantar para poder invadir el campo y esas cosas.
-
Poli
-
Sin duda el dia del poli.
Saludos
-
poli ejido
-
el dia del Poli no es pot perdre cap granota, jo te recomanaría eixe cap de setmana millor que aquest de Xerez.
-
Us faré cas…
Ara, el dilluns després del poli tinc un examen pràctic del carnet de conduir (ai, sí senyor, al meus anys i sense carnet, que hi farem!). Com em tirin li demanaré a Villaroel que em pague el seguent examen!