Campaña: Levantina fuera del estadio!!
-
Lo vuelvo a poner porque parece que ha desaparecido. Esto sigue adelante.
Ja fa temps que la Levantina de Seguridad es troba contractada al nostre estadi i desde ixe moment les queixes an sigut continues: xuleria , amenaçes, falta de professionalitat, actituts violentes amb alguns aficionats i fins i tot pallises a aquests.
Tots ho sabem i es hora de fer algo: He redactat aquest text per intentar que la nova administració a l´hora de replantejar els contractes (quan acabe el actual amb la levantina) opte per un altre tipus d´empresa privada de seguretat. Ho he fet en castellà perque està demostrat que els e-mails o dubtes que envie en valencià al club mai m´han sigut responguts en valencià.A la atención de los estamentos levantinistas:
Por la presente, queremos hacer constar el malestar de una parte de la afición con la empresa actual de seguridad privada del estadio ciutat de València: Levantina de Seguridad. Ya vienen de lejos y se intensifican con el tiempo los malos modos de estos empleados, la poca profesionalidad, el mal trato con los aficionados y una actitud de falta de respeto y de intimadación con algunos sectores de la grada.
Muchos son los casos en los que se ven involucrados los empleados de la Levantina: insultos a aficionados, amenazas por ciertas banderas, palizas a los que no piensan como ellos…etc.
Además, es de sobra conocido por todos el bochornoso historial de denuncias por agresiones o estorsiones por parte de Levantina de Seguridad en otros ámbitos, y no son ajenas en nuestro estadio.Por tanto nos gustaria que en lo que reconocemos como un servicio a la afición y un cambio de mejora respecto a la imagen actual del club, ustedes aboguen inteligentemente por suspender el contrato con Levantina de Seguridad cuando este expire y solicitar los servicios de otra empresa.
Sin nada más que añadir, les agradecemos enormemente su atención.
El text de dalt ho he enviat ja per correu i per la bústia del abonat que n´hi ha a la web. Per donar-li més difussió, feu el mateix i tractem de aconseguir-ho!!
http://va.levanteud.com/buzon.htmlSi no sou abonats, envieu el e-mail a: admon@levanteud.es o a prensa@levanteud.es
LEVANTINA DE "SEGURIDAD", FUERA DEL CIUTAT!!
Recull de noticies" de la levantina:
Guàrdies de Levantina de Seguridad organitzaren l’agressió contra seguidors del Llevant.
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/94491/index.phpCondena a Levantina per forçar els seus vigilants a formar part de Falange:
http://www.scribd.com/doc/8059559/Sin-titulo?autodown=pdfLa trama ultra en el Llevant Unió Esportiva
http://www.costrablanca.es/?p=4391Fuera levantina en granotas.es
http://granotas.es/levantina-seguridad/Levantina, la empresa de seguridad menos valorada
http://www.vigilantesdeseguridad.com/index.php?name=News&file=article&sid=2193Una empresa vinculada a la ultraderecha vigilará monumentos de la Generalitat [
Vigilantes de la levantina acusados de maltratar a menores; EL PAIS
http://www.antifeixistes.org/arxiu/Joso4440.pdf
-
OLE OLE OLE al final eu as conseguit eu as envait al club ke ja me enterat pues tant ke critikes a la levantina,cosa ke en orriols no pasa res de lo ke diu (per algo sera),tambe li tendries ke enviar al club ke els de la grada alboraia (els catalans) perke jo portava una señera me la van escuir i despres me diguren ke me la llevara o tindria problemes,aixo si ke es ser bona gent NO TE JODE (ke despues el ki meu va fer es un cagat,com en eixe moment anava a soles, y ells eren 6 si ke sabien amenaçar,pero uno contra uno no se atrevis) jo te dic axo perke tant ke crtikes a la levantina priemer mirat a vore com sou vosatros,ke el disabte feu manifestacio en el carrer sant agustin pake valencia pertenisca a cataluña i fer un pais AIXO SI KE ES SER BONA GENT NO TE JODE, y teu llevaren perke axi NO SE PARLA DE POLITICA,SE PARLA DEL LLEVANT AIXINA AUNKE ME CONTESTEU,JO NO EU VAJ A FER PERKE AXO ES UN FORO DEL LLEVANT NO DE POLITICA
-
@señera granota:
OLE OLE OLE al final eu as conseguit eu as envait al club ke ja me enterat pues tant ke critikes a la levantina,cosa ke en orriols no pasa res de lo ke diu (per algo sera),tambe li tendries ke enviar al club ke els de la grada alboraia (els catalans) perke jo portava una señera me la van escuir i despres me diguren ke me la llevara o tindria problemes,aixo si ke es ser bona gent NO TE JODE (ke despues el ki meu va fer es un cagat,com en eixe moment anava a soles, y ells eren 6 si ke sabien amenaçar,pero uno contra uno no se atrevis) jo te dic axo perke tant ke crtikes a la levantina priemer mirat a vore com sou vosatros,ke el disabte feu manifestacio en el carrer sant agustin pake valencia pertenisca a cataluña i fer un pais AIXO SI KE ES SER BONA GENT NO TE JODE, y teu llevaren perke axi NO SE PARLA DE POLITICA,SE PARLA DEL LLEVANT AIXINA AUNKE ME CONTESTEU,JO NO EU VAJ A FER PERKE AXO ES UN FORO DEL LLEVANT NO DE POLITICA
Esto no es un foro, en los foros se escribe correctamente para que la gente te entienda cuando te lea
-
@señera granota:
Esto no es un foro, en los foros se escribe correctamente para que la gente te entienda cuando te lea
+1909
Irlandés, no desapareció, lo quitarian por empezar a hablar de política.. una pena sinceramente. Te apoyo totalemnte.
Y a señera granota mejor no contestar
-
Quiero responder a algunas cosas.
Primero, que en ningún momento esta campaña esta hecha con fines políticos ni nada, pero los echos están ahí y son irrefutables. Y está en el apartado levante ud porque no hay otro más indicado
Segundo, yo no pertenezco a ninguna peña y no se lo que pudo pasar con el tema de tu bandera pero si fue así ten por seguro que no apruebo lo sucedido, ni de un lado ni de otro.
Tercero, aquí se puede manifestar quien quiera.
Cuarto, a la levantina de "seguridad" le paga el club, el Levante u.d.; a los aficionados que dices te quitaron la bandera con malos modos, no les paga nadie.
Quinto: no le des más vueltas, en serio, si no quieres participar en la campaña, no lo hagas, es tu decisión.
Y sexto, y sin que te lo tomes a mal, tu que pareces tener tanta mano dentro del club, porque no hablas con ellos y le das un empujoncito a nuestra campaña?Saludos azulgranas y agradecimientos a todos los que estais colaborando, gracias por querer lo mejor para el levante ud.
-
Quiero responder a algunas cosas.
Primero, que en ningún momento esta campaña esta hecha con fines políticos ni nada, pero los echos están ahí y son irrefutables. Y está en el apartado levante ud porque no hay otro más indicado
Segundo, yo no pertenezco a ninguna peña y no se lo que pudo pasar con el tema de tu bandera pero si fue así ten por seguro que no apruebo lo sucedido, ni de un lado ni de otro.
Tercero, aquí se puede manifestar quien quiera.
Cuarto, a la levantina de "seguridad" le paga el club, el Levante u.d.; a los aficionados que dices te quitaron la bandera con malos modos, no les paga nadie.
Quinto: no le des más vueltas, en serio, si no quieres participar en la campaña, no lo hagas, es tu decisión.
Y sexto, y sin que te lo tomes a mal, tu que pareces tener tanta mano dentro del club, porque no hablas con ellos y le das un empujoncito a nuestra campaña?Saludos azulgranas y agradecimientos a todos los que estais colaborando, gracias por querer lo mejor para el levante ud.
+10000000000000000000000000
-
@señera granota:
No desvirtúes más, por favor. Aquí no se habla de política.
-
Açò no és un tema politic, és un tema de seguretat dels granotes. No podem estar en mans de Yomus o ex-Yomus, neonazis i demés gentola. Només hi ha que saber qui és el amo de la empresa per a donar-se compte de quina gent estem parlant.
-
Esto sobra …. es todo Politica y politizado ¡¡ yo jamas he visto en el Campo los hechos que decis por lo tanto sobra . Ademas es el club el que decide con que compañia de seguridad trabajar , por lo tanto si ellos eligen sera que les viene bien la labor que realizan .
Pero se esta tirando el tema hacia temas politizados , esto no deberia ir aqui . Ya hay otros apartados del foro para dejar estos Posts .
-
Esto sobra …. es todo Politica y politizado ¡¡ yo jamas he visto en el Campo los hechos que decis por lo tanto sobra . Ademas es el club el que decide con que compañia de seguridad trabajar , por lo tanto si ellos eligen sera que les viene bien la labor que realizan .
Pero se esta tirando el tema hacia temas politizados , esto no deberia ir aqui . Ya hay otros apartados del foro para dejar estos Posts .Anda,dejad tu y señera granota de reventar el post y de decir qué va aquí y qué va allá y que no habeis visto nada porque todo el mundo sabe lo que hay,ahora menos,pero la actitud chulesca de esta gente sigue,y aunque a mi me la pele bastante,irlandés y el que le salga de sus santos cohones puede hacer una campaña sobre esto o sobre qué mal corta el cesped Raimon,capicci?
-
Està clar que hi ha pocs segurates que facen realment bé la seua faena, mantindre l'ordre i la seguretat en un espai públic sense propassar-se en les seues funcions, però en aquesta empresa es veu que això és una utopia.
De fet ja ha tingut problemes en altres llocs i curiosament un d'ells a Catalunya, on tot i el seu tarannà anticatalanista no es tallen un pèl per treballar per al Govern Català i alguns ajuntaments catalans, vaja… que la pela és la pela i la coherència no va amb ells.
http://enfocant.net/category/tags/levan ... -seguridadI aquest tema sí està relacionat amb el Llevant UE, perquè entre altres coses els aficionats s'han de sentir còmodes al seu estadi i més encara si van amb xiquets menuts o són persones grans. El club a de vetllar per l'integritat dels seus abonats i espectadors en general com a un espectable públic que és, perquè si no és així aquell aficionat que haja tingut algun problema no tornarà a xafar el Ciutat de València per una bona temporada i estiga en Alboraia o Orriols (perquè que jo sàpiga tots paguem un mateix preu per la localitat) tenim el mateix dret a passar una vesprada agradable disfrutant dels gols del nostre club.
-
Pero se esta tirando el tema hacia temas politizados , esto no deberia ir aqui . Ya hay otros apartados del foro para dejar estos Posts .Anda,dejad tu y señera granota de reventar el post y de decir qué va aquí y qué va allá y que no habeis visto nada porque todo el mundo sabe lo que hay,ahora menos,pero la actitud chulesca de esta gente sigue,y aunque a mi me la pele bastante,irlandés y el que le salga de sus santos cohones puede hacer una campaña sobre esto o sobre qué mal corta el cesped Raimon,capicci?
Yo no reviento nada ¡¡ digo lo que es . Yo actuaciones de esas nunca he visto . Ademas hay gente de Levantina que hablas con ellos y son muy amables asi que creo que esos casos ya no se dan . Y en mi opinion sobran estas cosas aqui .
Pero bueno cada uno es libre de lo que quiera .
-
Campaña….. Villarroel ¡¡¡¡NO NOS QUIERAS TANTO !!!!!
Dejanos de una pvta vez en paz.
-
Mira primer de tot dema disculpes si air me pasi un poc,pero en lo ke vaj sentir i tot pues me cabreji molt per tonteries ke se diu,lo primer de tot eske lo ke digui de la bandera es de veres i si nos ke me muiga ara mateixa eu jure per lo ke vuigues,per aixo me fike aixina i despres podeu fer sta campaña pero te dic lo mateix ke el altre viatje jo te respecte si tu respectes lo meu,jo te dic lo ke vej i lo ke me adit uno de la levantina ja cada 1 ke pense lo ke vuiga,en orriols nos traten be i asta parlem com les persones se veu bona gent,i en alboraia si os pasa aixo es perke steu incitan a la violencia (jo tinc la meua opinio mentres a mi no me diga ningu res jo no dire res, xke la verdadera politica ke jo intente tindre es la del llevant)a mi me an dit ke ells stan contents de star en el camp pa pegarli als catalans i ja sta als altres aficionats res (tambe tens ke pensar ke stem en valencia i anar en una bandera catalana pues hi ha gent ke li incitix a la violencia "pero cada 1 pot fer lo ke vol")i jo te dic ke axo es opinio meua per lo ke vej ke la levantina son bona gent menos en els catalans i els unics ke se kiseu sou vosatros (ke jo tambe me keixaria si li peguen al meu fill),pero ara penseu tu ke penses si jo per ej anara en una bandera de españa a cataluña me matarien,pues la levantina fa lo mateix per lo ke jo vej.
Y lo de rubi jo opine lo mateix se steu anant mes a la poltica ke a lo ke es, ademes la solucio la teniu vosatros no anar en la bandera (ke wueno me enterat una cosa ke si es de veres es MOLT FORT ke un directiu del llevant(el mafios) os tinga ke pagar pake no portareu la bandera,jo no se si es de veres pero eu e sentit dir,i wueno ostia menos parlar de politica i mes parlar dl llevant,ostia ke estem ai i podem donar la sorpresa AMUNT LLEVANT
-
@señera granota:
a mi me an dit ke ells stan contents de star en el camp pa pegarli als catalans i ja sta als altres aficionats res (tambe tens ke pensar ke stem en valencia i anar en una bandera catalana pues hi ha gent ke li incitix a la violencia "pero cada 1 pot fer lo ke vol")
Perdoneu-me però AL.LUCINE!! No m´he fet res hui i pel que veig estic en unes condicions de normalitat, però amb un estat alterat després de llegir aixó. M´estàs dient que no te pareix suficient motiu per fer fòra aquesta gent quan ells mateixos reconeixen que els agrada estar allí per tindre controlats a la gent que és d´esquerres o independentista i que damunt així tenen la oportuninat de pegar-lo (com ja van fer una vegada encara que no t´ho vullgues creure) Es increïble, aquesta gent utilitza la seua posició per apallisar en majoria a un grup d´aficionats del nostre equip. I damunt dius que son ells els que provoquen!!!! No m´ho crec.
Mira m´alegre que als que esteu a Orriols no vos pase res, però no pots mirar només el teu
Però jo he vist com a un iaio que entrà en el seu net parlant valencià, aquestos borregos li deien textualment: "Paleto de mierda, el viejo, que se vaya a su pueblo a hablar en moro" i un altre senyor que li demanà que si podia eixir un moment (s´ho pregunta en valencià) li digué: " Mira si me lo hubieras dicho en español pues igual salias pero en eso que no lo entiende ni Dios, no sales y punto. O les seues cares de despreci quan algú parlava o cridaba en valencià, o els insults i amenaçes als que treien una bandera sense lo blau. O males paraules als iaios (molt de musculatura però en el fons aquesta gent es fica damunt de tot en els vells).Ets tu el que estàs politzant el post. No te dones conte de la imatge que donem contractant una empresa financiada per els puticlubs i l´extrema dreta, i que damunt, el mafios de m angel ruiz que va ser el home que va fer possible que es contractara l´empresa de seguretat del seu equip donara pasta a un grup de gent perque no traguera banderes independentistes o republicanes.
Aquesta gent te la fama que es mereix, però el llevant ha d´estar per damunt de tot aixó, Hem de ser un club seriós, i donar ixa impressió.
Saluts blaugranes.
-
@señera granota:
Mira primer de tot dema disculpes si air me pasi un poc,pero en lo ke vaj sentir i tot pues me cabreji molt per tonteries ke se diu,lo primer de tot eske lo ke digui de la bandera es de veres i si nos ke me muiga ara mateixa eu jure per lo ke vuigues,per aixo me fike aixina i despres podeu fer sta campaña pero te dic lo mateix ke el altre viatje jo te respecte si tu respectes lo meu,jo te dic lo ke vej i lo ke me adit uno de la levantina ja cada 1 ke pense lo ke vuiga,en orriols nos traten be i asta parlem com les persones se veu bona gent,i en alboraia si os pasa aixo es perke steu incitan a la violencia (jo tinc la meua opinio mentres a mi no me diga ningu res jo no dire res, xke la verdadera politica ke jo intente tindre es la del llevant)a mi me an dit ke ells stan contents de star en el camp pa pegarli als catalans i ja sta als altres aficionats res (tambe tens ke pensar ke stem en valencia i anar en una bandera catalana pues hi ha gent ke li incitix a la violencia "pero cada 1 pot fer lo ke vol")i jo te dic ke axo es opinio meua per lo ke vej ke la levantina son bona gent menos en els catalans i els unics ke se kiseu sou vosatros (ke jo tambe me keixaria si li peguen al meu fill),pero ara penseu tu ke penses si jo per ej anara en una bandera de españa a cataluña me matarien,pues la levantina fa lo mateix per lo ke jo vej.
Y lo de rubi jo opine lo mateix se steu anant mes a la poltica ke a lo ke es, ademes la solucio la teniu vosatros no anar en la bandera (ke wueno me enterat una cosa ke si es de veres es MOLT FORT ke un directiu del llevant(el mafios) os tinga ke pagar pake no portareu la bandera,jo no se si es de veres pero eu e sentit dir,i wueno ostia menos parlar de politica i mes parlar dl llevant,ostia ke estem ai i podem donar la sorpresa AMUNT LLEVANTchavalote, sinceramente pienso que te falta un verano
-
@señera granota:
Y lo de rubi jo opine lo mateix se steu anant mes a la poltica ke a lo ke es, ademes la solucio la teniu vosatros no anar en la bandera (ke wueno me enterat una cosa ke si es de veres es MOLT FORT ke un directiu del llevant(el mafios) os tinga ke pagar pake no portareu la bandera,jo no se si es de veres pero eu e sentit dir,i wueno ostia menos parlar de politica i mes parlar dl llevant,ostia ke estem ai i podem donar la sorpresa AMUNT LLEVANTMacho, eres tonto..
-
@señera granota:
Y lo de rubi jo opine lo mateix se steu anant mes a la poltica ke a lo ke es, ademes la solucio la teniu vosatros no anar en la bandera (ke wueno me enterat una cosa ke si es de veres es MOLT FORT ke un directiu del llevant(el mafios) os tinga ke pagar pake no portareu la bandera,jo no se si es de veres pero eu e sentit dir,i wueno ostia menos parlar de politica i mes parlar dl llevant,ostia ke estem ai i podem donar la sorpresa AMUNT LLEVANTExisteixen els punts i les comes.
Passe de llegir perque no entenc una merda.
-
Antes de que se vuelva a quitar el post, sugiero que si ven que este no es el subforo adecuado lo muevan al que consideren oportuno. Muchas gracias.
Ja fa temps que la Levantina de Seguridad es troba contractada al nostre estadi i desde ixe moment les queixes an sigut continues: xuleria , amenaçes, falta de professionalitat, actituts violentes amb alguns aficionats i fins i tot pallises a aquests.
Tots ho sabem i es hora de fer algo: He redactat aquest text per intentar que la nova administració a l´hora de replantejar els contractes (quan acabe el actual amb la levantina) opte per un altre tipus d´empresa privada de seguretat. Ho he fet en castellà perque està demostrat que els e-mails o dubtes que envie en valencià al club mai m´han sigut responguts en valencià.A la atención de los estamentos levantinistas:
Por la presente, queremos hacer constar el malestar de una parte de la afición con la empresa actual de seguridad privada del estadio ciutat de València: Levantina de Seguridad. Ya vienen de lejos y se intensifican con el tiempo los malos modos de estos empleados, la poca profesionalidad, el mal trato con los aficionados y una actitud de falta de respeto y de intimadación para con algunos sectores de la grada.
Muchos son los casos en los que se ven involucrados los empleados de la Levantina: insultos a aficionados, amenazas por ciertas Banderas o cánticos, palizas a los que no piensan como ellos…etc.
Además, es de sobra conocido por todos el bochornoso historial de denuncias por agresiones o estorsiones por parte de Levantina de Seguridad en otros ámbitos, y no son ajenas en nuestro estadio.Por tanto nos gustaria que en lo que reconocemos como un servicio a la afición y un cambio de mejora respecto a la imagen actual del club, ustedes aboguen inteligentemente por suspender el contrato con Levantina de Seguridad cuando este expire y solicitar los servicios de otra empresa.
Sin nada más que añadir, les agradecemos enormemente su atención.
El text de dalt ho he enviat ja per correu i per la bústia del abonat que n´hi ha a la web. Per donar-li més difussió, feu el mateix i tractem de aconseguir-ho!!
http://va.levanteud.com/buzon.html
I si no sou abonats, podeu enviar el e-mail a: admon@levanteud.es
LEVANTINA SE SEGURIDAD, FUERA DEL CIUTAT!!
Recull de noticies" de la levantina:
Guàrdies de Levantina de Seguridad organitzaren l’agressió contra seguidors del Llevant!!!
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/94491/index.phpCondena a Levantina per forçar els seus vigilants a formar part de Falange:
http://www.scribd.com/doc/8059559/Sin-titulo?autodown=pdfLa trama ultra en el Llevant Unió Esportiva
http://www.costrablanca.es/?p=4391Fuera levantina en granotas.es
http://granotas.es/levantina-seguridad/Levantina, la empresa de seguridad menos valorada
http://www.vigilantesdeseguridad.com/index.php?name=News&file=article&sid=2193
Una empresa vinculada a la ultraderecha vigilará monumentos de la Generalitat[Problemas en alboraya con LS
http://www.sectagranota.org/phpBB2/viewtopic.php?t=3571&highlight=levantina
http://www.sectagranota.org/phpBB2/viewtopic.php?t=966&highlight=levantina
http://www.sectagranota.org/phpBB2/viewtopic.php?t=1084&highlight=levantina
-
-
Tío…no es x nada pero si el post te lo han quitado 2 veces...¿será x algo, no? :S
-
Si, es cierto, lo han quitado dos veces sin avisar ni sin dar motivo alguno.
-
En la página de entrada pone que el foro del Levante UD es para tratar temas relacionados con el LUD, por lo tanto creo que la pregunta no es ¿que hace aquí este post si ya lo han quitado 2 veces? sino ¿porqué han quitado este post 2 veces?
Creo que el irlandés no le ha faltado al respeto a nadie, es una iniciativa respetable que unos apoyarán y otros no. Lo sano sería debatir los pros y los contras, no llegar con la podadora, mientras se respeten las "reglas" del foro.
Hace unas semanas ví a uno de la Levantina que tenía retenido a un tipo entre las taquillas y la Tenda y , al pasar por su lado, oí que le decía: "Callaté o te voy a meter una ostia que no te va a conocer ni tu madre". Desconozco la "movida" pero eso, desde luego, no son formas. Si ha hecho algo, lo retienes y avisas a la policía, que estaba a escasos 50 metros.
-
Gracias dejan por tu apoyo, de momento no he recibido el porque el post este ha sido borrado ya dos veces pero bueno, es igual.
Lo que comenta el compañero Dejan es la tónica habitual de estos tipos, que portan la falta de respeto y su poca profesionalidad por donde van. Y esque los buenos modales se aprenden, no te los da un traje, una hebilla enorme y una porra. Es indignante que estos tipos sigan faltando el respeto a nuestra afición, a nuestra gente mientras no se hace nada para echarlos.
Saludos azulgranas.
-
Irlandés escric ací per pujar el post i t'adones que no s'ha eliminat com creus i comentes en un altre post, simplement fa alguns dies que ningú escriu i estava una mica més cap avall, i en part no m'extranya perquè els darrers missatges anaven dirigits a algú que es dedica últimament ací i en altres post a fer comentaris irracionals i plens de catalanofòbia.
-
Segur que estava?? mira que ho vaig buscar i res de res, igual l´ha fet retornar.
De ser així, que els senyor moderadors tinguen a bé mantindre aquest post i esborrar l´altre que te menys comentaris.
-
Estic amb l'irlandés, la llevantina fora del nostre estadi ja. I un toc d'atenció per als administradors del foro que no fan més que tancar un tema que ens afecta als abonats tant com el joc de l'equip.
-
Jo no sé si abans estava o no, però a migdia ja l'havia vist una mica més avall. Si quan l'has buscat tu, estava o no estava o t'has despistat i no l'has trobat ja no ho sé.
-
Estic amb l'irlandés, la llevantina fora del nostre estadi ja. I un toc d'atenció per als administradors del foro que no fan més que tancar un tema que ens afecta als abonats tant com el joc de l'equip.
bENICALap, he de rectificar perquè un altre company del fòrum ha rescatat el post anterior que al pareixer es trobaba més avall (jo no ho vaig trobar i mira que ho busquí). Axina que només l´han esborrat una vegada.
Gràcies pel vostre suport i a continuar enviant queixes al club.
Per cert, una altre noticiajoia de la nostra "gran" empresa de "seguridad"
Guardias de la levantina de Seguridad maltrataron a menores; EL PAÍS
http://www.antifeixistes.org/arxiu/Joso4440.pdf
-
como siempre digo y a ver si toman NOTA los moderadores …..... , este tipo de POST sobra aqui ¡¡ deberia ir en otro lugar .