Canviar de xip
-
Ja podem anar canviant el xip este Nadal per quan tornem de vacances… perquè en poc d'un mes hem passat de lluitar per l'ascens a lluitar pel descens.
Estem a 3 punts de la zona de descens. Poca broma!
-
Ja podem anar canviant el xip este Nadal per quan tornem de vacances… perquè en poc d'un mes hem passat de lluitar per l'ascens a lluitar pel descens.
A qui et refereixes en canviar el xip, a nosaltres o al palter???
Jo sóc prou optimista, tenim un bon equip, és una mala ratxa, i sempre he parlat al voltant de l'efecte psicològic al futbol, en 2 partits que guanyem tornarà l'optimisme i en 9 punts de 12 possibles altra vegada dalt..mireu l'Elx.
-
@jucayemu:
A qui et refereixes en canviar el xip, a nosaltres o al planter???
Jo sóc prou optimista, tenim un bon equip, és una mala ratxa, i sempre he parlat al voltant de l'efecte psicològic al futbol, en 2 partits que guanyem tornarà l'optimisme i en 9 punts de 12 possibles altra vegada dalt..mireu l'Elx.
-
Pues si,los 2.Hace 4 partidos íbamos a Alicante para meternos en la pomada.Ahora vamos a Vallecas para no meternos en descenso.Antes mirábamos hacia arriba,ahora hacia abajo.
-
@jucayemu:
A qui et refereixes en canviar el xip, a nosaltres o al palter???
Jo sóc prou optimista, tenim un bon equip, és una mala ratxa, i sempre he parlat al voltant de l'efecte psicològic al futbol, en 2 partits que guanyem tornarà l'optimisme i en 9 punts de 12 possibles altra vegada dalt..mireu l'Elx.La veritat és que em referia a nosaltres. No vull ser pessimista però com no reaccionem després de Nadal i rapidament ens podem complicar molt la vida, perquè no es juga amb la mateixa tranquilitat fins i tot per a un planter que encara confie siga capaç de reprendre el rumb. Espere que tingues raó i que només siga una mala ratxa…
-
ahora a puntuar en Vallecas, y estaré contento (ya he cambiado de chip )
-
yo siempre he pensado que el objetivo era sumar 50 puntos.
-
especifica a ver que es pa ti cambiar el xip que yo me veo aqui a la gente acudiendo al campo el dia 10 o por ahi de enero con silbatos, matasuegras, bocinas, megafonos.... para cuando toque la pelota iborra jeje