EL BALL D'ALVES I LA HIPOCRESIA
-
He estat sentint 2 milions de vegades: Que bé que ho ha fet Pujol i Guardiola, amb allò del ballet de Alves i Thiago… que si aixó no és digne del Barsa, que si no sé quina cosa...
Per què ho diuen ara, quan han hagut més casos on no s'havia dit res?Un poc de coherència
-
La diferencia es que ahora lo han hecho fuera de casa y antes fue en su propio estadio. El vídeo que has puesto de Abidal y Alves es de la misma canción que bailaron antes Marcelo y Cristiano.
Sandoval en rueda de prensa lo dejó claro. Si lo hubieran hecho en su propio estadio no le habría parecido mal.
No te montes historias, ambos clubes dan el mismo asco…
-
La diferencia es que ahora lo han hecho fuera de casa y antes fue en su propio estadio. El vídeo que has puesto de Abidal y Alves es de la misma canción que bailaron antes Marcelo y Cristiano.
Sandoval en rueda de prensa lo dejó claro. Si lo hubieran hecho en su propio estadio no le habría parecido mal.
no es la misma.
-
Yo creo que si alguien se levanta la camiseta y le sacan tarjeta,a los que hacen estas mamonadas también,con mas motivo.
-
no es la misma.
Digo la del brasileño ese que bailaron en el Camp Nou para reirse de Marcelo y Cristiano pero la canción que sea es lo de menos. Cuando a los jugadores no les da, no les da…
-
Alves es imbécil.
No tiene remedio.
-
No, si jo no em monte cap història. Ací a Mou o a Clemente s'els acaça i s'els critica fins l'absurde; mentrestant, tot el que fa Pepet està justificat. Quan sempre guanyes eres un tio magnífic, caballerós i no-sé-quantes-coses-més; ai amic, però quan perds, s'acaba el saber estar. Ni més ni menys.
A mi, que ho facen al seu estadi o al del rival, tant se val, el que diu l'entrenador Zen era que "no era propi de jugadors del Barcelona", per tant no discrimina. Curiós, venint del jugador més vegades expulsat de la història del FC Barcelona, i també el que més tarjetes grogues rebé.
Finalitze, que quan va tot de cara som molt bons, i quan el tema fa figa, adeu al Buen Rollito. Que no venda motos.