OJALA EL ELCHE BAJE A 2ªB
-
Estimats ilicitans no feu cas. Crec que ací molta gent no ha estat ni a Elx ni a Murcia i el seu desconeixement és palés. Un altra cosa és que us vullguen insultar per què ens heu guanyat, i no entenc què volen. Jo no vull guanyar a costa de que els euqips contraris es deixen perdre. Enhorabona per la victòria. Pense que no és un resultat just, però que farem ¡¡¡¡¡. O arregleu la defensa ho l'aneu a tindre difícil per ascendre.
Salut.
-
Benvolgut Xavier,
Amb la teva resposta em demostres adés de la teva falta d'argumentació, un clar exemple de mediocritat, mancança de recursos i prepotència.
No cal que et diga que probablement jo haja estat moltes més vegades a Elx i a Múrcia que tu, per aquesta raó tinc recursos i capacitat per comparar. Com deuries de coneixer a Elx la gent de Valencia i rodalies no som massa ben rebuts, som considerats gent de "cap i casal" i no tenen res en comú amb nosaltres, a aixo et puc afegir que ningú parla la nostra llengua i odien la nostra cultura i si no ves i comproba-ho valent. Per aquestes i d'altres raons la gent d' Elx, Oriola, Santa Pola, Torrellano… son més murcians que valencians. Per a mi els límits geogràfics no son els que em diu un llibre, son la afinitat en el pensament, la llengua, la cultura i el caràcter... per això et recomane que llegeixques algun llibre mes a sovint, en lloc de parlar sense trellat per a demostrar la teva falta de cultura.
I per cert, si no t'agrada el que dic ja saps, però a mi m'agradaria veure al Elx a 2ªB i a l´Hèrcules a 1ª amb nosaltres.
AMUNT LLEVANT
-
@Almussafes Granota:
Benvolgut Xavier,
Amb la teva resposta em demostres adés de la teva falta d'argumentació, un clar exemple de mediocritat, mancança de recursos i prepotència.
No cal que et diga que probablement jo haja estat moltes més vegades a Elx i a Múrcia que tu, per aquesta raó tinc recursos i capacitat per comparar. Com deuries de coneixer a Elx la gent de Valencia i rodalies no som massa ben rebuts, som considerats gent de "cap i casal" i no tenen res en comú amb nosaltres, a aixo et puc afegir que ningú parla la nostra llengua i odien la nostra cultura i si no ves i comproba-ho valent. Per aquestes i d'altres raons la gent d' Elx, Oriola, Santa Pola, Torrellano… son més murcians que valencians. Per a mi els límits geogràfics no son els que em diu un llibre, son la afinitat en el pensament, la llengua, la cultura i el caràcter... per això et recomane que llegeixques algun llibre mes a sovint, en lloc de parlar sense trellat per a demostrar la teva falta de cultura.
I per cert, si no t'agrada el que dic ja saps, però a mi m'agradaria veure al Elx a 2ªB i a l´Hèrcules a 1ª amb nosaltres.
AMUNT LLEVANT
Jo lo que no entenc es lo de quinquis i macarres. Supose que será com a tot els llocs no?, o es que alli hi han mes?
Salutacions
-
yo creo que un empate hubiera sido lo mas justo,aunque si alguien se merecio ganar fue el levante.ademas a mi me gustaria que el elche subiera con nosotros
-
Yo respeto todas las opiniones (salvo las intolerantes de la gente de Elche y algun otro) , pero por ese motivo pido respeto para la mia (a los levantinistas como yo):
Yo quiero ver al Elche en 2ªB
y eso es tan respetable como los que lo quereis ver en 1ª ¿o no?
-
benvolgut almussafes granota
amb aquesta reposta si que em demostres la teua prepotència e ignorància que no saps del que parles. aquesta es una part valenciana amb costums valencianes(i les propies de la terra es clar), la part sud si que es castellana amb influència murciana, pero amic meu, elx es troba al lìmit si no sabies i jo… vaig aprender de xicoquet avans el valencià que el castellà, i soc i ben orgullos que estic, de l'horta valenciana d'elx. i que sapigues que parle valencià amb gent de santa pola y torrellano que són el purs de la terra perque tampoc sabràs que açì hi ha agut molta inmigració i s'ha perdut un poc les raels pròpies.
y que quieras que el elche baje a 2ªb es problema tuyo, yo no quiero que baje el levante y tengo mis razones, es mas... me gustaria ver al levante, elche, hercules, castellon y villarreal todos en primera y ver al valencia colista, ok?
i benvolgut D.Aganzo
el llevant s'ha merescut guanyar el partit per que va ser millor que l'elx, de 100 partits guanyeu 95, però aquesta es la maravilla del futbol, que li passa a tot mòn meny al madrid.
-
D'Elx, deuries d'aprendre a escriure la nostra llengua abans de posar-te a dir que tu i els teus sou els mes valencians.
Totham sap qui sóu, com sóu i quines són les vostres arrels.
Gràcies i adeu!
-
@Almussafes Granota:
D'Elx, deuries d'aprendre a escriure la nostra llengua abans de posar-te a dir que tu i els teus sou els mes valencians.
Gràcies i adeu!
tothAm(tots) sabemos que los ilicitanos venimos de alaska,y somos negros, tu lo sabes y todo el mundo tambien, es mas… yo soy chino cruce con aleman, soy chino-man, como superman pero chino y no se hablar valenciano, aprendi el mallorquin con la guerra de marruecos en los 60 y no son faltas ortograficas lo que tengo, es que es de origen indú con influencia murciana.
me vas a dir tu les meues(i no meves) raels.
ante este lapsus, espero haberos entretenido con estas tonterias
-
Ho has clavat xaval….. de tot lo que dius la realitat, es just al contrari...a Elx hi-ha molta gent que parla en valencíà (jo si que vaig totes les setmanes) fins a Crevillent, es el limit de la nostra llengua , allí lo únic que no els agra de València es els xotos...no es que siguen uns enamorats, peró no ens tenen especial odi als valencians. Just lo contrari que a Alacant, on ningú parla Valenciá (conec a 2 que el parlen, i conec a moltisima gent...), i allí no ens poden vorer...teu asegure ni a València ni als valencians (valencianets), no no mes als Xotos. Jo encara m'enrecorde com ens varen rebre fa uns quants anys, a pedrades....i em sap mal per gent com Arsenal, pero eixa es la veritat a Alacant no ens volen, i a Elx no ens amen, pero no ens odien, es una bona relació.
-
@Almussafes Granota:
Gràcies i adeu!
Per a enmerdar el foro et podies quedar a casa que estaras mes guapo.
I espere que el famós "totham" m´explique com son els de Elx.
-
@300habq1:
Just lo contrari que a Alacant, on ningú parla Valenciá (conec a 2 que el parlen, i conec a moltisima gent…), i allí no ens poden vorer...teu asegure ni a València ni als valencians (valencianets), no no mes als Xotos. Jo encara m'enrecorde com ens varen rebre fa uns quants anys, a pedrades....i em sap mal per gent com Arsenal, pero eixa es la veritat a Alacant no ens volen, i a Elx no ens amen, pero no ens odien, es una bona relació.
Estimado Samaruk,
Yo se que a lo mejor no represento la generalidad de los alicantinos pero la opinion hacia los valencianos habra de todo : los que simpatizan , los que pasan , los que son radicales,...... ya te dire que hay de todo. Si que es verdad que como ocurre en casi todas las provincias con varias ciudades(Andalucia,...) siempre se suele rivalizar contra los capitalinos por temas politicos,economicos y sociales que luego se trasladan a los eventos deportivos como es el caso del futbol. En cuanto a que cuando bajasteis os recibieron a pedradas pues en nombre de todos los herculanos pacificos te pido disculpas ante actos de esta índole (como ha ocurrido recientemente en Cartagena) que en nada favorecen al Hercules y a su entorno y que son realizados por colectivos reducidos y que tampoco representan a la generalidad de la aficion.
Por todo ello yo creo que es justo decir que en Alicante no podemos ver ni a Valencia ni a los valencianos.
Ya te digo es mi modesta opinion.
-
@Almussafes Granota:
Benvolgut Xavier,
AMUNT LLEVANT
Vamos a ver: creo q el q tiene q leer libros de nuestra cultura eres tu. q es eso d teva?????? en valenciano, listo, se dice teua.
limites geograficos con la lengua, cultura???? a ver los limites se marcan por historia en comun a parte de lengua, tal y como marca el estatuto de auntonomia.
ademas, q coño es esto de hablar aqi de esas cosas??????este foro es de futbol, y de eso es lo q se tiene q hablar. claro si qereies hablar de otras cosas, primero hacer el favor de estudiar!!!!!!!
-
@Almussafes Granota:
Benvolgut Xavier,
AMUNT LLEVANT
estoy totalmente de acuerdo contigo
ELCHE A SEGUNDA B Y HERCULES A 1!!!
-
Al Elche le hemos dado una vidilla que no esperaban, y 5 ptos no son nada cuando restan 19 para acabar. Todo puede ocurrir todavia maxime cuando los rivales altos de la clasificación no aprovechan para distanciarse (salvo el Sporting).
Yo no quiero ningun mal para nadie y el Elche no me cai mal . No como el Villarrel por ejemplo. Si suben, que lo tendran muy muy jodido, seria bonito un derby en primera.
Ahora la clasificación esta demasiado comprimida y para mi hasta el Terrassa tiene opciones de ascenso, otra cosa es que lo logre.
Seguimos siendo el máximo favorito y dependemos sólo de nosotros.
-
Y ahora después del linchamiento popular al que he sido sometido "me colgais en la plaza del pueblo" ¿os parece bien?
En fin, que no por muchos palos que me deis voy a seguir dando libremente mi opinión y a quien no le guste que no la lea. Yo no soy se los que "rema a favor de la marea", me considero un privilegiado por ser libre y no estar atado a lo que piensa la mayoria.Y repito MI DESEO (Opinión personal) es ves el ELCHE EN 2ªB
Gracias a todos los que habéis respetado mi opinión (pese a que muchos de vosotros se que no la compartireis).
AMUNT LLEVANT
-
@Almussafes Granota:
Y ahora después del linchamiento popular al que he sido sometido "me colgais en la plaza del pueblo" ¿os parece bien?
En fin, que no por muchos palos que me deis voy a seguir dando libremente mi opinión y a quien no le guste que no la lea. Yo no soy se los que "rema a favor de la marea", me considero un privilegiado por ser libre y no estar atado a lo que piensa la mayoria.Y repito MI DESEO (Opinión personal) es ves el ELCHE EN 2ªB
Gracias a todos los que habéis respetado mi opinión (pese a que muchos de vosotros se que no la compartireis).
AMUNT LLEVANT
Yo respeto tu opinion, pero tu debes respetar a los demás y no lo haces (esa es mi opinión).
TE PASAS DOS PUEBLOS Y NO LE HACES NINGUN BIEN A NUESTRO CLUB, CREAS ENEMIGOS SIN TON NI SON.
Respeta mi opinión.
¡¡¡macho llevant!!!