Ningú s'ha donat compte de l'errada?
-
No sé si algú ja ho ha comentat, però al video de promoció de la campanya d'abonaments, s'afirma que vam ser una jornada líders, quan en realitat van ser dos jornades líders, el que passa és que aquella jornada es va jugar entre setmana i vam ser només una setmana líders quan de normal hauríen segut dos.
-
Pos no m'hen havia adonat jejejeje… Pero be ami m'encanta el video igualment
-
Jo quan vaig vore el video també el vaig pensar, inclus vaig arribar a dubtar i tot, ahi han tingut una errada prou important la empresa que fa les promoçions, no se com algú del Llevant no va revisar abans el video.
-
la verdad que genial trabajo.
-
Ami me emocionan mucho los videos… Son muy emotivos
-
L'errada no és tal, ja que les jornades líders han estat dues, però una sola setmana, per allò es considera una sola. De tota manera, l'empressa que ha fet la promoció es mereix un excelent, ja que, a més de ser preciosa, emotiva i efectiva (com l'anterior) dóna a entendre que qui l'ha fet sent els colors del llevantinisme de forma clara. És a dir, porta al Llevant en la seua sang.
-
A mi m'agrada molt el tercer capítol de la campanya d'abonaments. Gràcies, jo no havia caigut en l'errada.
-
Es que somos muy humildes.
-
Si no m'enganye, la novena jornada (sense comptar la primera contra el Saragossa) encara vam continuar líders (crer que va ser la del gol de Rubén contra la Reial Societat).
Al términi d'aquesta jornada portàvem 7 guanyats, 2 empatats (Geta y Racing, els dos primers) i no cap perdut.
Per tant, 23 punts, un més que el Reial Madrid.
-
Todo se resume en la diferencia que hay entre semana y jornada.