2ª Division B Grupo 3
-
El Orihuela seguramente formará parte del grupo,con lo que habrá que cuadrar el calendario jugando entre semana
-
Como el Mestalla pierda este fin de semana me olerán muy mal .
-
Estoy empezando a pensar que el xotoforero Pauloski es más inteligente de lo que aparenta.
Es de los primeros xotos que ha tomado el camino de cambiar de camiseta ante la debacle económica del Xotobankia CF.
Y ha tomado el camino que seguro tomarán todos los xotos que sienten el escudo y nos odian con saña, el del Huracán.
Así pues tenemos ante nosotros la árdua tarea de buscar un mote a los seguidores del Huracán.
Yo propongo un mote histórico:
Marranos
En relación al mote medieval que se les puso a los judios conversos.
-
Seguidores del Huracán? Caben todos en un taxi.
-
Puge el fil per comentar el grup. Els ex-Segona RCD Mallorca i Elx han posat la directa, sobretot el RCD Mallorca que és líder (l'Elx és segon). L'Hèrcules va començar fluix però després de fer-li perdre el primer punt a casa al RCD Mallorca i dos victòries seguides al Rico Pérez s'acosta als llocs d'ascens.
-
He visto un partido en el que marcaron Roger y Morales.
Qué tiempos.
-
Mallorca i Elx en la seua línia, primer i segon, l'Hèrcules continua escalant i ja és 5è.
-
El Mallorca guanya a l'Elx i posa la directa, esta categoria li ve xicoteta i l'Hèrcules perd a casa i deixa escapar la xicoteta satisfacció de posar-se per davant l'Elx.
De la resta Ontinyent i Atlético Saguntino estan fent una bona campanya, superant fins i tot a l'Alcoià, en teoria "gallito" de la categoria que va per la meitat de la taula.
-
Jo no sóc partidari de traduir els noms dels clubs, sinó posar sempre l'oficial de cada u. Inclús en el cas del Llevant.
Ni Osca, ni Saragossa….
I en el cas de l'Alcoià em pareix que es continua denominant igual, CD Alcoyano .
És un mer matís sense més importància. Desconec el que es fa a Euskadi o Galícia, però no crec que els traduïsquen a les seues llengües.
Evidentment, els noms que han canviat cal respectar-los, per descomptat, com el Lleida o el Girona, i no re traduir-los al castellà, que hi ha qui ho fa i està molt malament.
No sé com el vores tu.
Una salutació amic
-
Jo bàsicament seguisc el criteri que seguia Canal 9… i que conste que entenc el que dius però és una cosa habitual. A les cadenes estatals en castellà també tradueixen els nons dels clubs i diuen Hamburgo, Genova, Oporto, Colonia, Nápoles i Estrella Roja... i no Hamburger, Genoa, Porto, Köln, Napoli o Crvena Zvezda per exemple.
-
Jo bàsicament seguisc el criteri que seguia Canal 9… i que conste que entenc el que dius però és una cosa habitual. A les cadenes estatals en castellà també tradueixen els nons dels clubs i diuen Hamburgo, Genova, Oporto, Colonia, Nápoles i Estrella Roja... i no Hamburger, Genoa, Porto, Köln, Napoli o Crvena Zvezda per exemple.
Blau, Hamburguer és una hamburguesa. El nom alemany crec que és Hamburg.
Però bo, record la política de C9 en este tema i és la que tu seguixes. Em pareix bé, encara que jo no la compartisc.
I el tema no dóna per a més.
Una salutació, amic, i perdona la broma de l'inici.
-
El club es diu Hamburger Sport-Verein que vol dir, Entitat Esportiva d'Hamburg, com l'alemany es declina supose que el "er" final vol dir "de".
I ara que em done compte, he posat Atlético Saguntino sense pensar i no Atlètic Saguntí. Supose perquè mai ha estat a segona B i no apareixia al Canal 9. Ja et dic, prova de que el que t'he dit és cert.
I res a perdonar. Tranqui.
-
El club es diu Hamburger Sport-Verein que vol dir, Entitat Esportiva d'Hamburg, com l'alemany es declina supose que el "er" final vol dir "de".
I ara que em done compte, he posat Atlético Saguntino sense pensar i no Atlètic Saguntí. Supose perquè mai ha estat a segona B i no apareixia al Canal 9. Ja et dic, prova de que el que t'he dit és cert.
I res a perdonar. Tranqui.
Tens raó. Això em passa per parlar sense saber. Ho lamente
-
Sorprenent l'Ontinyent. Encaixa el 1-0 en el 88 i són capaços de remuntar i guanyar el partit.
Ara mateix en llocs de playoff.
-
Hui derbi Hèrcules-Elx. La veritat que els alacantins es mereixen una xicoteta satisfacció després d'anys "travessant el desert", i més quan si guanyant avancen a l'Elx. Problema. Què l'Hèrcules enguany és molt i molt irregular.
-
Hui derbi Hèrcules-Elx. La veritat que els alacantins es mereixen una xicoteta satisfacció després d'anys "travessant el desert", i més quan si guanyant avancen a l'Elx. Problema. Què l'Hèrcules enguany és molt i molt irregular.
Jo pense que les alacantins no es mereixen res. En tot cas baixar a 3a.
-
No entenc eixa mania que li teniu alguns. A l'únic que li desitge jo mal és al València CF.
-
Al final un empat i gràcies… i tots dos fóra dels play-offs d'ascens. Ja poden espabilar tots dos si volen tenir opcions per eixir de l'infern de Segona B.
-
No entenc eixa mania que li teniu alguns. A l'únic que li desitge jo mal és al València CF.
Jo sí ho entenc. I tinc les meues raons, però ara no tinc moltes ganes d'explicar-ho.
I en això de desitjar el mal (futbolístic, clar) tinc una llarga llista. I el València no està el primer, encara que està.
-
Hay cosas que por más años que pasan, no entiendo. El Ontinyent, aún con aspiraciones de playoff recibe al colista RZ Aragón, ya descendido. Resultado: 0-5
Si alguien lo entiende que me lo explique.
-
Puix bé, el grup de la temporada 2018-19 finalment el formaran els clubs habituals és a dir, les Comunitats autònomes que formaven l'Antiga Corona d'Aragó on s'afegeix el Conquense per quadrar números a 20 clubs.
Finalment hi haurà cinc filials i a banda de la típica sorpresa d'algún filial veig favorits a priori l'Hèrcules, Atlètic Balears, Sabadell, Alcoyano, Badalona i ja vorem com funcionen Lleida i Castelló.
-
Puix bé, el grup de la temporada 2018-19 finalment el formaran els clubs habituals és a dir, les Comunitats autònomes que formaven l'Antiga Corona d'Aragó on s'afegeix el Conquense per quadrar números a 20 clubs.
Finalment hi haurà cinc filials i a banda de la típica sorpresa d'algún filial veig favorits a priori l'Hèrcules, Atlètic Balears, Sabadell, Alcoyano, Badalona i ja vorem com funcionen Lleida i Castelló.
Jo aposte pel Vila-real, el Lleida, el Mestalla i el Castelló (encara que en este últim cas em pot més el desig)
Per cert, ja podrien haver posat a l'Eivissa en este grup i portar al Conquense al IV.
-
Puix es veritat, ni m'havia donat compte d'això de l'Eivissa, acostumat a vore només el grup III he tingut que anar a mirar el grup IV perquè no l'havia trobat a faltar i estava convençut que això del Conquense era per quadrar números. Cagada monumental de distribució.
-
El Ibiza, que palmó por penaltis contra ATL. LLEVANT, subió de categoría tras la sanción/desaparición del Lorca cuando ya se habian hecho los grupos.
-
El Ibiza, que palmó por penaltis contra ATL. LLEVANT, subió de categoría tras la sanción/desaparición del Lorca cuando ya se habian hecho los grupos.
Cierto, compró la plaza del Lorca FC, pero con el tiempo suficiente para haber modificado los grupos. Por qué no se hizo? Lo ignoro.
El Lorca FC no ha desaparecido. Competirá en el grupo murciano de tercera.Pero la gran pregunta es, de donde coño sacó el Ibiza el dineral que costaba la plaza?
-
Pregunta para el choto Salvo. Lim? Mendes? Bankia? …
-
Al loro con el circo que quiere montar Salvo en Ibiza.
http://www.marca.com/futbol/mas-futbol/ ... b4597.html
Se que no son de este grupo, pero podrían serlo en un futuro
-
Al igual que en el foro del filial, pongo también la clasificación, que iré actualizando.
La información más vale que sobre a qué falte.
-
Una pena que le remontaran al Castellón, espero que no tarden mucho en subir.
-
L'Hèrcules líder amb 9 punts!
Ai, ai… que m'emocione.