@Llevantí_7:
Veig que esta directiva no aprén i no hi ha res a fer, tenen l'autoodi lingüístic com a norma.
Ahir vaig vore l'anunci que passaren al TN de Canal 9, en castellà, un anunci on ningú parla i només calia escriure en valencià les últimes frases i ni això. Jo estava veient la tele en casa del meu tiet (xoto recalcitrant que no li deixe passar ni una) i em solta: "un equip que diu ser valencià i és incapaç ni de fer un anunci en valencià per al Canal 9". Vaig sentir vergonya aliena, sabia que el meu tiet volia punjar-me però es que en el fons tenia raó.
Em vaig emprenyar però vaig ser incapaç de contestar-li com faig sempre que es clava en el Llevant, l'impotència encara em dura a hores d'ara. Quina ràbia…
Dile a tu tío que ser valenciano no se limita a hablar la lengua valenciana. Que muchos no la hablamos y no por ello lo somos menos. Vaya un reductio ad valencianum.
Otra cosa es que te diga que podrían hacer más cosas en valenciano, ahí tendríamos que darle la razón
Es que su tío no dice que los que no hablan valenciano son menos. Su tío supuestamente ha dicho que el Levante es incapaz de hacer un anuncio en valenciano, ni siquiera ya para Canal 9. Y eso es una gran verdad. El Levante es incapaz de hacer un anuncio en valenciano a no ser que un sector de la afición le dé un tirón de orejas, y últimamente ni eso. Luego se quejan de que la gente no compra acciones, no se saca el abono, etc. Si se cargan uno de los elementos que constituyen la esencia del club…
+100