Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
Yo pensaba que iba a montar un Kebab en los bajos del estadio!!!!
@kone y la ilusión que se habrían llevado en los shisha-bar de la Avenida Aragón??
@Gorje3 dijo en Ghilas fichado (oficial):
shisha-bar