Llevant UE-FC Barcelona. Diumenge, tretze de maig. 20:45
-
Tos sabem que l'únic jugador que rep xiulits en Espanya es Piqué i per motius ben aliens al fútbol. Lo de la llibertat d'expresió es un altre tema. De tota mena m'agrada la resposta vostra de que no xiulareu.
Un abraç per a tots. -
Gorje:
Tens raó. Volía dir "ho sent". -
Pues claro que es por motivos distintos al fútbol, eso es precisamente lo que he dicho: si el jugador tiene por gusto meterse en charcos y PROVOCAR (porque sí, lo hace en muchas ocasiones, como contra el Espanyol) yo veo normalísimo que caiga mal y que la gente quiera responder a esas cosas tan ajenas al fútbol y que él mismo se ufana en proclamar.
-
@Camí Fondo:
Tos sabem que l'únic jugador que rep xiulits en Espanya es Piqué i per motius ben aliens al fútbol. Lo de la llibertat d'expresió es un altre tema. De tota mena m'agrada la resposta vostra de que no xiulareu.
Un abraç per a tots.No es l´únic jugador que rep xiulits en Espanya, ni molt menys. Potser siga dels pocs que rep xiulits per motius polítics. Piqué, igual que Joaquín i atres, es molt aficionat a emprar les xarcies socials, perque això li procura més seguidors i major impacte (i més cotissació de cara a eventuals promocions publicitaries, no ho oblidem). I es prou desllenguat (no només per lo de l´Espanyol, també recorde quan va menysprear, en tó gracioset, a un company de selecció, digent-li "cono").
Com diu malcontent, la seua llibertat d´expresió es semblant a la del public per a xiular-li. No obstant, a mi no m´agrada i jo tampoc li vaig xiular.
Pero bé, estic segur de que està més que acostumat i lli resbalen els xiulits. -
Esta directamente de la tele, asi que hay un poco de otro programa
PARTE 1: https://mega.nz/#!NEMQxSrL!2ommLtwh4MPS ... _piByTqHc4
PARTE 2: https://mega.nz/#!QE1T3KLA!VbT89Tj69BZ8 ... _Gzm6QMTE4 -
@Camí Fondo:
Un abraç per a tots.CR7…..molts més.
-
¡Os felicito, chicos!
¡El equipo del Levante ahora se debe sentir muy orgulloso
¡Gracias!
-
@Camí Fondo:
Ho assente molt peró vaig sentir vergonya. Vergonya de veure con una part considerable del públic del Llevant xiulaba Gerard Piqué. Este senyor a mi no m´ha fet res, tampoc al meu club ni tampoc a la meua València. Es curiós com alguna gent va als camps de fútbol a descarregar les seus traumes i no a gaudir del espectacle que se li ofereix. El públic no es sobirá, no. El públic l'únic deret que en té es aplaudir si pertoca o no aplaudir. El que va a xiular no es públic.
No vuig estendrem mès. Estic fart de vore como en esta meua València ens everinen fa molts anys en benefici de quatre politics panzistes (triperos) i mal treballadors
Ho assente molt peró ho tenía que dir.Pues yo lo siento pero me alegré que le pitaran un tipo que de defiende la República catalana y que juega en la selección española le pueden dar por donde amarga los pepinos….
-
@Camí Fondo:
Ho assente molt peró vaig sentir vergonya. Vergonya de veure con una part considerable del públic del Llevant xiulaba Gerard Piqué. Este senyor a mi no m´ha fet res, tampoc al meu club ni tampoc a la meua València. Es curiós com alguna gent va als camps de fútbol a descarregar les seus traumes i no a gaudir del espectacle que se li ofereix. El públic no es sobirá, no. El públic l'únic deret que en té es aplaudir si pertoca o no aplaudir. El que va a xiular no es públic.
No vuig estendrem mès. Estic fart de vore como en esta meua València ens everinen fa molts anys en benefici de quatre politics panzistes (triperos) i mal treballadors
Ho assente molt peró ho tenía que dir.Pues yo lo siento pero me alegré que le pitaran un tipo que de defiende la República catalana y que juega en la selección española le pueden dar por donde amarga los pepinos….
Biba Ahpaña
Biba el BinoMucho españoles
-
cami fondo y rana, no os empeñeis;
aqui lo que se lleva es cecear y no sacarte la egb como Sergio Ramos
Eso si, luego es verlo escuchar el himno mirando el cielo como si se le apareciera la virgen y tuviera apariciones, mano en pecho… y a la peña se le caen los calzoncillos al suelo.
idolo -
Será eso, que Piqué es un santo (y literato) varón.
-
https://www.footbie.com/es/video/levante-vs-barcelona-partido-completo-13-5-2018
Aquí está el partido entero. En inglés pero con buena calidad. A disfrutarlo!
Macho Llevant! -