Cajón de sastre granota
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Cajón de sastre granota:
Per no obrir fil nou...
Sóc l'únic que es pregunta a sant de què això de "la resistència"?
No sé, em pareix un eslògan estàndard que no em transmiteix res...
I a vosatros?A mi si, me recuerda a Star Wars, la resistencia lucha contra la primera Orden nacida del Imperio (árbitros, Var, Tebas, Robos), y aun con todo ello resistimos en primera), así que SOMOS LA RESISTENCIA jejejej.
-
@Nabil-El-Zhar me temo que es un intento algo cutre por aprovechar de alguna manera la tremenda popularidad que tiene en redes ese programa de TV.
-
@Malcontent dijo en Cajón de sastre granota:
@Nabil-El-Zhar me temo que es un intento algo cutre por aprovechar de alguna manera la tremenda popularidad que tiene en redes ese programa de TV.
Tal cual
Es cutre, es algo que ni nos va ni nos viene. Yo a la asocio a la serie La casa de papel, y al programa de Broncano.
Un topico cutre que no nos identifica.
-
Per no obrir fil nou...
Sóc l'únic que es pregunta a sant de què això de "la resistència"?
No sé, em pareix un eslògan estàndard que no em transmiteix res...
I a vosatros?@Nabil-El-Zhar....vosatros?
-
Gràcies per les vostres impressions, està bé saber que no sóc l'únic.
Rana, vaig pensar en escriure-ho correctament, si, però també m'agrada escriure com parle, em resulta més identificatiu de la meua persona.
-
@Nabil-El-Zhar no, jo tampoc li veig trellat a ser la resistència.
-
Es que lo de "La Resistencia" podría ser hasta esto
-
Mi opinión se escribe con sólo una palabra: una gilipollez en toda regla.
-
@rana-baileys a veces eres demasiado duro contigo mismo... no sé, vale que tu opinión suele carecer de valor, pero tanto como para tacharla de 'gilipollez en toda regla'...
-
@rana-baileys a veces eres demasiado duro contigo mismo... no sé, vale que tu opinión suele carecer de valor, pero tanto como para tacharla de 'gilipollez en toda regla'...
Anda a Mercadona, cómprate un pepino, y en el siguiente mensaje te indico las instrucciones de uso.
-
-
Pues para mi el vídeo que colgaron con una canción bastante acertada, hace que tenga sentido lo de la Resistencia.
-
No está mal, aunque me sigue recordando más al programa de Broncano. Y creo que no soy el único.
-
@Malcontent lo siguiente será cantar en las gradas: a por el boteee a por el boteeer
-
Y le cantamos a QC: ¡¡LE SALE A PAGAR, LE SALE A PAGAR!!
-
El video está bien y tiene sentido. Cosa que viendo algunas decisiones que se toman ultimamente en el club, es de agradecer.
-
Y le cantamos a QC: ¡¡LE SALE A PAGAR, LE SALE A PAGAR!!
-
El padrenuestro del granota:
Llevant nostre que vius al nostre cor
Que el teu nom siga sempre el nostre ideal
Vinga a nosaltres el teu orgull
Que t'acompanyem sense descans
Tant al camp com al carrerL'abonament nostre de cada any
Que mai ens falte
Perdona nostres cagades
Així com nosaltres perdonem als que ens odien
No permetes que ningú es faça xoto
I lliura'ns del descens..
Nota: també es pot resar en castellà, però mai en apitxat, que seria una blasfèmia intolerable i un pecat molt greu.
.
Que la bendició Granota, Don José, Morales i el voy pallá descendisca sobre vosaltres
.
Podeu anar en pau
-
Pues sí que se está haciendo largo el veranito, sí...
-
Pues sí que se está haciendo largo el veranito, sí...
Reza y calla pardalot
-
O cazo.
-
O cazo.
Vete a tomar por donde amargan los pepinos, imberbe mononeuronal.
No sin antes mandarte un petonet...pero sólo uno, que te emocionas y luego no me dejas descansar.
-
-
-
-
Una pregunta companys...es algo que he pensat sempre i voldria saber la vostra opinió.
Que vos pareix si "estandarditzem" tots els títols dels fils de jugadors?
Entenc que quan un jugador es fitxat, fiquem lo d'oficial, fitxat i tal, perquè el fil naix com a noticia però...una vegada passada la "sorpresa" i ja començant el fil a ser una valoració del rendiment del jugador, i no tant el comentari del seu fitxatge, no penseu que seria millor capar tots estos "afegits" deixant solament el nom del propi jugador?
M'he pres la llibertat de fer-ho amb alguns d'anys anteriors (a Vezo el conte com a tal encara que oficialment siga "nostre" ara) però em resisteixo a fer-ho amb Miramon, Hernani i companyia (encara que ja fa temps que tots sabem, són nous jugadors). Vos pareix bé fer-ho o preferiu esperar un temps prudencial, en este darrer cas, en quina data o a partir de quan de temps un jugador (el fil del mateix) es fa "estàndard" (açò es, portar sols el nom i cognom)?
Tot això donant per fet que vos pareix bé, és una qüestió estrictament estilística però al menys a mi, en resulta un tant pesat mirar l'índex amb tanta frase llarga quan el nom és lo esencial per saber de què s'està parlant al fil (en el cas del fil general/genèric del jugador òbviament després es poden obrir fils per a valorar X coses, rollo els de Lanzarote amb Roger o el de "Jason nunca mais").
S'ha quedat llarg el missatge
-
Una pregunta companys...es algo que he pensat sempre i voldria saber la vostra opinió.
Que vos pareix si "estandarditzem" tots els títols dels fils de jugadors?
Entenc que quan un jugador es fitxat, fiquem lo d'oficial, fitxat i tal, perquè el fil naix com a noticia però...una vegada passada la "sorpresa" i ja començant el fil a ser una valoració del rendiment del jugador, i no tant el comentari del seu fitxatge, no penseu que seria millor capar tots estos "afegits" deixant solament el nom del propi jugador?
M'he pres la llibertat de fer-ho amb alguns d'anys anteriors (a Vezo el conte com a tal encara que oficialment siga "nostre" ara) però em resisteixo a fer-ho amb Miramon, Hernani i companyia (encara que ja fa temps que tots sabem, són nous jugadors). Vos pareix bé fer-ho o preferiu esperar un temps prudencial, en este darrer cas, en quina data o a partir de quan de temps un jugador (el fil del mateix) es fa "estàndard" (açò es, portar sols el nom i cognom)?
Tot això donant per fet que vos pareix bé, és una qüestió estrictament estilística però al menys a mi, en resulta un tant pesat mirar l'índex amb tanta frase llarga quan el nom és lo esencial per saber de què s'està parlant al fil (en el cas del fil general/genèric del jugador òbviament després es poden obrir fils per a valorar X coses, rollo els de Lanzarote amb Roger o el de "Jason nunca mais").
S'ha quedat llarg el missatge
Pero, com va descobrir ella que el marit l'estava enganyant amb la seua cosina? I per que quan la fada madrina la fa invisible es fa invisible també la roba que porta?
-
Jo ho veig molt adequat @Nabil-El-Zhar
Endavant.
-
A mi también me gusta la idea.
Y normalizar tambien las jornadas, abriendo el post cuando se conozca dia y hora.
-
Investigan al fondo de inversión Doyen, los chotos por en medio.
https://www.marca.com/futbol/2019/07/17/5d2ed949268e3eee768b4596.html