Segona Divisió 2022-23
-
El Hacen jugando de delantero en el Lugo.
-
@pacollu així de desesperat deu anar el seu entrenador...
-
Llàstima, per poc no punxa l'Eibar en casa
-
@nabil-el-zhar dijo en Segona Divisió 2022-23:
Otro penaltito por mano dentro del área y en el tiempo añadido.
Cuando quieren los árbitros cualquier mano dentro del área es penalty y eso no deberia ser así.
Las manos deberian ser penalizadas dentro del área cuando el balón se rechace voluntariamente, se corte una jugada de gol o vaya directamente a porteria, pero balones bombeados o rebotados no debería ser nunca penalty.
Pero en fin, así esta la cosa. Más que chutar a gol, habrá que chutar a los brazos o manos del contrario. -
@jjllevant dijo en Segona Divisió 2022-23:
Cuando quieren los árbitros cualquier mano dentro del área es penalty y eso no deberia ser así.
Las manos deberian ser penalizadas dentro del área cuando el balón se rechace voluntariamente, se corte una jugada de gol o vaya directamente a porteria, pero balones bombeados o rebotados no debería ser nunca penalty.
Pero en fin, así esta la cosa. Más que chutar a gol, habrá que chutar a los brazos o manos del contrario.Pues a nosotros bien que nos jodieron contra el Cartagena.
-
Dos nuevos horarios, jornadas 16 y 17
-
Tres més, 18, 19 i 20
-
@jjllevant dijo en Segona Divisió 2022-23:
Pero en fin, así esta la cosa. Más que chutar a gol, habrá que chutar a los brazos o manos del contrario.Al igual que el Alavés, es el estadio el que consigue que pite el árbitro
-
No tardarà el Málaga en tindre un tercer entrenador.
El que es comentà, molta figureta, bultos sospechosos en defensa i poques ganes de morir per un 0-0 i traure un puntet.
-
Expulsat a l'Alavés. Minut 37. Serà capaç el Saragossa de fer-nos el favor? Ja van demostrar contra l'Eibar no poder guanyar en superioritat des de la primera part.
-
Expulsat a l'Alavés. Minut 37. Serà capaç el Saragossa de fer-nos el favor? Ja van demostrar contra l'Eibar no poder guanyar en superioritat des de la primera part.
El favor se l'han de fer ells mateixos.
-
Puto percebeiro
-
@rana-baileys no marcava des del 25 de setembre de 2019
-
@nabil-el-zhar Luis García sabe cómo funciona esto muy bien. Sin la mejor plantilla ganan en casa y empatan fuera.
Lastima las 9 jornadas con Nafti
-
Jornada 21.Bon partit, dia i horari per a fer una prèvia foril, no?
ROM volem saber qui hi ha raere de l'antifaç -
Jornada 21.Bon partit, dia i horari per a fer una prèvia foril, no?
ROM volem saber qui hi ha raere de l'antifaçROM és una trampa, no caigues, te volen desvirtuar i fer-ho públic. Ningú no pot saber qui hi ha darrere les ulleres de Clark Kent.
És bon dia sí, però jo porte molt de rencor acumulat per haver-me deixat tirat al Belmonte i potser en una mostra d’odi vos ignore. Ja vorem. O us agredisc, no sé, alguna cosa he de fer amb aquest odi acumulat. -
@joscbf puf calla que ahir un amic xoto em va dir d'anar a Albacete que ell "havia anat a vore jugar al Sabadell" i li feia gràcia vore un Albacete-Llevant.
Però entre que estic malet i que també és un fantasma no sé si insistir o què -
@joscbf puf calla que ahir un amic xoto em va dir d'anar a Albacete que ell "havia anat a vore jugar al Sabadell" i li feia gràcia vore un Albacete-Llevant.
Però entre que estic malet i que també és un fantasma no sé si insistir o què
Home si no et trobes bé, Albacete a les 21 encara que no és hivern, ja comença a picar. Tampoc val la pena patir perquè sí. De fet, la meua novia (manxega i de l'Alba) que anava a vindre ja s´ha baixat del carro, diu que a eixes hores no li abelleix passar fred.
A mí m'han deixat un passe en Gol Nord, que pel que sé es on fiquen als visitants, així que he pensat q si vaig amb la parafernàlia granota i li calfe el cap al madero de torn igual me deixen ficar-me en grada visitant. Si m'ix malament, me toca quedar-me amb la parafernàlia granota en territori comanxe, i jugar-me la integritat física -
@joscbf, conociste el Belmonte antes de su remodelación?
-
@joscbf no et faran res home lo pitjor que et pot passar es que guanyem i la novia no vulga escalfar-te el cul gelat per la nit
I sí, no estic pa eixe "picor otoñal", desgraciadament