No solo fútbol es el deporte!!
-
Ahora que vamos a estar un tiempo sin fútbol. ¿Qué otros deportes seguís? ¿Mucho, bastante, poco?
Abro la :
- Baloncesto NBA. Bastante, me puedo ver varios partidos 20-30 durante la temporada y muchos resúmenes.
- Fútbol Americano NFL. Muchísimo, me enganchó hace 6 años y me veo todos los partidos de temporada regular 17 + playoffs + Superbowl (acompañado).
- Ciclismo. Solo Tour de Francia y cuando es montaña o contrarreloj. No me duermo
- Fútbol Sala. Pocos partidos la verdad, solo algún partido del Levante.
Out of context:
- Snooker gracias a Teledeporte algunas partidas, ¿lo consideramos deporte?
-
@jmgranota82 quizá vea algo del Tour aunque mi gran afición al ciclismo decayó bastante desde los no-tours de Armstrong.
-
Bon fil, jo certament he vist un poc de tot però seguir sols futbol i NBA (perquè ACB i Eurolliga res de res) i bueno competicions rollo mundials i tal de futbol i basket és clar.
Dels que he vist he de dir que el beisbol em sembla avorrit de collons, els partits són eterns i quasi no hi ha moviment. Després està el hockey sobre gel que em resulta impossible de seguir donat que no sóc capaç de vore la ¨pedra¨ eixa amb la que juguen.
Quins partits de la NBA et veus @JmGranota82 ? Segueixes a alguna franquicia o eres més de jugadors? Jo resums igual un poc de tots però partits partits sols de Pelicans. Fonts de recració, a més a més, Foro ACB, Forum: Pelicans Roost i Real GM
El Ciclisme per a fer la siesta com fa mon pare va de categoria i no per avorrit sino per relaxant, vore ahí a eixos tios pedalejant al mateix ritme...esplendorós
-
@nabil-el-zhar el béisbol mai l'he vist. Tinc un amic que l'agrada molt pero no m'ha convençut encara (i no el farà)
Dona-li al fútbol americà una oportunitat. O al menos a la superbowl, un autèntic espectacle. Ara no es "violent" com fa 10 anys, te molta estratègia i es entretingut. D'açi si tinc equip: soc dels Baltimore Ravens.
De la NBA jo era dels Seattle SuperSonics de Kemp i Payton (encara tinc samarretes de Kemp per casa). Des de que no están els Sonics no soc d'un equip en concret. M'agrada vore jugadors com abans Iverson, Nash, T-Mac, Carter, kobe, Shaq oneal, pierce, etc.
Ara m'agrada vore a Jokic, Embiid, Ja Morant, Tatum i especialment Doncic, mare meua quin jugador!!Espere els Celtics guanyen la final encara està difícil. Pero si son els Warriors tampoco passa res.
I del tour, de xiquet a casa el veía amb el meu pare i vaig viure l'època d'Indurain, Bueno, Chiapucci, Rominger, Zulle, un espectacle. I es curiós perqué no se anar en bici🤯
-
@jmgranota82 ni l´has de vore, menuda castanya!
Uf és que no vull consumir més productes esportius americans haha que ja prou malament em sent per no seguir al Valencia Basket. Una xicoteta contradicció.
No et negue, això sí, que em sembla interessant. De fet m´han parlat prou d´ell com també del rugby (tinc dos amics que han jugat) i pinta diverit. Encara recorde com a la pandèmia un amic del poble ens va contar que ell va jugar a futbol americà a una uni yanki d´Oregon. De pel.lícula total i ningú ho sabíem. Havia sigut feia anys quan no estava tan aprop del grup d´amics i després per una lesió va deixar de jugar i no ens ho havia comentat. Molt guapo, diu que va jugar contra jugadors que estan ara en la NFL.
Per què et vas fer dels SuperSonics?
Sí, la lliga està ben bonica ara amb el zenit d´algunes estrelles molt mítiques i el naixement d´altres que porten un camí molt ilusionant. A més, molt obertes les conferències en general. En res la nit del draft!Warriors al final, ho van tenir amb el casi 3-1 a casa però al final...la dinastia encara es resisteix a ser història passada.
-
@nabil-el-zhar quina historia del teu amic!!! como dius de pel.licula jeje
Jo tinc amics que segueixen la NFL de molt temps: alguns fa ja 20 anys i m'han enganxat.
Dels Sonics per Kemp i Payton, quin espectacle eren els seus alleyops i jugades!! Després, la ciutat, el grunge...I també perque no m'agrada estar amb l'equip guanyador. El més fàcil era ser dels Bulls i Jordan, pues no. Jo en contra jejeje. Això si, cal reconeixer que Michael jordan ha sigut el mitjor, les coses con son.
-
@jmgranota82 algun dia m´has de dir partits mítics d´eixe equip que jo no he arribat a conéixer mai. Quan jo vaig fer l´elecció (realment em van escollir més ells a mí que no pas jo a ells) també l´acceptí després de passar pel criteri de validessa que és que no fora un equip guanyador hehe
-
@nabil-el-zhar no soc de partits mítics perque en els 90 no era fàcil vore la NBA com ara.
Jo veia resums a un programa era NBA Action (canal plus?), el teletexto per vore resultats, compraba la revista oficial NBA (encara tinc per casa algunes), després amb Daimiel i Montes i youtube per vore partits antics.
Si em recorde d'una eliminatoria davant els Nuggets que va perdre els Sonics amb Mutombo en GOD mode. Era quan es va retirar per primera vegada Jordan i els Sonics eren els favorits per guanayar la NBA, van ser els primers de l'Oest i en primera ronda els Nuggets els van eliminar.
Anys després davant els Jazz de Stockton i Malone van guanyarlos a una serie rocambolesca, partits de molt amor . Crec que va ser l'any anaren a la final i van perdre davant els Bulls del 72-10.
Te'n deixe videos.
Este primer es una pàgina m'agrada molt de basket que fan videos histórics, com este dels Sonics:
El segon es un video dels millors alleyops de Kemp i Payton...delicia pura:
I per últim un the best de Shawn Kemp, el jugador que em va enganxar al basket:
La qualitat no es la milllor pero eren altres temps jeje