J30 Huesca 3-0 Levante (S. 4-3-2023)
-
Iborra s'ha lesionat a l'entrenament de hui
Àlex Muñoz pareix que arriba per a ser titular.
Pubill haurà de ser suplent de nou per les circumstàncies com vas advertir l'últim partit @pacollu
-
CONVOCATÒRIA
PORTERS
Cárdenas, J. Femenías
DEFENSES
Son, Róber Pier, Álex Muñoz, Saracchi, Marc Pubill, Carlos Giménez
MIGCAMPISTES
P. Martínez, Pepelu, De Frutos, Rober Ibáñez, Joni Montiel, Musonda Jr., Beni, Hugo Redón
DAVANTERS
Wesley, Bouldini, Cantero
Mustafi, Roger Brugué, Campaña, Ruben Vezo, Postigo i Iborra causen baixa per lesió, mentres que Soldado no estarà disponible per molèsties musculars.
-
-
@rana-baileys dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
Mustafi, Roger Brugué, Campaña, Ruben Vezo, Postigo i Iborra causen baixa per lesió, mentres que Soldado no estarà disponible per molèsties musculars.
Demasiadas lesiones musculares las que estamos teniendo y que además se convierten en larga duración.
Habrá que ir pensando en jubilar a bastantes de la vieja guardia y además ver que pasa con la preparación física y con los servicios médicos.
-
Potser siga la 1a volta que Súper encerten l'alineació. L'única cosa que no, l'equipació. Utilitzarem la verda.
-
@nabil-el-zhar super mai encertarà al 100% cap informació del nostre equip.
-
@nabil-el-zhar dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
Potser siga la 1a volta que Súper encerten l'alineació. L'única cosa que no, l'equipació. Utilitzarem la verda.
Doncs jo pense que d'inici traurà a Cantero per R.Ibañez.
-
@dapezar1 dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
@nabil-el-zhar super mai encertarà al 100% cap informació del nostre equip.
Ja, on potser la cague siga en Pubill tot i que Son no mereix seguir de titular.
De Rober va dir Calleja en roda de premsa esta setmana que no el veu sols com a revulsiu així que potser, més després del gol, li dóna la titularitat.
@kiso-por-vi per la porra jo així també ho espere
-
lo de las bajas es un drama
-
@nabil-el-zhar jo jugaria amb wesley i cantero dalt
-
@nabil-el-zhar dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
Segons el Desmarque:
Levante:
Cárdenas; Pubill, Rober Pier, Álex Muñoz, Saracchi, Pablo Martínez, Pepelu, De Frutos, Rober Ibáñez, Cantero y Bouldini.Trau d'inici als dos Ibañez i Cantero i elimina a Joni.
Sempre el Super encerta més, que el Desmarque i tu més que els dos.
Ja vorem.
-
@Nabil-El-Zhar al final fuiste a Sevilla?
-
@rana-baileys sí, ací estic. No sé si s'animarem a anar a vore al femení
-
-
@rana-baileys dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
Me parece un buen once para traerse los 3 puntos, quizás de realizar algún cambio hubiese optado de entrada por Marc Pubill en el lateral derecho.
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Pubil lo estaba haciendo bien. No se si Calleja ha decidido dar 2 partidos a cada uno e ir rotándolos.
Para mi Pubil antes que son
-
Cada vez que salimos con ese equipaje verde moco radioactivo...muere un unicornio
Quiero el albinegro!! Esta mas chulo que este
-
@alekgrana dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
Cada vez que salimos con ese equipaje verde moco radioactivo...muere un unicornio
Quiero el albinegro!! Esta mas chulo que este
-
Casi la lía Son. Menos mal que no atinó el delantero
-
@vgrana dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
Pubil lo estaba haciendo bien. No se si Calleja ha decidido dar 2 partidos a cada uno e ir rotándolos.
Para mi Pubil antes que son
La teoria de pacollu que jo compre és que ja que no tenim centrals suplents (que no siguen del filial) deixa a Pubill a la banqueta per si es lesiona algun dels titulars i ha de possar a Pubill ahí.
-
Es complica el tema.
-
Gol de ellos... además de los psicólogicos, esperamos remontada
-
@rana-baileys Es que ese verde no tiene nada que ver en nuestro club e historia, estoy con el, deberian explicar el porque
-
Pues nada, derrota al descanso aunque el Levante no ha merecido ese resultado.
Y el Eibar ganando en Tenerife.
-
@alekgrana dijo en J30 Huesca - Levante (S. 4-3-2023, 18:30):
@rana-baileys Es que ese verde no tiene nada que ver en nuestro club e historia, estoy con el, deberian explicar el porque
Pense que és una qüestió de marketing perquè he vist molta gent amb eixa camiseta i estaran donant-li prou eixida d'ahí voler aprofitar el tiró.
-
@rana-baileys no lo merece entre comillas, después de dejar solo Son al delantero del Huesca contra Cardenas, y también, en el gol no se puede defender peor. Nosotros mientras juguemos con actitud de sobrada, suelen pasan estas cosas, y mientras algunos jugadores le den más importancia a sus individualidades que al colectivo, más nos costará meter gol, hay mucho chupón cuando menos hay que chupar.
-
-
Des de fa quant no vem a Bouldini i Wesley junts?
Hui té pinta que va a donar-se eixa ave raris
-
@nabil-el-zhar eso es igual de inexplicable que poner a Ibáñez de titular, ya sabemos todos que de titular no da una, solo ha funcionado de rebulsivo, pero ahí seguimos viéndolo