Kervin Arriaga
-
@gimnastico_1909 no te lo discuto pero esa irregularidad tampoco beneficia. Espero que ese dinero sirva.
-
@alekgrana dijo en Kervin Arriaga:
Para mí se ha ido uno de los mejores, que es irregular puede pero solamente llevaba un año con nosotros... Nos hemos tragado a jugadores más irregulares durante muchos años
Otro error de la mafia Levantinista
A ver si tiran a la consejera infame que nos cuesta 4000 pavos al mes mínimo ...
Senyors, que ell no volia seguir
-
@Nabil-El-Zhar comentan traspaso al rededor de 5 millones, aunque en medios griegos dicen menos importe. Por lo tanto, comentan que se han descubierto unos 6 millones más de deuda y vendemos a Arriaga por menos de dicha deuda jajaj vaya desastre.
-
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Kervin Arriaga:
Pos ale agur
Per a matar-lo no? Anem a vore, un jugador que pasa en un any i mig de jugar en 2a a jugar la Champions, i te deixa quasi quatre kilos? Qui diria que no? Penseu que li tenim algo que reproxar?
-
@juca dijo en Kervin Arriaga:
Pos ale agur
Per a matar-lo no? Anem a vore, un jugador que pasa en un any i mig de jugar en 2a a jugar la Champions, i te deixa quasi quatre kilos? Qui diria que no? Penseu que li tenim algo que reproxar?
Jo ho trobe normal. Que ell vullga eixir i el club boig per vendre. Tot gracies al pijor president de nostra historia, Quico Catalán, que ha fet bo a VillarroelZ
-
@gimnastico_1909 dijo en Kervin Arriaga:
@juca dijo en Kervin Arriaga:
Pos ale agur
Jo ho trobe normal. Que ell vullga eixir i el club boig per vendre. Tot gracies al pijor president de nostra historia, Quico Catalán, que ha fet bo a VillarroelZ
Pues eso
-
@juca un jugador que jugava en camps sense grades que li dones la oportunitat de jugar en primera i des del primer dia que xafa el club que vol anar-sen. Molta biblia pero poc de persona te eixe xaval, eixes ganes desesperades d'eixir del club en cada mercat i a cualsevol equip no tenen sentit, damunt si li lleves els dos partits del celta i el del mallorca ja em direu quin rendiment va donar
-
@Grana16 dijo en Kervin Arriaga:
@juca un jugador que jugava en camps sense grades que li dones la oportunitat de jugar en primera i des del primer dia que xafa el club que vol anar-sen. Molta biblia pero poc de persona te eixe xaval, eixes ganes desesperades d'eixir del club en cada mercat i a cualsevol equip no tenen sentit, damunt si li lleves els dos partits del celta i el del mallorca ja em direu quin rendiment va donar
Home, este haurà sigut mes descarat si vols, pero de eixos n’hem tingut un bon grapat els darrers anys.
-
@Grana16 dijo en Kervin Arriaga:
Jo crec que el camp del Partizan i la Romareda, alguna grada tenen eh?