Planificación 26/27
-
Per a mi Tunde i Brugue be
Víctor Garcia aceptable
Paco Cortes y Tay deurien de eixir cedits
A mes. Carlos Álvarez i Iván Romero poden jugar tb en banda. Per a mi titulars.
La veritat es que si no venen a Carlos, Romero o Tunde (els tres poden tindre mercat) jo ho deixaria com està
-
Kervin Olasa i Bardeli titulars de inici pero estará disputat.
Carlos Álvarez el veig mes con extrem
-
@Vgrana paco este any en un bona pretemporada i confiansa donara que parlar, almenys la primera part de la temporada com a revolsiu crec que pot donar molt. Kareem, carlos, arriaga, etta i espi son els que tenen mercat, avore quins de tots ixen
-
@Grana16 yo con Paco se me bajó el suflé. No tiene suficiente para estar en primera.
A ver si lo cedemos a un segunda y juega algo. La cesión del año pasado fue un desastre.
Aun es joven pero me temo que se queda corto
-
Álvarez extrem? Però xics...
433 jugàvem, no?
Bardeli Arriaga Olasa
Tunde Espí Romero -
@Grana16 dijo en Planificación 26/27:
@Vgrana paco este any en un bona pretemporada i confiansa donara que parlar, almenys la primera part de la temporada com a revolsiu crec que pot donar molt. Kareem, carlos, arriaga, etta i espi son els que tenen mercat, avore quins de tots ixen
Etta i Karim els meus candidats
-
@Vgrana dijo en Planificación 26/27:
@Grana16 yo con Paco se me bajó el suflé. No tiene suficiente para estar en primera.
A ver si lo cedemos a un segunda y juega algo. La cesión del año pasado fue un desastre.
Aun es joven pero me temo que se queda corto
+1 el año pasado tuvo minutos con Luis...pero no aporto nada destacable.
Le queda mucho aún...y ya veremos si le da ..
-
@Nabil-El-Zhar Es que li falta molt de fisic. Amb Castro els cierre tanca i, si te qualitat, desde el centre de la defensa organitza.
Pero els interiors corren i apreten. Es important ja que en eixa presió es on tens el control del partit. I ahí Carlos li falta. Pero, si el posem en banda, per a fer diagonals, per a baixar al mig a rebre.
-
@Vgrana dijo en Planificación 26/27:
@Nabil-El-Zhar Es que li falta molt de fisic. Amb Castro els cierre tanca i, si te qualitat, desde el centre de la defensa organitza.
Pero els interiors corren i apreten. Es important ja que en eixa presió es on tens el control del partit. I ahí Carlos li falta. Pero, si el posem en banda, per a fer diagonals, per a baixar al mig a rebre.
Jo cada vegada pense més que Carlos no té lloc amb este sistema
Capaç que amb pretemporada Castro puga trobar-li partit però també amb la no renovació per ahí
2+2... -
@Nabil-El-Zhar jo soc de la partida de vendrel. Es Bon jugador pero veient el sistema i el final de temporada passat sería una Bona venta.
Mes en ultim any de contrat. Si no renova hi ha que vendrel si o si. Res de que sen vaja lliure.
Altra cosa es que estiga pactat terminar contracte. Renovarlo i… ja som els propietaris del 100%
-
Que sapieu que açó es queda guardat, que después vos pasaré les factures.