Ajuda en benefici de tots.
-
Bé, estic fent un CD recopilatori dels gols de lliga i copa, imatges de TV i d'afeccionats de l'ascens, gifs de "granotes", fotos de Vicent i històriques del Llevant, cançons i himnes del Llevant UE, etc.
Bé ja sé que no és el primer però crec que serà una bona recopilació, m'agradaria que si algú em pot fer arribar els gols dels següents partits m'els enviara per e-mail (o em diguera on aconseguir-los):
Jornada 21 contra Terrassa
Jornada 22 contra Rayo V.
Jornada 24 contra Leganés
Jornada 25 contra Numància.
Jornada 32 contra Getafe.
Jornada 42 contra Terrassa.PE: En la web de granotamaniacos, teòricament alguns d'ells estan, però no he pogut baixar-me'ls, o bé m'envia a un altra web o bé em diu arxiu desconegut.
Quan el tinga acabat, l'anunciaré al fòrum i el penjaré a l'emule. (no em queda molt)
Salut i bones vacances.
-
Yo tengo algunos, en cuanto llegue a casa te pongo exactamente de los que dispongo.
-
conectate x el msn y te paso los que tengo
besos
-
Ostia, gracies per la faena.
Jo no tinc ni el emule pero…. tindre que fer algo.
-
El CD (versió 1.0 a falta d'uns pocs gols) ja el teniu a l'e-mule. és l'adreça ed2k://|file|Tot.Llevant.UE.1.0.zip|639 ... B1EEF86C|/
Quan estiguen tots els gols, faré la versió 2.0, ja s'han posat en contacte alguns foreros per indicar-me que en breu els tindre (gràcies Joan).
-
Yo los tengo todos a excepcion de tres.
1.- Partido de Copa frente al Tarrasa
2.- Partido de Liga frente al Cordoba en casa (resultado 2-2)
3.- Partido de Liga frente al Tarrasa en su casa (resultado 4-4)Si alguien los tiene, que me los pase… y si alguien queire el resto... que se ponga en contacto conmigo.
Estoy en proceso de hacer un SVCD o un DVD con todos los goles de la temporada con sus titulitos y su musiquita... es lo mismo que has hecho tu Vinatea???
-
Els gols son una part del CD. El CD té muntatges, fotos, gifs, de tot un poc. Clementell si em pots fer arribar algun dels gols que he posat que no tinc te l'agrariré, ja m'han dit alguns foreros que m'envien alguns però no se´exactament quan. En el moment els tinga faig una modernització del CD.
Per cert; per un oblit he fet ja una actualització que és Tot Llevant 2.0 l'adreça és ;
ed2k://|file|Tot.Llevant.UE.2.0.zip|730 ... B163E4EA|/Si algú ja ha començat a baixar el 1.0 pot complementar-ho mitjançant aquest aposit:
ed2k://|file|Tot.Llevant.UE.1.0.b.zip|9 ... 45ECEEB3|/ descarregant-ho a la secció videos/muntatges/ una vegda descarregat el 1.0espere que us agrade ¡¡¡.
-
Gràcies a Virginia ja tinc alguns gols més. Només em manquen els del Llevant - Cordova (Jornada 36) i Terrassa Llevant (jornada 42). Si algú els té…. ja sap.
-
Gràcies a Virginia ja tinc alguns gols més. Només em manquen els del Llevant - Cordova (Jornada 36) i Terrassa Llevant (jornada 42). Si algú els té…. ja sap.
Siento no haber podido leer el post antes y mandarte los videos.
Respecto a los goles que te faltan… va a estar complicado y si por casualidad los consigues... no dudes ni un segundo en enviarmelos.
Los goles del partido del cordoba... en el minut a minut no los hicieron (que es de donde los suelen capturar) ya que nuestro vecino, acaba de ganar la liga y ya no tenian tiempo para nadie mas, ni siquiera para los 20,3 segundos que es lo que tardan habitualmente en hacer los goles y unicamente los goles del levante.
Y los goles del partido contra el terrassa, la persona que captura los goles, estaba en el pueblo y no puedo capturarlos.
Yo he intentado conseguirlos, pero no he podido... a ver si ahora que somos 2 podemos hacer algo.