Fue Penalti…
-
…. aunque todos los medios de "madriz" digan ahora que no.
Penalt i gol de Rivera... 1-0 i tres punts.
Eixe penalt li'l fan a Torres i estan plorant tota la setmana.
-
dicen penalti light,juas,o es penalti o no lo es.
-
lo a pita y a sio gol
k se jodan pa mi si a sio
siempre nos roban por un dia k piten un penal k es yo kreo k no nos an regalao na d na
por cierto salva aor vas y la kasakas
jajjaa
-
Es verdad,el de Ettien fue penalty.El otro puede ser o no,segun se pille al árbitro de turno,pero el de Ettien como una casa.
-
SI ESE PENALTI NO LO ES…...EL DEL AÑO PASADO A REGGI EN GIJON TAMPOCO, PERO LA REALIDAD ES QUE ES PENALTI O NO LO ES. Y LO ES.
SI ESE TIPO DE FALTAS SE PITAN FUERA DE AREA, EN ELLA TAMBIEN.
-
fue tan claro que hasta mi primito IVAN gritó PENAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!
-
Velasco no puede saltar a por el balón, va directamente contra Manchev para desequilibrarle y finalmente le pega un empellón. Eso es penalti porque a Velasco se le va la mano y se tira flagrantemente contra el Vladi. !!!Ferrando jodeteee!!!
-
Creo que deberiamos ser mas imparciales, si ese penalty nos lo pitan en contra, uuffffff, asi que pese a ser superiores al atleti, yo no considero que eso sea penalty.
Pero no veas como lo celebré!
-
Para mi no fue penalty y menos en directo. Pero tambien era el de donosti y se fue al limbo, o tambien fue falta el primer gol del sevilla y se fue al limbo…lo importante: los tres puntos.
-
Des del gol Alboraia estant, ho vaig vore claríssim, i a més l'arbitre estava en linea entre la meua visual i la jugada (o siga que tenia el mateix àngul de visió), es veu com li està arribant la pilota al cap de Manchev i li arriba el "indio " de torn (no sé qui era) i el desplaça cap al davant impedint totalment el seu remat. Jo allò del braç supose que en Orriols es voria però des d'Alboraia no. En eixe moment s'alçarem un muntó de gent en Alboraia a la vegada i cridarem "Penal ¡¡¡¡¡¡¡", i l'arbitre xiulà. També és cert que en la tele, no sembla tan clar, però jo en el camp ho vaig vore clar de una forma immediata. Com vaig vore claríssim un a Ettien quan entra entre tres jugadors dins l'àrea menuda a la segona part i li fan la traveta, el que passa és que no caigué (qualsevol esser humà no extraterrestre segur que s'haguera deixat els "pinyos" en terra) i aguantà anant-se-li la pilota cap a l'esterior de l'àrea.
-
Jo al camp ho vaig vore molt clar i en la tele més encara.
Velasco va mirant a Manchev (no de esquenes com diuen en el AS), bota i carrega el braç en la esquena de Manchev (que anava a rematar i no el veu vindre), el desplaça i acacha el cap com si esperara el castic i el xaparró que despres l´hi va caurer.
-
@Konsul:
Para mi no fue penalty y menos en directo. Pero tambien era el de donosti y se fue al limbo, o tambien fue falta el primer gol del sevilla y se fue al limbo…lo importante: los tres puntos.
OPINO IGUAL pero recuerdo que hubieron acciones muy claras en el area del atletico y el arbitro no las quiso ver. Unas por otras.
-
Pues a mi no me parece penalty, q quereis q os diga…
-
Pues a mi no me parece penalty, q quereis q os diga…
justo, yo creo que si nos lo pitan en contra NOS Hubiera jodido mucho.
-
yo lo vi clarisimo desde alboraia alto