LOS FORÇA LLEVANT ¿HAN CRECIDO EN NÚMERO?
-
tan propio de la gente de tu ideología, de que se malinterpreta tus palabras intencionadamente por tu ideología "neoliberal".
Ara sí que ho has acavat d'arreglar. ¿Ell te que demanar disculpes?¿Quantes voltes has demanat tú perdó en el foro? ¿i…...?.¿..i...?¿...i...? i segur que tots hem dit de tot i animalades (¿eh Rana-bayleis?)... ¿O es que si no escolten al teu amic el majadero, ja son mes bones persones ?
Me pareix molt bé que te parega millor o pitjor lo que diu, no me pareix be que dones lliçons de ética (per cert saps de tot tio , ética, política, economia,escacs, futbol..etc...etc..), quan tu has pogut demanar perdó (perque havies ficat la pota), i no ho has fet.
-
@samaruk:
tan propio de la gente de tu ideología, de que se malinterpreta tus palabras intencionadamente por tu ideología "neoliberal".
Ara sí que ho has acavat d'arreglar. ¿Ell te que demanar disculpes?¿Quantes voltes has demanat tú perdó en el foro? ¿i…...?.¿..i...?¿...i...? i segur que tots hem dit de tot i animalades (¿eh Rana-bayleis?)... ¿O es que si no escolten al teu amic el majadero, ja son mes bones persones ?
Me pareix molt bé que te parega millor o pitjor lo que diu, no me pareix be que dones lliçons de ética (per cert saps de tot tio , ética, política, economia,escacs, futbol..etc...etc..), quan tu has pogut demanar perdó (perque havies ficat la pota), i no ho has fet.
Ehhhh, un momento, q pinto yo en todo esto !!!!
-
@samaruk:
No es tracta de disculparse, jo ho a fet alguna volta pero no ve al cas, i deu fer ho si vol, pero el fil de la questiò está en que,ara ve a explicar que tot el mon mundial ha interpretat mal les seues paraules, al vore les reaccions que ha suscitat, lo que dona a entendre cert arrepentiment i no es la millor manera de afrontar el arrepentiment amb excuses tan banals e infantils.
Per cert´, per aclararte les coses:
1- De economia entenc prou, i en concret de política económica molt mes que tú, per lo que jo puga recordar.
2- De política, simplement procure llegir,escoltar e informarme. Pero hi ha cert temes que no m´interesen.
3- De Escacs, no entenc prou per al meu gust, pero se jogar molt mes que molta gent, com hi ha gent que joga millor que jo a les dames o al parchis.
4- De futbol…..igual que tots els que entrem al forum. Per la meua part intente aplicar i pensar amb llogica.
5- De filologia. NPI. Tan sols demane respecte per a aquells que si entenen, es dir, els filolegs.
6- De ética, poc. Es més questio de llogica i de entendre lo que se escriu, pero jo crec que de lo que estem parlant es més gramática que ética, de interpretar un escrit i no de les intencions que hi habia radere del escrit.PD Intente no donar lliçons de res, no soc molt bon mestre, simplement, en algunes ocasions ha rebatut el "españa va bien" que alguns donaveu com a axioma irrebatible e indubtable.
-
Rana-Baileys:En la darrera discusió acavares, diguenme ruc (solapadament). Si aixó te pareix manera educada de dirijirte a mi, res continua….
Fonseca: De lo de la política económica (jajajaja), als fets me remitixc, i es cert ara estic d'acord amb tú "Espanya no va bien". Lo que sempre em sap greu, es que quan dius algo ho poses com sentat cátedra, de tot, de Manolo Preciado, de política, etc....i com si no fora discutible, i no es així.Més a més, quan VMalpuente, lo unic que fa en aquest cas, es constatar, un fet que cert grup, a aumentat el seu nombre, lo qual ni es bo ni es mal. Ara be si com ell te certes idees, tot el que diga ja està mal.....
-
@samaruk:
.
Més a més, quan VMalpuente, lo unic que fa en aquest cas, es constatar, un fet que cert grup, a aumentat el seu nombre, lo qual ni es bo ni es mal. Ara be si com ell te certes idees, tot el que diga ja està mal…..
perdona però no és així , el missatge de vtemalpuente posa bén clar ¿on estarien quan calia donar el call?
llitg¡¡¡
-
per cert ¿que es un call?
-
call/o!