Una entidad vecinal denunciara a los chotos.
-
Eres tot un "Che Guevara"! Estàs sempre tan pendent dels veïns del teu barri? Es que al final van a donar-me llàstima els xotos de tanta canya que els pegues amb denúncies i reclamacions… jejejeeeeeeeeeee
Perdona si et molesta que et diga açò, però hauries d'haver estat el Maig del 68, igual ara encara estavem ací tots revolucionats... I si arribes a ser Tejero... ens posem tots firmes!! Encara que quan sigues avi, tinc quimera que seràs com Sole la de 7 Vidas
-
@maulet78:
Eres tot un "Che Guevara"! Estàs sempre tan pendent dels veïns del teu barri? Es que al final van a donar-me llàstima els xotos de tanta canya que els pegues amb denúncies i reclamacions… jejejeeeeeeeeeee
Perdona si et molesta que et diga açò, però hauries d'haver estat el Maig del 68, igual ara encara estavem ací tots revolucionats… I si arribes a ser Tejero... ens posem tots firmes!! Encara que quan sigues avi, tinc quimera que seràs com Sole la de 7 Vidas
Sabes como se inició Mayo del 68, con esta conversación entre Danny el Rojo y el ministro de Deportes del dictador frances:
"Construir un centro deportivo es un método hitleriano, destinado a arrastrar a la juventud hacia el deporte para apartarla de sus problemas reales".
Por cierto para decir lo que dices mejor no digas nada, espero que no te moleste. Yo solo leo los periodicos igual tu no "maulet", por cierto si que has empezado fuerte para 10 dias que estas suscrito ¿ande estabas antes a maulet?
-
[mode Aventura ON]
NO ES AMOOOOR,
LO QUE TU TIENES,
SE LLAMA OBSESION.[mode Aventura OFF]
-
Caray Antinacionalista, tambien te fijas en las fechas de registro? Controla que tu famoso Ramon no se cuele, eh.
Vigila por favor ..... sino fuera por ti... mare meua, que seria de nosotros. Tu obsesion nos salvara a todos
-
Xe, xe, xe… Collons antinacionalista, que tu lliges els diaris, estas on-line, però fins fa poc no tenia el ADSL i no coneixia de la existència del Fòrum. A tú sí que et coneixia de la teua pàgina web (que l'he visitada un munt de vegades).
Primer que res dir-te, que pel to amb que escrius el teu missatge, creus que m'he burlat de tu o algo així. Doncs no, sols he intentat fer-te un comentari en tò jocós com li'ls faig a Cullerot, Negu Gorriak, Moncadagranota, etc. etc., però amb tú ja veig que no es pot. Doncs estigues tranquil que no em tornaré a referir a tú en eixe sentit, ok?
Segon, dius que per a posar això, que millor no pose res. Doncs mira xaval, jo posaré el que em pase pels ous, collons o cocos (tria de la parada), sempre que vullga i on vullga, siga aquest fòrum o altre. I sí t'he de dir alguna cosa a la cara te la diré, sense ningun problema, et moleste o no, i me la sua completament el que pugues pensar.
Respecte a la teua notícia, crec que és molt normal que denuncien al València, i és igual de ilegal la requalificació de Mestalla com la construcció a Benicalap d'un Estadi Toyota quan falta infraestructura pública per als veïns.
Però crec que deus estar molt avorrit per a buscar 25 noticies de la premsa que diuen el mateix, així que et recomane que si en selecciones 3 o 4 d'uns cuants punts de vista diferents (per exemple: Levante, Las Provincias, El Mundo i algun altre...) t'enriquiràs molt més, guanyaràs en capacitat de síntesis i, ademés, podràs ampliar els teus horitzons, ja que et donarà temps d'informar-te de moltes més coses (desde la situació a l'Orient Pròxim fins a les eleccions a EEUU).
No t'obsessiones amb l'estadi, perquè mentre gent com tú li vote al PP, ells faran el que se'ls passe pels collons, sense preocupar-se de res més, ni de Benicalap ni de la figa de la mandanga.
Vinga, seguix així!
-
Bo, dons jo vullc agrair a Anti el esforç (perque aixina jo me´l estalvie) de buscar articles per a atacar als meus coneguts xotos.
Ara fa falta un recopilatori de tots els articles per a fer un dossier.
GRACIES ANTI.
THANKS ANTI .
Mercie
danke
obrigado
-
@maulet78:
Però crec que deus estar molt avorrit per a buscar 25 noticies de la premsa que diuen el mateix, així que et recomane que si en selecciones 3 o 4 d'uns cuants punts de vista diferents (per exemple: Levante, Las Provincias, El Mundo i algun altre…) t'enriquiràs molt més, guanyaràs en capacitat de síntesis i, ademés, podràs ampliar els teus horitzons, ja que et donarà temps d'informar-te de moltes més coses (desde la situació a l'Orient Pròxim fins a les eleccions a EEUU).
Yo creo que eres muy contradictorio, me llamas aburrido y cansino por poner otro link a UNA NOTICIA ACTUAL DONDE SE DICE QUE LOS CHOTOS SERAN DENUNCIADOS POR UNA ENTIDAD VECINAL…. y si no te interesa ¿para que contestas? ¿para que la lees? ¿por que me tienes que decir algo como lo que me has dicho? YO TE DIGO A TI LO QUE TIENES QUE ESCRIBIR O NO ESCRIBIR O SI ME INTERESAN TUS ARTICULOS O TUS GRACIAS O NO ME INTERESAN... y ademas ¿por que no les dices a los que se burlan de lo del Badalona que dejen de hacerlo? ¿no es igual?.. bueno, en definitiva, a tu nuevo y repentino "interes" por lo que yo ponga o deje de poner te respondo con lo mismo que tu me has escrito:
Doncs mira xaval, jo posaré el que em pase pels ous, collons o cocos (tria de la parada), sempre que vullga i on vullga, siga aquest fòrum o altre. I sí t'he de dir alguna cosa a la cara te la diré, sense ningun problema, et moleste o no, i me la sua completament el que pugues pensar. Por cierto NO SON 25 ARTICULOS SOBRE LO MISMO, son sobre el mismo tema pero con diferente información, si lo lees (si quieres) te daras cuenta.
Ale, apañao, escribe lo que quieres que yo hare lo mismo.
Veo que la triada se conecta bien tempranito y todos juntos, podriais hacer una peña del Levante. igual asi podeis disfrutar de la copa del rey algo mas.@maulet78:
No t'obsessiones amb l'estadi, perquè mentre gent com tú li vote al PP, ells faran el que se'ls passe pels collons, sense preocupar-se de res més, ni de Benicalap ni de la figa de la mandanga.
¿gente como yo? ¿como soy yo? ¿a quien voto yo?. tu quien te crees que eres para ir inventando a quien votamos o decir lo que tenemos que criticar o no.... En fin que mientras gente como tu, que va de lista, y en realidad vaya berreando pero no dé información y diga chorradas a la gente (y lo peor sobre la gente) sobre lo que debe o no criticar habra un mundo borrego ¿te gusta eso? (probablemente si) , te agradecería que no dijeras chorradas sobre mis mensajes pero haz lo que quieras, yo a ti no te voy a decir si lo que dices me aburre o no.. sería estupido, si me aburrieras no te leeria ni me molestaria en contestarte pero creo que por alguna razon te enrabian mis mensajes.. no se que puede ser ¿por ser antinacionalista?¿por ser antichotencianista?
A los otros nicks ni les contesto , creo que hoy estaran mas rabiosos que de normal.
@Fonseca 5:
Bo, dons jo vullc agrair a Anti el esforç (perque aixina jo me´l estalvie) de buscar articles per a atacar als meus coneguts xotos.
Ara fa falta un recopilatori de tots els articles per a fer un dossier.
GRACIES ANTI.
THANKS ANTI .
Mercie
danke
obrigadoDe res. Por cierto no cuesta nada, solo entrar en google y copiar enlaces, ya ves y a otros les parece muy entretenido, yo creo que solo les molesta y da rabia que lo ponga.
-
He intentat llegir aquest discurs/resposta i m'has avorrit un colló. Com diría Pepe Sancho: ¡¡¡¡¡ A MAMARLA !!!!!
-
@maulet78:
Com diría Pepe Sancho: ¡¡¡¡¡ A MAMARLA !!!!!
Sin duda demasiadas letras para ti y gran ejemplo para ti el señor Pepe Sancho y mama como buen choto
-
Que fent amics no?
Molt be LOCO!!!!!!!!!!!
PD. Maulet: Els de dotze anys tambe voten?
-
yo vivo en benicalap!! i no keremos el estadio en el barrio!! no a monumentales atascos!! no a que vengan miles de coches cada 15 dias, el barrio es de calles pequeñas i estrechas, apenas hay sitio para los vecinos, NO AL MESTALLA EN BENICALAP!!
-
@Alacanti:
PD. Maulet: Els de dotze anys tambe voten?
Tu nunca has tenido 12 años o es que eres tan tonto que no te acuerdas Ramon.
-
@leite:
yo vivo en benicalap!! i no keremos el estadio en el barrio!! no a monumentales atascos!! no a que vengan miles de coches cada 15 dias, el barrio es de calles pequeñas i estrechas, apenas hay sitio para los vecinos, NO AL MESTALLA EN BENICALAP!!
No a que quiten terreno público, no a que la Generalitat pague con dinero público las deudas de grupos constructores privados, no a la especulacion, no al fraude.
-
anti ha dit:
Tu nunca has tenido 12 años o es que eres tan tonto que no te acuerdas Ramon.RAMON?????
No coment LOCO.
-
@Alacanti:
anti ha dit:
Tu nunca has tenido 12 años o es que eres tan tonto que no te acuerdas Ramon.RAMON?????
No coment LOCO.
Es "no comment" pirado. Un saludo.