Enhorabona (a pesar de la derrota) al Badalona
-
Collons, jo sabia que ens ho anaven a posar dificil, però no tant.
Pel que he sentit a la radio tenen un bon equip i un bon bloc, que es mes important. La sort dels penals ens ha donat la classificació, però podrien haver sigut ells.
Un salut per a la gent de badalona i per al badaloní que es registrà l'altre dia al forum. Sort per a la lliga!
-
Merci company!
Com diem ha Badalona, el Levante era el millor que ens podía tocar pel fet de ser un club tant collonut!
Quin partidas! I com hem gaudit! La pluja ho va deslluir tot una mica.. haguessim pogut marcar un golet.. si.. pero sense la pluja vosaltres haguessiu pogut marcarne 3!
Felicitats! Per cert… per mi partidas d´en Alexis! quin tiu més segur!
Espero que en Bernard no li hagi agradat ningú del Badalona que així no ens el foteu!!! je je je...El próxim partit del Llevant a la copa... per Canal 9? je je je...
Ja aniré visitant el vostre Foro!
Força Llevant i Força Badalona!!!!
-
Ah! Per Cert! No es canal 9… pero aquí teniu 4 imatges i 4 fotos del partit d´ahir!
Apali!
-
Gracies company per les fotos!
-
Uffff, jo nosé però, llevat dels últims minuts i la prórroga, segons la ràdio, les ocassions més clares eren del Badalona, un equipàs per a ser nou en la categoria.
Bé per Vilaweb i per Badalona Tv, jo ho veig molt bé i no he tingut que encendre cap llum
-
joder, yo me veía fuera… si no llega a ser por AIZPURUA
menos mal que hemos pasado!! (no como otros)
-
@tornemi:
Ah! Per Cert! No es canal 9… pero aquí teniu 4 imatges i 4 fotos del partit d´ahir!
Apali!
Ha segut tot un detall.
Moltes gracies.
-
gracies tornemi, et ficarem en la llista de forers d honor per a la proxima cena.
las apuntat vinatea, niha q fer mencions a tota esta gent