LA PRIMERA DIVISIO NO ES REGALA
-
Oblidant que soc xoto i amb tot el respecte del mon…
Però que se penseu, hostia? Que la primera divisió no es regala, se guanya al camp, punt a punt. Ací no valen victimismes, ni "yunques" ni "adversidades". En cada baló dividit esta l'ascens, en cada rebuig en la frontal de l'area, en cada pilota que va per l'aire, en cada segon que s'arrapa al rellotge...
Ja vaig comentar en un altre post que no m'agradà l'actitut de la grada en el LUD-Barça de copa. Ni animaveu ni mossegaveu. Doncs haurieu de saber que l'ascens també és qüestió vostra, i que va a arrivar un moment a la temporada -si no es ja- en el que heu de deixar-vos l'ànima per eixe somni que teniu.
No us agradarà l'exemple que vaig a possar, però s'ha d'analitzar amb objetivitat. La temporada que els xotos guanyen la lliga, la grada, que sempre s'havia mostrat molt exigent amb els seus jugadors, pren conciència del moment històric que podia viure, i fins a l'últim partit es deixà el cor per poder aconseguir el titol. Xiulant el contrari, l'arbítre i a tot el que es menejara, i animant els seus amb totes les forces. I no tinc el menor dubte que guanyarem molts punts gràcies a eixa actitut.
Ho sent, però me sap molt greu vore-vos dividits, tristos i enfadats. Animeu-vos i espenteu cap en davant. Només així podrem pujar a primera.
-
-
EL XOTO TE RAO.
-
cuando el barça ganaba por 0-1, en mestalla habia un silencio absoluto y en todo el campo.
-
cuando el barça ganaba por 0-1, en mestalla habia un silencio absoluto y en todo el campo.
pero no deja de tener razón
-
Una vez Dusko Ivanovic dijo algo así como que "el público no mete canastas". Pues eso, pero sustituyendo canastas por goles.
-
si no digo que no tenga razon, pero el ejemplo no me vale, ademas, somos 8000 granotas como mucho los que animamos y de verdad somos de corazon creo yo, y hacemos lo que podemos, no tenemos ni television ni instituciones, somos nosotros solos
-
8000 los que animamos?
Quizas seamos 8000 granotas, pero no todos animan.
Lo dejaria en 50-100.