OFICIAL Somos campeones de Copa 1937 (antiguo post reivindicativo de la Copa de la República)
-
Supongo que para que nos reconozcan algo que nos robaron, es el momento adecuado, ya que los que ahora mandan, deben de ser más abiertos a la coyuntura de aquel momento.
-
Queremos la copa de la Republica YA YA YAAAAAAAAAAA
-
QUEREMOS LA COPA !!!!
-
¿alguien sabe las razones de por qué no nos reconocen la copa?
¿el sevilla tiene un título de copa de ese mismo año o algo parecido?
¿y si jugáramos una final contra el sevilla?
¿iríamos a animar al levante con banderas republicanas? ¿sería algo más que un partido?
¿se me ha ido la olla? creo que sí.
-
@101:
¿alguien sabe las razones de por qué no nos reconocen la copa?
¿el sevilla tiene un título de copa de ese mismo año o algo parecido?
¿y si jugáramos una final contra el sevilla?
¿iríamos a animar al levante con banderas republicanas? ¿sería algo más que un partido?
¿se me ha ido la olla? creo que sí.
1ª PORQUE NO LES SALE DE LOS COJONES
2ª EL SEVILLA TIENE LA COPA DE LA ESPAÑA FASCISTA DEL 39, NO DEL 37 COMO LA NUESTRA.
3ª ESO DEJALO PA LA LIGA, QUE AKI NOS TOMAREMOS LA REVANCHA
4ª POR MI ENCANTADO
5ª YO LA TENGO IDA PERMANENTEMENTE.
-
Que nos la reconozcan yaaaaaa
-
RECONEIXEMENT JA!
-
http://www.sevillagrande.org/foro/index ... topic=2233
reconocimiento ya de la copa a mis paisanos
vixca la republica
-
PANCARTA PERMANENTE EN EL CIUDAD DE VALENCIA
-
jo també pense q es nostra copa
-
Firmo por la oficialidad y reconocimiento de la Copa de la España Libre.
¡¡VISCA EL LLEVANT!!!!!
-
por la copa de la republia
-
UNA FOTO DE LA COPA DE LA REPUBLICA EN LA PAGINA OFICIAL DEL LEVANTEUD YA
-
Post amunt
upss, si no es pot pujar mes…
Doncs això reconeixement ja!!!!
-
Alçem per els nuvols, LA COPA DE LA REPUBLICA.
-
la volem¡¡¡
-
Lolaila se suma a la reinvidicación de este título. Solo tenemos uno,pero quizás sea el más hermoso que exista…Visca el Llevant y Visca la Republica!!
-
A los amigos de la delegación de peñas, hay muchos de sus miembros los considero amigos,les pediría que se montará una especie de manifestación reivindicativa.También sería importante las pancartas "petitorias" del reconocimiento a este título. Manolo,Demetrio,Paco's, Castillo,etc,animo que vosotros podeis mover montañas si hace falta.Si os decididos podeis contar con mi ayuda.
Un saludo compañeros.
-
¿Esteu de guasa? ¿Voleu demanar un titul conseguit durant la guerra civil on la majoria dels jugadors estaben en u o atre front? ¿Com pasarà eixe titul a la historia, mentres uns se matavem mosatros guanyavem esta copa plena de sang?
Els tituls que hi ha que lluir son en competicio contra tots i en igualdat de condicions, i de eixos, que vinguen molts.
-
@JoséLuis:
¿Esteu de guasa? ¿Voleu demanar un titul conseguit durant la guerra civil on la majoria dels jugadors estaben en u o atre front? ¿Com pasarà eixe titul a la historia, mentres uns se matavem mosatros guanyavem esta copa plena de sang?
Els tituls que hi ha que lluir son en competicio contra tots i en igualdat de condicions, i de eixos, que vinguen molts.T'has cobert de glòria amb aquest missatge
-
@JoséLuis:
Els tituls que hi ha que lluir son en competicio contra tots i en igualdat de condicions, i de eixos, que vinguen molts.El título adjudicado al Sevilla en el 39 también fue en época de guerra y creo que algún equipo de la parte repúblicana no participó,con lo que está en las mismas condiciones que la que consiguió el Levante en el 37.
-
@JoséLuis:
Els tituls que hi ha que lluir son en competicio contra tots i en igualdat de condicions, i de eixos, que vinguen molts.INVALIDEMOS ENTONCES LOS TITULOS DE LA ETAPA FRANQUISTA, SON TITULOS TEÑIDOS DE SANGRE GANADOS MIENTRAS SE EXILIABA, SE FUSILABA Y SE TORTURABA.
UN POQUITO DE POR FAVOR…........
-
@montesinos:
@JoséLuis:
Els tituls que hi ha que lluir son en competicio contra tots i en igualdat de condicions, i de eixos, que vinguen molts.INVALIDEMOS ENTONCES LOS TITULOS DE LA ETAPA FRANQUISTA, SON TITULOS TEÑIDOS DE SANGRE GANADOS MIENTRAS SE EXILIABA, SE FUSILABA Y SE TORTURABA.
MUY CERTERO TU COMENTARIO
-
Tindrem que celebrar-ho amb el camp ple de banderes republicanes, el himne de Riego i els de la levantina vestits amb monos blaus y un braçalet tricolor.
-
@montesinos:
@JoséLuis:
Tindrem que anular tots els titols fins 1975, pues continuaben els afusellaments, les tortures i la sang no para de correr.
-
El forero Vinatea ha dejado insertado un post al respecto con el siguiente texto,que estoy seguro os entusiasmará:
Vinatea escribió:
Tal i com us vaig dir, la Penya Tòtil estava fent gestions al voltant de la Copa de la República o de la Espanya Lliure, guanyada pel nostre Llevant UE.Bé, us informe; hem fet arribar una proposició no de Llei al parlament espanyol per al reconeixemt d'aquesta Copa.
Esquerra Unida del País Valencià, mitjançant la seua diputada (Isaura Navarro) ha presentat ja per registre d'entrada la PL (Proposició no de LLei) per al reconeixement de la Copa al Llevant UE. Ja està iniciat el tràmit parlamentari.
El text definitiu no el tinc ja que l'esborrany que enviaren diu Isaura que l'ha modificat un poc, però me'l envia en el moment puga, quan així siga l'enviare a portalgranota.com per a la seua publicació (si ho estimen adient).
Segons Isaura va a fer una nota de premsa i parlarà personalment amb alguns periodistes.
Espere que ara les distintes institucions valencianes facen l'esforç que cal i la resta de partits polítics secunden la proposta i com no el nostre club exercisca també la pressió que cal.
Salut.
…......
Muchas gracias por tu granito de arena,pues entre todos lograremos que nos den lo que es nuestro.
LEVANTE UD,CAMPEÓN COPA DE ESPAÑA 1937.
-
@Fonseca 5:
Tindrem que celebrar-ho amb el camp ple de banderes republicanes, el himne de Riego i els de la levantina vestits amb monos blaus y un braçalet tricolor.
q gran lo ùltim… falta un mocaoret al cap amb quatre nuts...
reclamem el titol q ens pertany…
-
Alguien me puede explicar que es eso de la copa República?, Ganasteis una copa y no os la concedido?
-
@Dyctamaron:
Alguien me puede explicar que es eso de la copa República?, Ganasteis una copa y no os la concedido?
En breu tindràs una porposició no de Llei, on s'explica que és, que passà, els partits i clubs que la disputaren, etc, etc.
-
@montesinos:
@JoséLuis:
las clavao…
VIVA LA REPUBLICAAAAA!!!!!