• ¿ES CELESTINI MEJOR QUE CARPINTERO?

    21
    0 Votos
    21 Mensajes
    717 Visitas
    ?
    @Suick: @Laurent Tokar: A mí Santi Carpìntero em semblava un jugador ja molt justet per estar a segòn. Mai vaig saber quina era la seua especialitat, la veritat. Sin duda la tarjeta amarilla. Bingo!! Especialitat i habilitat. Pense que feren bé en no renovar-li per a 1ª, sense dubte. Celestini és un futbolista amb més entitat, però la veritat és que fa 10 partits que està com la xata
  • ¿CREEIS QUE TITO ESTA PARA JUGAR?

    14
    0 Votos
    14 Mensajes
    425 Visitas
    davidD
    otro si mas para tito
  • Cuellar y Sandro

    7
    0 Votos
    7 Mensajes
    344 Visitas
    naranjitoN
    CUELLAR AUN PUEDE APORTAR COSAS AL EQUIPO PERO SANDRO ESTA PARA JUBILARLO CUELLAR SI !!! SANDRO NO !!!
  • POST FÈLIX: Deixa el teu missatge de despedida

    48
    0 Votos
    48 Mensajes
    2k Visitas
    ?
    Félix, eres el "homo belloto" más grande que ha parido madre. Mis compañeros extremeños dicen que te quedes… y si te vas, ¡¡vuelve con un jamón!!
  • El trivote surtió efecto

    9
    0 Votos
    9 Mensajes
    424 Visitas
    ?
    Sí a un mig del camp que funcione!!
  • HAY QUE SER BARRAQUEROS

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    207 Visitas
    Fonseca 5F
    Por una vez, y sin que sirva de precedente, estoy deacuerdo con RBL.
  • UNA NOVA CONTRIBUCIÓ AL LLEVANTINISME UNIVERSAL

    5
    0 Votos
    5 Mensajes
    232 Visitas
    ?
    Maulet, envia uns records a Ivan i companyia si els veus. Que els vaja bé.
  • EL ZARAGOZA A TIRO DE PIEDRA

    5
    0 Votos
    5 Mensajes
    340 Visitas
    ?
    A guanyar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • EMPATE!!!!

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    285 Visitas
    ?
    Virginia, traigan a ese mozo argentino en el lugar de Culebras!!!!!!!!
  • HOY DE 10

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    416 Visitas
    ?
    Ejem, tinc que admetre que la primera part l'he sentit des-de els braços de Morfeo. És que estava al sofà, feia solet…
  • EN ZARAGOZA SE QUEJAN DE LOS ARBITROS???????????????

    16
    0 Votos
    16 Mensajes
    601 Visitas
    ?
    "Los ábitros son humanos y se equivocan como todos". Però al jugador, l'entrenador el lleva al diumenge que ve. Per la mateixa regla, al àrbit o línea que s'enganya repetitiva i objectivament, deurien de deixar-lo en casa un mes. Clar, que no en quedaria cap per a xiular.
  • K verguenza

    9
    0 Votos
    9 Mensajes
    532 Visitas
    ?
    @negu_gorriak: despues a hacer germanor con paellitas,partiditos y esas cosas. ahí, ahí. I fotets de presidents, capitans i entrenadors, amb bufandetes
  • Ole mi Levante!!!!!!!!!!!!!!!

    10
    0 Votos
    10 Mensajes
    482 Visitas
    ?
    Com dia aquell, "sumar siempre es bueno". Sobre tot, fora de casa
  • CARA BOXER SIGUE SIN GANARNOS

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    493 Visitas
    ?
    Puto Ballesta
  • Culebras… de que vas???

    32
    0 Votos
    32 Mensajes
    1k Visitas
    ?
    Eiiiii -Vicent- que t'han fet?. Pobret si és que entre Paperets i Monkadeta…...
  • Exclusiva

    5
    0 Votos
    5 Mensajes
    277 Visitas
    ?
    Això es xafa i s'amaga, no??
  • Petición pública para que quiten los días del club

    38
    0 Votos
    38 Mensajes
    914 Visitas
    ?
    Partim de la base de que… bó, paqué explicar-ho. Si la directiva fora LLEVANTINISTA haguera respectat als que porten (porteu) mil anys patint i disfrutant (es així al Llevant). No és just que els que haveu vixcut la 2ºB, la tercera, la efímera 2ºA, pagueu el mateix per un seient que els que s'apunten per a la ocasió, o els que no tenim tanta solera granota. Hauria segut un reconeiximent per eixos (6000?)que han suportat al LLEVANT en la adversitat, a fi de que ara valència tinga 2 equips a 1ª, i tots pugam gaudir-ho. Ja que no ho feren, qué menys que NO FER PAGAR A CAP SOCI els dies del club, ja que els que tragueren el passe en 2º convocatòria no ho faran. P.D.: L'any passat em duia al nano perque entrava de bades. Té 4 anys i la veritat és que molta atenció no li possa (és fan de Jofre, i poc més), així que em va sembla una merda que enguany només feren una rebaixa del 25% als passes infantils. És clar que hi havia que numerar i ocupen una plaça, pero, tanta gent sobra al NE per fer eixes putades??
  • Corner-Mora-Cantada

    17
    0 Votos
    17 Mensajes
    552 Visitas
    ?
    @Fonseca 5: por nuestra afición y porque somos tan condescendientes con sus fallos? IÑAKI SIEMPRE TE QUERREMOS. A ti, Juan Luis, solamente te querremos mientras no falles. Descarga ha fallat alguna vegada???? [image: tongue_smile.gif] NO!!!!!!!! I al cas, HI HA ALGÚN PORTER que no cante??? Arconada, Reina fill, Oliver Kahn-tada, Lulú, I.Pastillas, Botifarreta??? És clar que el ratio paradons/cantades és esencial en un porter, però només afusellar-lo per les cantades, no. Mora és el que és, i ara mateix NO ESTÀ BÉ. teniu raó, serà com que ara ja cobra prou...
  • Me gusto el recibimiento del Atleti.

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    258 Visitas
    ?
    D'haver-ho sabut lo del vi…
  • Asi si Sr Schuster.

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    297 Visitas
    ?
    @Fonseca 5: PD Además, en Tv confundieron a Tito muchas muchas veces con Rivera. No se si lo del fallo en las estadísticas se dará por ese motivo. És de veres, qué pena els comentaristes de televisió (de totes les cadenes). Pq no es dediquen a Sopa de Ganso Rosa, i deixen el fútbol per qualsevol (encara que siga aficionat) que NO CONFONGA ALS JUGADORS DE 1ª DIVISIÓ?????????????????????? Tú creus que JJSantos, I.Cano o Manolo Lamadrid coneixen a Tito?????