LA ENTIDAD ITALIANA ESTÁ IMPRESIONADA POR SU FORTALEZA FÍSIC
-
Ettien al Inter?
-
siiiiiiiii
que lo fichen.
-
Lo que me faltaba por leer hoy
-
@maulet78:
Estos italians no aprendran mai…
El 'jugador franquicia' del Valencia, Gaizka Mendieta, els va costar 8.000 milions de pessetes i mal 'pufo' els va eixir.
Doncs ara que ens fitxen a Ettien per 7 o 8 milions d'euros i vorem...
Calla, home, que ens fotras l'operació!!
-
se lo cambiamos por Adriano???
-
-
-
Jo pagaría i tot. Que s'el enduguen, que porten a Adriano i cada aficionat granota aportem 20 eurets per a portar-lo, jejejejejejeje
PD: Mare meua, estic convertint-me en granota a la carrera….....
-
@XOTET DE POBLE:
Jo pagaría i tot. Que s'el enduguen, que porten a Adriano i cada aficionat granota aportem 20 eurets per a portar-lo, jejejejejejeje
Jo crec que GRANOTETA DE POBLE té raó…
-
Me alegraria por el, se lo merece, asi como nuestra caja merece los dineros.
-
bueno si se tiene que ir mejor que sea a un equipo extranjero y nos den por lo menos la mitad de la clausula.
-
@XOTET DE POBLE:
Bueno, no vull donar-te mala nit ni mal sopar, però si porten precisament a Adriano, igual li'n cauen 5 a Cañizares en el pròxim derbi…
I que no porten a Charisteas...
-
Adriano sol no va ser el que lin va clavar 5 al València, va ser tot l'Inter. El que lin va clavar 5 va ser Fonseca, (per cert, un jugador que després de ixe partit, mai va tornar a fer res, anava morint-se de asco per els banquillos de 25 o 30 equips diferents, serà capullo)….
-
@XOTET DE POBLE:
Adriano sol no va ser el que lin va clavar 5 al València, va ser tot l'Inter. El que lin va clavar 5 va ser Fonseca, (per cert, un jugador que després de ixe partit, mai va tornar a fer res, anava morint-se de asco per els banquillos de 25 o 30 equips diferents, serà capullo)….
Yeh yeh yeh, per alusions.
Fonseca va fichar per la Juve despres del Napols, on joga prou com primer reserva. I tan sols recentment torná a Urugay.
-
Fonsi (perdonam la confiança), tira de disc dur, i dime quants partits vas jugar quant estaves en la Juve (dels que podries haver jugat). Segur que ni primer reserva ni segon ni tercer….... Vas jugar menys que jo en l'equip del meu poble.