Aizpu a tu tampoc t'oblidem
-
i no cal oblidar a jugadors als quals jo amb els meus propis ulls he vist en un racó seguint al llevant b,
sembla que et quedes i això suposa una gran alegria per a mi.
Ara que alguns dels mercenaris s'han anat chapeaux pels que senten una mica la samarreta
AIZPU QUEDAT AMB NOSALTRES
-
Es queda?
Seria una gran noticia!
-
Jo preferisc que se'n vaja.
Hem de recolzar-lo i donar-li les gràcies per ser així, però el club ha apostat fort per Cavallero com a porter del projecte de futur del Llevant i Aizpu ja te edad per a deixar-li les portes obertes a Manu com a segon porter i que comence a jugar els partits de Copa del Rei i quan Cavallero no puga jugar per lesió o sanció.Hem de ser un poc 'egoistes' i fer a Manu un bon porter per a jugar a Primera i entre ell i Cavallero que ocupen la porteria els proxims 4 anys. Així el projecte serà més sòlid.
-
@3ky9pjrq:
Hem de ser un poc 'egoistes' i fer a Manu un bon porter per a jugar a Primera i entre ell i Cavallero que ocupen la porteria els proxims 4 anys. Així el projecte serà més sòlid.
No puedo estar más de acuerdo.
No es justo pedir que se quede cuand nadie lo quiere de titular.
-
Yo ahora mismo lo ponía de titular , ya que me sacais el tema os recordaré que la última temporada del cavallero en el celta fue desastrosa, espero que no sea igual ¿pero y si es asi que?
Yo con lo que flipo es en que
¿como aizpu ha podido ser suplente de rafa y de mora?¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ALUCINANTE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
Yo ahora mismo lo ponía de titular , ya que me sacais el tema os recordaré que la última temporada del cavallero en el celta fue desastrosa, espero que no sea igual ¿pero y si es asi que?
al fin uno!!!!
muchisimos de los de aca piensan que tenemos en nuestro poder al mejor arquero del mundo, a uno que ha sido portero de la selección, a uno que …¡que se yo cuanta cosa más dicen! Pero NOOOOOO, no es así. Cavallero es un PAQUETE, regalado y con moñito y todo. Lo que pasa, que como he dicho siempre, hay que padecerlo para conocerlo y luego rogarle a dios que nunca más ataje para el equipo de uno. Y paró en nuestro Levante porque estaba regalado. Y como tontos lo hemos fichado por 4 años!!! Y lo unico que hizo para merecerlos fue... fue... fue...
... shhhhhhhh... No, no no tengo qué escribir, ya que ni siquiera calentó banco por tanto tiempo como el gra Aizpu, que se tuvo que chupar y comer muchos desplazos, y cuando salía a defender nuestro arco, lo hacía de putisima madre.
Yo no entiendo todavía como se le apoya tanto...Yo cada vez que cuento que lo fichamos por 4 años y sin haber jugado se me "largan a reir", y con justa razon, porque todos me dicen: ¿al verde de cavallero? Si, a ese... uffffffff
Voy a rezar, aunque no sea muy ducha en ello, todas las noches para que alguien lo ilumine en el arco. No por el bien de él, sino por el bien del Levante.
-
La versió oficial és que Oltra vol tres porters. Ara bé (moro): qué guanya Manu deixant de jugar cada setmana?
-
@Laurent Tokar:
La versió oficial és que Oltra vol tres porters. Ara bé (moro): qué guanya Manu deixant de jugar cada setmana?
Jo tb crec que Manu de titular al B, per a estar en forma.
Aizpu, amb la edad que te pot estar a la banqueta sense problemes i no vore tallada la seua "projeccio".Ara be, a la copa…..pot ser que si que posaría a Manu.
-
@Fonseca 5:
Jo tb crec que Manu de titular al B, per a estar en forma.
Aizpu, amb la edad que te pot estar a la banqueta sense problemes i no vore tallada la seua "projeccio".Ara be, a la copa…..pot ser que si que posaría a Manu.
Joder tio! Tant q voleu a Aizpu i voleu enfonsar-lo, de suplent de Cava en lliga i de suplent de Manu en Copa.
Sobre la versió oficial que Oltra vol 3 porters, jo he llegit que vol una plantilla curta 20-22 màxim, per a poder tirar mà del filial i que el tercer porter siga el del filial, no com l'any passat que estaven Mora, Cavallero i Aizpurua. Això és segur que no ho vol.
Opcions:
a) Cavallero i Aizpu, Manu de porter del filial i tercer.
b) Cavallero i Manu, fitxar un porter jove per al filial que actue de tercer porter.Yo ahora mismo lo ponía de titular , ya que me sacais el tema os recordaré que la última temporada del cavallero en el celta fue desastrosa, espero que no sea igual ¿pero y si es asi que?
Potser tens raó no era la aposta més adecuada, però ara hem de tragar amb ell, el club li ha fet un contracte per 4 anys, o siga que fora especulacions: Cavallero serà el porter titular les pròximes temporades.
Jo no se si serà bò o roin, però millor una aposta d'este estil (porter veterà, amb experiència i que ha jugat Mundials amb la seva selecció, la Champions…) que apostes tipo Veiga.
-
Aizpurúa quedate y triunfa como granota.
-
@maulet78:
Sobre la versió oficial que Oltra vol 3 porters, jo he llegit que vol una plantilla curta 20-22 màxim, per a poder tirar mà del filial i que el tercer porter siga el del filial, no com l'any passat que estaven Mora, Cavallero i Aizpurua. Això és segur que no ho vol.
.És clar que no fan circular una única versió.
Per cert, que diuen que Oltra ha rebut la confirmació oficial del fitxatge de Mustafá (he dit confirmació, de que hi havien cosas sí sabia) pels mitjans de comunicació