A mullar-se tocan ¡¡¡ TEMA MANXEV
-
Ara, abans que comence la temporada és hora de mullar-se i així després (quan acaba la temporada) ens riurem un poc.
Pensant que el més segur és que Manxev (i la Manxeva ) es quede, quina temporada farà?.
La meua opinió és que serà el golejador del Llevant UE clavant més de 20 gols.
(el que passa és que tendria que haver-me esperat a vore que pensava el Noirot per dir el contrari i així jugar sobre segur , però....)
-
8 barraques, millorant les xifres de l'any passat. Amb una bona mà d'actuacions lamentables.
-
9 gols però un fum d'errades. Acabarem cagant-nos en tota la seua familia, ja voreu
P.D: això sempre que es quede, que tinc els meus dubtes
P.D 2: Este post donarà molt de joc a final de temporada, com aquell de "Ventajas de Manchev sobre Forlan"
-
Yo dije en otro post que MAnchev era bueno y que en 2ª se saldria y que mi novio me habia dicho que iba a marcar 20goles y yo tambien lo pienso.
ARRIBA MANCHEV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Si se queda marcara entre 10 o 12 goles, cosa que no esta nada mal.
-
El gols que li clavara a la Mancheva….. NO CONTEN ?
Es una total incognita . No se si explotara esta temporada ....... o explotarem nosaltres. Ara , posat a mullarme , crec que fara una bona temporada.
-
7 goles.
-
jo pense que 4 gols i després trencadura de lligaments , i es perdrà la resta de la temporada.
No té massa fortuna el xic
-
sería més práctic que se´n anara i que vinguera Llorente, que segur que marcaría el 20 gols.
-
@fritz:
jo pense que 4 gols i després trencadura de lligaments , i es perdrà la resta de la temporada.
No té massa fortuna el xicY sino se los rompe ¿fingirá como otras veces?
Yo sigo esperando que se vaya, pero parece ser que nadie lo quiere
-
9 goles, todos ellos en la primera vuelta
-
Va a marcar de 15 a 20 goles y vamos a flipar con su temporada. Yo confio mucho en el!!
-
17 gols i millor jugador de la plantilla.
-
@ampa:
@fritz:
No té massa fortuna el xicY sino se los rompe ¿fingirá como otras veces?
Yo sigo esperando que se vaya, pero parece ser que nadie lo quiere
15 goles.
Fingirá más de una lesión, pero se irá a jugar con su selección (si son tan tontos que lo llaman).
-
sería més práctic que se´n anara i que vinguera Llorente, que segur que marcaría el 20 gols.
Eso mismo pienso yo
-
Entre 10 y 12 goles, aunque también soy de la opinión de que nos beneficiaría más que viniera Llorente, porque para mí Manchev es mediapunta (y en ese puesto tenemos varios jugadores), mientras que delantero puro solo tenemos a Reggi (cuento que Congo no jugará este año). Todo depende del esquema de juego que utilice Oltra y donde tiene pensado que juege Manchev.
-
Tipico jugador al que quieren largar pero que el no se quiere ir, y acaba quedandose = 15-20 goles.