Armstrong dopat?
-
En el año 1999 los controles por los cuales, ahora dice l'Equipe, que Amstrong utilzo EPO, no existian. Por esas fechas el uso de EPO estaba muy generalizado porque era indetectable.
No ha sido, ni sera el unico en doparse en el ciclismo…
-
La qüestió no és que fora indetectable o no, crec que en 1999 la EPO encara no estava prohibida en sí.
En aquells temps, si no recorde mal, es media per la taxa d'hematocrito en sang, si sobrepassava el 50% es que havies utilitzat EPO i per tant estaves dopat, encara que hi havia corredors que podien demostrar que ells per naturales tenien la taxa més alta.
De totes maneres, ara ja ha guanyat els 7 Tours i no em pareixeria bé que li'n llevaren cap, encara que podrien llevar-li dos i així es queda al nivell d'InTourain…
-
Armstrong, degut a la seua enfermetat de càncer, ha tingut permesos una sèrie de medicaments què a la resta de corredors els hauria donat positiu però a ell li han fet la vista grossa.
Amb açò del dopping jo crec que hi ha molta hipocresia i si ningú es doppara, segur que Armstrong hauria guanyat els tours igualment.
I el que se puga dir per a Armstrong també val per a Indurain.
Estos francesos estan com una cabra…
-
@Dark City:
Los franceses persiguen a amstrong desde hace muchos años…
-
@Noirot:
@Dark City:
Si,pero Armstrong es mas rapido
-
@huit:
@Noirot:
@Dark City:
Ira dopado…
-
@Noirot:
@huit:
@Noirot:
@Dark City:
Ira dopado…
d'EPO?
-
SI
-
Segun L'Equipe.
-
Falta la opcion: Si, pero que ciclista no lo hace ? Recuerdo una entrevista a Indurain, que le preguntaron si el se habia dopado en plan guasa ( como dando a entender que seria de locos ) y el tio dijo: a esa pregunta no te puedo contestar, se hizo el silencio
-
La pregunta se la hizo Jose Mª Garcia en unos Premio Principe Felipe, en los cuales los dos iban como invitados.
Y de guasa tenia poco.
Hasta el 98 y el caso Festina, habia barra libre en el tema dopaje. Los limites lo ponias tu y lo "bueno" que fuese el medico.
Coincidencias entre Olano, Rominguer, Berzin y Ugrumov?
Tic, tac, tic, tac...
-
@Noirot:
Coincidencias entre Olano, Rominguer, Berzin y Ugrumov?
Tic, tac, tic, tac…
Zenon Jaskula, Bjarne Riis, Laurent Brochard…
Tic, tac, tic, tac...
-
Todos tenían un Ferrari.
-
-
El ciclismo está podrido por el dopaje.
-
Hay muchos deportes podridos por el dopaje.
Pero el que esta en el punto de mira es el ciclismo.
-
Pues per a mi és el que menys tindrien que vigilar, sobretot amb els ports i les etapes que intenten posar com la Covatilla, el Mortirolo, etc. etc. que agarren rampes del 20 % després de 200 Km. de carretera.
I després encara ens queixem de que la gent no ataque.
Desde luego a mi el ciclisme em pareix un dels esports on qui va va, i qui no no, tu pots jugar a futbol i estar un dia mal i correr poc i estar tranquilet que els demés ho fan per tu, però si tens un mal dia en el ciclisme et cau una porronada de minuts insalvable…
-
Lo que no se puede hacer, es meter Madeleine, Croix de Fer y L'Alpe D'Huez y pedir que los suban a base de macarrones y arroz.
-
@Noirot:
Lo que no se puede hacer, es meter Madeleine, Croix de Fer y L'Alpe D'Huez y pedir que los suban a base de macarrones y arroz.
Ahi ahi!! com entén el Noirot!! jejejeej
Pues si a mi els ports de 3ª se'm fan interminables i estic pensant en dopar-me pa poder pujar-los millor, no vull ni imaginar-me eixes etapes de 5 ports de 1ª i 220 km de longitud…