EL LLEVANT A DEBAT EN UN FÒRUM MATALASSER (SEÑALES DE HUMO)
-
En un dels articles que es publicaven en la Web de Jofre (més en concret a la secció Copa de l'Espanya Lliure) i que es titula "Mientras respire seguiré peleando", el colaborador Granota Gratia Dei feia una xicoteta comparació entre el Llevant i l'Atletico.
Doncs bé, algun seguidor del Atleti ha trobat l'article i l'ha penjat en el seu fòrum (señales de humo) i estan debatint sobre el tema.
Vos convide a que el visiteu: ENTRAR AL POST DE SEÑALES DE HUMO
P.D. M'extranya que Lancastrian no haja donat ja la seua opinió o la seua proposta d'hermanamiento…
-
Gran Victoriero!!
-
Ostia tú!! Ara sí… HERMANAMIENTO CON EL ATLÉTICO JA!
Mireu que han posat precisament a eixe post, que està l'adreça ací dalt.
Del foro Señales de Humo:
@Exiliado:
Por cierto, hablando del Levante: vaya robo le está haciendo el árbitro en el partido cntra el Recre (el del Plus). Un gol con el fuera de juego más claro que he visto en mi vida (dos jugadores y el linier viéndolo). Empata el Levante y va y pita un penalty más que dudoso en contra de ellos.
Tengo que pillar el nombre del árbitro: seguro que le vemos pronto en Primera… porque si pitando así ya está en Segunda... Pa cagarse.Ho han vist a tota Espanya!
-
@maulet78:
En un dels articles que es publicaven en la Web de Jofre (més en concret a la secció Copa de l'Espanya Lliure) i que es titula "Mientras respire seguiré peleando", el colaborador Granota Gratia Dei feia una xicoteta comparació entre el Llevant i l'Atletico.
Doncs bé, algun seguidor del Atleti ha trobat l'article i l'ha penjat en el seu fòrum (señales de humo) i estan debatint sobre el tema.
P.D. M'extranya que Lancastrian no haja donat ja la seua opinió o la seua proposta d'hermanamiento…
Tranquilo Maulet estoy registrado tambien en ese foro.Escribire pronto en ese tema.
-
@maulet78:
Tranquilo Maulet estoy registrado tambien en ese foro.Escribire pronto en ese tema.
´
¡ Que Dios se apiade de los colchoneros !
-
@Fonseca 5:
I perdem qualsevol esperança d'acabar en bons termes amb la gent matalassera
-
@Cullerot:
@Fonseca 5:
Te tranquilizo Cullerot.Mi relacion con la familia colchonera es muy cordial!!!.
-
@Cullerot:
@Fonseca 5:
Te tranquilizo Cullerot.Mi relacion con la familia colchonera es muy cordial!!!.
No m'extranya amb lo xaqueter que ets tu…..... Al principi de llegir-te, recorde que tambe anaves al ForoXotoXe a dir que "ACHERMANAMENT" amb l'aficio Granota.