¿Te gustaria presidir el Levante?
-
Hola!! Tengo un juego online en el que se enfrentan los 20 equipos de primera division, con todos los jugadores reales.
¡¡La unica liga virtual que simula el futbol real!!
¡¡Ni simuladores, ni estilo liga fantastica. Futbol en estado puro!!
¡¡Levante Vacante!!
Si quieres participar envia un correo a administragol@hotmail.com y poneis que quereis mas informacion y de donde venis "foro levante"
Pido por favor a los administradores que no eliminen este post, es un juego absolutamente gratuito de estrategia, sin animo de lucro, unicamente un juego entre amigos. Prometo no volver a molestar mas con mensajes de este tipo. Saludos y Animo al Levante!!
-
Pues si estan los 20 equipos de primera, que hace el Levante ?
-
Jo seria President. Lorant consejero delegado. Rana Relaciones Sociales (penya, socis, veteranos,) I Zapater speaker…
-
Y tan vacante,como que estamos en segunda.
-
Jo seria President. Lorant consejero delegado. Rana Relaciones Sociales (penya, socis, veteranos,) I Zapater speaker…
Contesto por alusiones, amigo Ramalho: con ese consejo nos vamos a la ruina.
(Vaya tontada acabo de decir, porque ya estamos en la ruina suficientemente).
-
@administragol:
Hola!! Tengo un juego online…
Que lastima, yo es que soy mas de Barbies
-
Home, pitjor que esls que hi han no ho faríem. I al menys Zapater vindria al camp…
-
Home, pitjor que esls que hi han no ho faríem. I al menys Zapater vindria al camp…
I jo deixaria de pagar tres pases, com fan alguns consellers, tindria més de cinc entrades debades per al concert de Police (per a tota la família), i amunt podria utilitzar el quartet de Don Pedro.
Saps que et dic? Que estic pensant-me la teua proposta.
-
Veus com no era tan mala opció? Tu que estaa més al dia del foro. Amb qui creus que deuriem comptar per a completar el Consell d´administració? Igual Antixotos vol ser delegat del club per a desplaçaments i visites vàries de l´afició...
-
Veus com no era tan mala opció? Tu que estaa més al dia del foro. Amb qui creus que deuriem comptar per a completar el Consell d´administració? Igual Antixotos vol ser delegat del club per a desplaçaments i visites vàries de l´afició...
Antixoto Delegat de Desplaçaments. Magdaleno responsable econòmic i de relacions ambs el bancs. Carlos Ayats cap de premsa. Lancastrian ojeador (en el Regne Unit) i encarregat de traspasar Riga. I, per supost, Tacata relacions institucionals. I com director sportiu Antonio Descalzo.
-
Ara només vos falta replegar quatre xavos i comprar el club ,jo per la meva part puc posar cinc euros que m'ha sobrat del esmorzar que com diu la dita tot gra fa cambra . Aixó si només vos demane una cosa que no digau mai : demà
-
Doncs, només et dic un cosa per tal d´acabar esta "pantomima". Si tinguerem una mica de diners, en faríem un club ben digne. Ens sobra amor a este club i trellat per a no fer les pallasades que veem els darrers temps…
Salutacions, amic Lorant!
Posdata: Jo que per questions d´edat l´he vist jugar, mare meua quines canonades de falta pegava el nostre entranyable Lorant...
-
ome, ara mateixa lo q es comprar el club, x dos euros el compres, xo la deuda ja es una altra cosa….