Futbolme canvia de criteri: el Llevant es va fundar el 1939
-
Segons la darrera actualització de l'informació (amb foto del camp i d'ubicació del camp d'incluïda) dels clubs de futbol, el Llevant es va fundar l'any 1939 i no el 1909 com apareixia abans d'eixa remodelació. I no som els únics afectats, el Betis ara també apareix com ha fundat el 1914 quan abans apareixia el 1906, any de fundació com a Sevilla Balompie. Quin és el canvi de criteri? Hauran rebut pressions dels xotos?
-
Pues si,curioso que pongan las clasificaciones desde 1929-30.¿En que quedamos?
-
Si la cuestion es marear,¿porque sera…?
-
Esto tiene una fácil solución, nos pvtean, pues nosostros les hacemos los mismo. Desde hace años he sido un fiel seguidor de futbolme.com, pero a partir de ahora no voy a perder un segundo más en entrar en dicha web para ver como se falta al respeto a mi club y a nuestra afición. No será esto acción a algún nuevo gestor xoto dentro de esa web??. En fin allá ellos.
-
Han cambiado también la fecha de fundación del Zaragoza. Han puesto 1916 pero las clasificaciones en liga del Zaragoza siguen comenzando desde 1932. Parece que no solo han hecho cambios con el Levante.
-
@Toni Granota:
Esto tiene una fácil solución, nos pvtean, pues nosostros les hacemos los mismo. Desde hace años he sido un fiel seguidor de futbolme.com, pero a partir de ahora no voy a perder un segundo más en entrar en dicha web para ver como se falta al respeto a mi club y a nuestra afición. No será esto acción a algún nuevo gestor xoto dentro de esa web??. En fin allá ellos.
Pues yo seguiré entrando a pesar de todo. Es una página de referencia en el futbol español, y yo diría que casi imprescindible. A ver qué página te dice el lunes cómo ha quedado el Fuente la Higuera.
-
@Llevantí_7:
Han cambiado también la fecha de fundación del Zaragoza. Han puesto 1916 pero las clasificaciones en liga del Zaragoza siguen comenzando desde 1932. Parece que no solo han hecho cambios con el Levante.
Doncs aleshores si que no entenc el criteri, perquè el Saragossa tenia abans com a any de fundació el 1932.El criteri que deuria d'usar-se (i de fet és el que s'usa en la majoria de llocs com la RFEF) és que en el cas d'una fusió i quan els clubs fusionats estan en actiu (estan donats d'alta a la federació) existeix una continuïtat i per tant correspon a l'any de fundació del club més antic. És el cas del Betis o el Llevant, on dos clubs en actiu (Real Betis + Sevilla Balompie o bé Llevant FC + Gimnàstic FC) donen lloc al Real Betis Balompie o al Llevant Unió Esportiva. Per contra en el cas del Real Saragossa no es pot seguir eixe criteri perque el Zaragoza CD no estava en actiu l'any 32 (s'havia donat de baixa a la federació un any abans) i l'Iberia SC es va "liquidar" per tal de que El Real Saragossa de nova creació (per acord de les directives dels dos clubs) ocupara la seua plaça federativa.
-
@Llevantí_7:
Doncs aleshores si que no entenc el criteri, perquè el Saragossa tenia abans com a any de fundació el 1932.El criteri que deuria d'usar-se (i de fet és el que s'usa en la majoria de llocs com la RFEF) és que en el cas d'una fusió i quan els clubs fusionats estan en actiu (estan donats d'alta a la federació) existeix una continuïtat i per tant correspon a l'any de fundació del club més antic. És el cas del Betis o el Llevant, on dos clubs en actiu (Real Betis + Sevilla Balompie o bé Llevant FC + Gimnàstic FC) donen lloc al Real Betis Balompie o al Llevant Unió Esportiva. Per contra en el cas del Real Saragossa no es pot seguir eixe criteri perque el Zaragoza CD no estava en actiu l'any 32 (s'havia donat de baixa a la federació un any abans) i l'Iberia SC es va "liquidar" per tal de que El Real Saragossa de nova creació (per acord de les directives dels dos clubs) ocupara la seua plaça federativa.
Acabe de vore que han canviat moltes més. Betis 1914, Espanyol 1909, Athletic 1901, Múrcia 1920…
Jo crec que algun espavilat ha editat la informació, ha posat el que li ha donat la gana i s'ha quedat tan ample. Ha tirat a terra moltes de les dates de fundació oficials.
-
@rana baileys:
@Toni Granota:
Pues yo seguiré entrando a pesar de todo. Es una página de referencia en el futbol español, y yo diría que casi imprescindible. A ver qué página te dice el lunes cómo ha quedado el Fuente la
Higuera.+1
-
Bueno pues otra solución para que rectifiquen es que los que habéis decidido seguir entrando bombardéis por correo a la web con mensajes de protesta. Decidme cuando lo hagan para volver
-
En la tienda del Levante tienen unos libros que les despejaran las dudas sobre la historia del Levante y del fútbol valenciano…fusión no es refundación ni desaparición. A-E-I-O-U, Cerca-lejos, 1-2-3-4-5-,
-
En la tienda del Levante tienen unos libros que les despejaran las dudas sobre la historia del Levante y del fútbol valenciano…fusión no es refundación ni desaparición. A-E-I-O-U, Cerca-lejos, 1-2-3-4-5-,
Pásale esos capítulos de Coco a esos del furgolme del que habláis que no los vieron. Yo ni he entrado, ni pienso entrar desde luego después de lo que decís en esa página.
-
Jo ni coneixia el futbolme eixe, ni tinc cap desig de fer-ho. Au i que els en donen.
PD: Pel que està tant interesat a conèixer els resultats de La Font de la Figuera, F.C. (o el Portal del Caroig, F.C., el Banyeres o el Beniarrés), pots entrar, per exemple a icompeticion.com (tan fàcil com buscar-ho a google, serà per informació a la xarxa…)