El asunto Catalán (el joío…)
-
Joer Gimnastico, córtate un poco, no hace falto dejarle tan en evidencia.
-
No sé quina evidència. Escriure uns totxos farragosos, no vol dir res, a mi que sóc de ciències m'agrada anar al gra.
És una imbecilitat que alguns penseu que Mas o Puigdemont guia el poble… això és perquè no enteneu res. A Mas o Puigdemont li pot preocupar si estan dins de l'UE o no, però a la resta d'indepes (la majoria) això li la porta fluïxa i saben massa bé el que volen, de fet estan exposats també a la Brunete Mediàtica Madrilenya, sabeu que les teles espanyoles es veuen a Catalunya? Ara, la resta de l'estat pot dir el mateix? No. No tenen alternativa, i este és el drama. Estar fóra de l'UE no és cap drama, hi ha alternativa a l'UE, com l'EFTA (on estan països com Noruega o Suïssa) o simplement quedar com quedarà la Gran Bretanya. Un drama, ja veus tu. A més, algú es pensa de veritat que l'UE no diu el que diu per les presions dels estats? I algú pensa que l'UE on diu una cosa d'ací quatre dies pot dir la contrària? Però vaja, que el discurs este és estúpid i més si serveix per creure que els indepes són estúpids i no saben el que voten. I ara diré una cosa que escandalitzarà però és una veritat ben gran, les enquestes estan per a alguna cosa, si agafarem el nivell cultural de la gent indepe a Catalunya i de la gent "nacionalista espanyola" a Catalunya, ja us podeu imaginar qui guanya per golejada, potser els estúpids que no saben que voten són uns altres, mira per on.
Només té raó en una cosa, algunes coses poden fer vertígen, d'acord. Però era el mateix que deia el franquisme sociològic en temps de Franco. Per a canviar les coses "cal arriscar", alguns però viuen en la comoditat permanent sobretot quan tenen els seus privilegis ben assegurats.
PD. I les preguntes concretes segueixen sense contestar. Només discurs apocalíptic, discurs de la por i molt transfons carca i nacionalista espanyol, eixa és l'unica evidència. I al que deixa en evidència és a qui segueix només les fonts "de l'amo".
-
Fins dijous, a les 10 h del matí:
Un SI, un NO, una línea recta, una meta.
(Frederic de Fabareta.)
-
I ara diré una cosa que escandalitzarà però és una veritat ben gran, les enquestes estan per a alguna cosa, si agafarem el nivell cultural de la gent indepe a Catalunya i de la gent "nacionalista espanyola" a Catalunya, ja us podeu imaginar qui guanya per golejada, potser els estúpids que no saben que voten són uns altres, mira per on.
-
I el mes graciós del cas és que els culpables de tot a ulls de la premsa de Madrid, els "mesiànics" Puigdemont o Mas, són els que parlen encara de diàleg i donen dos mesos de marge per negociar… quan ERC, la CUP i l'ANC estan demanant que alcen la suspensió de la República. Quins analistes polítics que tenen a Madrid. NPI, oiga.
-
I ara diré una cosa que escandalitzarà però és una veritat ben gran, les enquestes estan per a alguna cosa, si agafarem el nivell cultural de la gent indepe a Catalunya i de la gent "nacionalista espanyola" a Catalunya, ja us podeu imaginar qui guanya per golejada, potser els estúpids que no saben que voten són uns altres, mira per on.
Esperiència pròpia en els meus viatges laborals a Catalunya, però si vols et busque enquestes.
-
No necesito que me busques nada, teniendo en cuenta tu conocida y comprobada facilidad para acusar a la gente de "nacionalista espanyola"… tengo más que suficiente para constatar de manera fehaciente lo absurdo y lamentable de tu afirmación.
-
No necesito que me busques nada, teniendo en cuenta tu conocida y comprobada facilidad para acusar a la gente de "nacionalista espanyola"… tengo más que suficiente para constatar de manera fehaciente lo absurdo y lamentable de tu afirmación.
http://ceo.gencat.cat/ceop/AppJava/page ... onada+2017
Comprova-ho tu mateix. A nivell mínim d'estudis més contrari a l'independència, a nivell màxim d'estudis més favorable a l'independència.
I jo no he acusat a ningú de "nacionalisme espanyol", sinó de veure's influenciat. A mi se m'ha catalogat d'independentista, quan jo ni he afirmat ni he desmentit tal cosa. Però vaja, al que anavem, l'afirmació que he fet és certa i ja he avisat que "escandalitzaria" perquè a mi eixos debats no m'agraden però és una veritat com una catedral. I si ho he dit és perquè s'ha dit molt alegrement, la fal·làcia de que els indepes no sabien el que votaven.
PD. Quan dic "nacionalista espanyol" ho faig simplement per contraposar-lo al "nacionalista" de la Brunete Mediàtica Madrileña quan s'usa de sinònim de "nacionalista català", per demostrar que "nacionalistes hi ha a totes dos bandes".
-
No tengo nada que comprobar, salta a la vista quienes son los más listos. Del mundo entero. Y por supuesto, faltaría más, la afirmación que has hecho es cierta y 'una veritat ben gran', 'com una catedral'. Los que se atreven a dudar son carcas que se escandalizan ante las verdades más incuestionables.
Desde luego gran jugada la tuya, responder a generalizaciones y falacias que te ofenden con… más tópicos vomitivos y falaces!!!
Y sí, POR SUPUESTO que has acusado y catalogado varias veces en este foro de 'nacionalista espanyol', con tu famoso y hermoso uso del plural entre otras cosas.PD; lo de 'eixos debats no m'agraden' es ya para enmarcar, nen.
-
Et copie la postdata que he posat dalt: Quan dic "nacionalista espanyol" ho faig simplement per contraposar-lo al "nacionalista" de la Brunete Mediàtica Madrileña quan s'usa de sinònim de "nacionalista català", per demostrar que "nacionalistes hi ha a totes dos bandes".
Una altra cosa és que el "nacionalisme" de Podemos o la CUP siga molt mínim i el del PP o l'antiga CiU estiga pels núvols.
Respecte a l'enquesta podràs ser incrèdul, però és la que és. De fet si eixe, contrari a l'indepèndencia el dividirem entre els que voten PPSOE i els que voten Podemos també eixiria amb menor nivell cultural el que vota PPSOE, o siga el nivell seria encara més baix.
-
http://ceo.gencat.cat/ceop/AppJava/page ... onada+2017
Comprova-ho tu mateix. A nivell mínim d'estudis més contrari a l'independència, a nivell màxim d'estudis més favorable a l'independència.
I jo no he acusat a ningú de "nacionalisme espanyol", sinó de veure's influenciat. A mi se m'ha catalogat d'independentista, quan jo ni he afirmat ni he desmentit tal cosa. Però vaja, al que anavem, l'afirmació que he fet és certa i ja he avisat que "escandalitzaria" perquè a mi eixos debats no m'agraden però és una veritat com una catedral. I si ho he dit és perquè s'ha dit molt alegrement, la fal·làcia de que els indepes no sabien el que votaven.
PD. Quan dic "nacionalista espanyol" ho faig simplement per contraposar-lo al "nacionalista" de la Brunete Mediàtica Madrileña quan s'usa de sinònim de "nacionalista català", per demostrar que "nacionalistes hi ha a totes dos bandes".
Blau, sense discutir cap de les enquestes, vull dir una cosa:
El nivell cultural de la gent, no és CAP garantia democràtica.
Puc donar l'exemple del Tercer Reig.
PD. A mi tampoc m'agrada l'enfoc, però la meua opinió del nivell intelectual de Junqueras i de Puigdemont, no em vull extendre, ni tocar els ous. Però sí en tinc d'opinió.
-
Blau, sense discutir cap de les enquestes, vull dir una cosa:
Puc donar l'exemple del Tercer Reig.
PD. A mi tampoc m'agrada l'enfoc, però la meua opinió del nivell intelectual de Junqueras i de Puigdemont, no em vull extendre, ni tocar els ous. Però sí en tinc d'opinió.
Ala, vinga! La comparació ja ofén, estil BMM. Però a més, si precissament el partit NAZI va arribar al poder perquè el nivell cultural de la gent que va votar Hitler era el que era? Tu mira el nivell cultural de la gent que vota el FN a França.
PD. El que vulgues, jo puc parlar del nivell intel·lectual de Rajoy o José Bono per posar un exemple i no els deixaria ben parats.
-
¿ Estil BBM?
-
blaugranota, está bien que intentes matizar a posteriori pero me remito a lo dicho: basta echar un vistacito a tus intervenciones aquí para ver como y contra quien usas ese término. Por cierto, ¿podríamos calificar tu excusa de turno como 'equidistància' o no cuela?
Lo de que el "nacionalisme" de la CUP 'siga molt mínim'…
Respecto a la encuesta, desde luego es la que es. Y tu intervención es la que es. Rayan ambas en la genialidad.PD; sacar a los nazis es 'estil BMM'... mentar a los judíos asesinados en una discusión sobre 'equidistància' y grises en cambio es lo que es. Otra genialidad.
-
Comienzo del diálogo.
Si no le importa, sr. Puigdemont, empiezo yo, y le quiero decir unas cosas, para dejar clara mi postura:
Un vaso es un vaso y un plato es un plato, es el vecino el que elige al alcalde y es el alcalde el que quiere que sean los vecinos el alcalde, ETA es una gran nación, cuanto peor, mejor para todos y cuanto peor para todos, mejor. Mejor para mí el suyo. Beneficio político.
Vale, sr. Rajoy, me ha quedado muy claro. Me ha convencido. Nos vamos a tomar un café?
-
Pendón por la repetición, pero es que Carles es un poco duro de oreja:
Un sí, un no, una línea recta, una meta.
I ja parlarem. Dijous a les 11, més i més…
PD, He contat fins a cent, per no escriure en calent.
PD1.
Calenteta. Ha parlat Oriol Junqueras, el del pais de la Piruleta:
" La pregunta es muy clara,: Quiere el gobierno de españa hablar con Catalunya?
Conteste jo:
SIA partir de dijous a les 10. que vaja pensant, si és que sap.
-
¿ Estil BBM?
Cert, si no et dic que no. Però comparar la situació actual amb el Tercer Reich ja demostra molt poc nivell intel·lectual, que és el que difón la BMM.
-
¿ Estil BBM?
Cert, si no et dic que no. Però comparar la situació actual amb el Tercer Reich ja demostra molt poc nivell intel·lectual, que és el que difón la BMM.
La BBM pot dir el que le rote.
Estem en un Estat de Dret. Per això, b Jonqueres, Mas i Puigdemont, poden dir tot el que diuen.
Es la tercera vegada que et demane que si m'has de contestar, em contestes al que dic.
¿ He comparat a Catalunya en el Tercer Reig?
-
Ho tornaré a dir. Que conteste. Que no s'entén res del que diu Sr. Puigdemont.
Dijous, parle, a vore si aquesta vegada, Si, o No.
I si vol que declare la república. Cap problema personal per mi.
Cap al puerto de Santamría. I a comer pescaito, collons.
Cap al Nadal estarem així. si, pol los cooones…. serans pardals.
-
blaugranota, está bien que intentes matizar a posteriori pero me remito a lo dicho: basta echar un vistacito a tus intervenciones aquí para ver como y contra quien usas ese término. Por cierto, ¿podríamos calificar tu excusa de turno como 'equidistància' o no cuela?
Lo de que el "nacionalisme" de la CUP 'siga molt mínim'…
Respecto a la encuesta, desde luego es la que es. Y tu intervención es la que es. Rayan ambas en la genialidad.PD; sacar a los nazis es 'estil BMM'... mentar a los judíos asesinados en una discusión sobre 'equidistància' y grises en cambio es lo que es. Otra genialidad.
Mira, reconec que moltes vegades no matise perquè tret d'una persona, la resta que escriviu ací sou un constant "ataque y derribo" i em pose a la defensiva. I sí, el nacionalisme de la CUP és mínim, com el de Podemos. De fet voler l'independència pot anar lligat a qualsevol cosa menys el "nacionalisme".
PD. I respecte als jueus, ja vas vore com vaig editar-ho fins i tot abans de que em contestares (perquè era exagerat i JA SABIA que ho utilitzaries). La diferència és fer-ho en una televisió on et veu moltíssima gent o en un fòrum poc vist i més en els fils de "El café" que entren quatre i jo últimament. Si no veus això és que molta genialitat no tens, Malcontent.
-
¿ Estil BBM?
La BBM pot dir el que le rote.
Estem en un Estat de Dret. Per això, b Jonqueres, Mas i Puigdemont, poden dir tot el que diuen.
Es la tercera vegada que et demane que si m'has de contestar, em contestes al que dic.
¿ He comparat a Catalunya en el Tercer Reig?
Ho has fet.
I contesta'm tu. El nivell cultural no és garantia de democràcia, però ho és més garantia democràtica el poc nivell cultural?
-
blaugranota, exacto, muy bien, la culpa de tu propia torpeza y de tus errores es sin duda del resto, que somos una panda de nacionalistes espanyols en constante "ataque y derribo". Pobrecico, che.
Y sí, querer 'l'independència' no tiene nada de nacionalismo… ¡en qué estaría yo pensando! La identitat catalana y tal les da igual. Los que SÍ son nacionalistas en cambio son los espanyols/cualquiera que se oponga a ESTE referendum. Esos sí que van a saco a defender su identidad nacional ante todo, no hay otra explicación para su actitud. Pero... ¿la CUP? ¡¡Qué va!!!PD; editaste lo de los judíos como intentas editar o matizar a veces una vez la pata está ya metida. Ya te he dicho que me parece genial, pero que al fin y al cabo lo que has dicho está ahí y tú mismo admites que lo dices y que vas a la defensiva. Luego se puede entrar a deliberar qué hace más daño por repercusión, etc... pero me parece un poco HIPÓCRITA quejarse de la esencia de esa acción cuando TÚ MISMO haces eso, aunque no tengas el altavoz de la TV o la prensa. Que por cierto, aquí has sacado la crítica contra OTRO FORERO COMO TÚ (en un fòrum poc vist i més en els fils de "El café" que entren quatre i jo últimament), no porque 'una televisió on et veu moltíssima gent' haya soltado eso.
Si no quieres ver algo tan básico... pues no sé, será que eres tan genial que no importa y tienes toda la razón y la verdad en todo lo que haces. Amén.
-
T'ho dic amb carinyo.
Si no retires això de que he comparat a Catalunya, amb el Tercer Reig… Doncs..A...
Ho intentaré per darrera vegada:
He posat exclusivament al Tercer Reig, per fer -te vore, que els millors caps, de quasi tots els camps, i un porró de votants d'un porró de cultes alemanys, no van ser cap garantia de res DEMOCRATIC.
Si us plau....
PD. Si el sr. Puidemont vol proclamar la República catalana demà, aumentar el meu respecte cap a ell com a persona, naturalment, tornaria a empitjorar la meua opinió, com a nivell intelectual. I polític.
en uns liders així del moviment, no és cap sorpresa que passe el que està passant.
No soc l'unic emprenyat, pregunte, pregunte, als de la CUP, que són tots doctors honoris causa en política.
-
blaugranota, exacto, muy bien, la culpa de tu propia torpeza y de tus errores es sin duda del resto, que somos una panda de nacionalistes espanyols en constante "ataque y derribo". Pobrecico, che.
Y sí, querer 'l'independència' no tiene nada de nacionalismo… ¡en qué estaría yo pensando! La identitat catalana y tal les da igual. Los que SÍ son nacionalistas en cambio son los espanyols/cualquiera que se oponga a ESTE referendum. Esos sí que van a saco a defender su identidad nacional ante todo, no hay otra explicación para su actitud. Pero... ¿la CUP? ¡¡Qué va!!!PD; editaste lo de los judíos como intentas editar o matizar a veces una vez la pata está ya metida. Ya te he dicho que me parece genial, pero que al fin y al cabo lo que has dicho está ahí y tú mismo admites que lo dices y que vas a la defensiva. Luego se puede entrar a deliberar qué hace más daño por repercusión, etc... pero me parece un poco HIPÓCRITA quejarse de la esencia de esa acción cuando TÚ MISMO haces eso, aunque no tengas el altavoz de la TV o la prensa. Que por cierto, aquí has sacado la crítica contra OTRO FORERO COMO TÚ (en un fòrum poc vist i més en els fils de "El café" que entren quatre i jo últimament), no porque 'una televisió on et veu moltíssima gent' haya soltado eso.
Si no quieres ver algo tan básico... pues no sé, será que eres tan genial que no importa y tienes toda la razón y la verdad en todo lo que haces. Amén.El nivell d'eixe comentari, amb l'estil que tant t'agrada, no té el nivell suficient per a que valga la pena que te'l conteste. "Acoso y derribo" sí, segueix amb el bla, bla, bla… i que no t'ofegues amb la teua bilis.
-
Jo, perdona, reconec que moltes vegades no matise i em pose a la defensiva… es que los de la BMM no tenemos remedio
-
T'ho dic amb carinyo.
Si no retires això de que he comparat a Catalunya, amb el Tercer Reig… Doncs..A...
Ho intentaré per darrera vegada:
He posat exclusivament al Tercer Reig, per fer -te vore, que els millors caps, de quasi tots els camps, i un porró de votants d'un porró de cultes alemanys, no van ser cap garantia de res DEMOCRATIC.
Si us plau....
PD. Si el sr. Puidemont vol proclamar la República catalana demà, aumentar el meu respecte cap a ell com a persona, naturalment, tornaria a empitjorar la meua opinió, com a nivell intelectual. I polític.
en uns liders així del moviment, no és cap sorpresa que passe el que està passant.
No soc l'unic emprenyat, pregunte, pregunte, als de la CUP, que són tots doctors honoris causa en política.
Ja han aplicat el 155?
"Un sí, un no, una línea recta, una meta."
En fi… seguim jugant a fer l'idiota.
-
Sr Tardà, ara:
"La carta del sr. Puigdemont a Rajoy es una joya"
Pot ser. O no.
Queda claríssim que és lo que ha dit,i fet, i el que pensa fer ARA. Que no TARDE massa en contestar SI, o NO.
-
Jo, perdona, reconec que moltes vegades no matise i em pose a la defensiva… es que los de la BMM no tenemos remedio
Si vols t'explique un dia perquè Podemos va votar amb PP i PSOE que l'espanyol fóra també present en els documents de l'UE que es fan únicament en anglés i francès. No sé si defensar una llengua entra dins de "nacionalisme", tu què dius? La CUP és "nacionalista" i PP, PSOE i fins i tot Podemos no, o com va això? Esteu tan inmersos i contaminats de la BMM que no pilleu ni els conceptes.
-
Sí, por favor, explícame hasta la saciedad y con la prepotencia correspondiente lo que consigues ver gracias a tu alma instruida e inmune a la contaminación mediática. Ardo de ganas.
-
Es manifest que en questió d'idiotades, hi ha un clar guanyador, blau.
En aquest tema, per mi, ja t'has anat a fer la ma.
fins a nou avis. Pot ser dijous, a les 6.
–-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sr. Puigdemont : Un SI, un NO, una línea recta, una meta.Diga quelcom, encara que siga SI, o NO.
Quina República vol? Pot ser que no tinga prou nivell intelectual per entendre'l, però encara no sé com és eixa República, ni com serà. Parle:
Dijous, a les 10.I desprès, ja vorem, que va dir el cec.
Un SI, un NO, una línea recta, una meta.
I per atu, blau, La Piruleta.
A>- fer- la.- ma, Es molt sedant. I a Catalunya, fa falta.