Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Registrarse
    • Conectarse

El que costa el règim del 78

Programado Fijo Cerrado Movido El café
    1.3k Mensajes 13 Posters 58.6k Visitas 1 Watching
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • Fonseca 5F No molestar
      Fonseca 5 Cafeteros
      Última edición por

Ahí está la cuestión...en el vil metal. El supuesto independentismo del nacionalismo catalán siempre ha tenido un precio. Y para obtenerlo no han dudado en tejer culebrones interminables , llenos de desagravios y lacrimógenos desaires.

TIJERITAS NUNCA MAIS

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
      • blaugranotaB Desconectado
        blaugranota
        Última edición por blaugranota

El pujolisme (afí al règim) està mort i soterrat i alguns, com el Borrell, no voleu enterar-se...

• Fonseca 5F No molestar
          Fonseca 5 Cafeteros
          Última edición por

El independisme catala ha donat un pas cap al seu aillament, i no voleu enterar-se.

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranotaB 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
            blaugranota
            Última edición por

Em sembla que qui està més aïllat ací és el PSOE.

• Fonseca 5F No molestar
              Fonseca 5 Cafeteros
              Última edición por Fonseca 5

A mi em sembla que no habeu considerat be l´escenari.

El millor escenari futur es trovar la mateixa situacio que l´actual. Pero sense tantes simpaties en altres partits d´esquerres.

Altres alternatives son:

1- Majoría parlamentaria de PSOE+PODEMOS+ PNV (o sense ), sense necesitat de pactes amb el nacionalisme catala de dretes (PDCAT) i suposades esquerres (ERC).
              2- Majoría parlamentaria del trifachito i aplicació de nou del 155....... encara que igual es l´escenari que busquen i aixina millorar el seu curriculum victimae.

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranota

Tots eixos escenaris no serveixen per a res. Un com l'actual si el PSOE ha de fer igual que el PP, no dialogar i trencar les negociacions, en que és diferencia? L'escenari 1 a banda d'irreal no difereix de l'actual i el 2 que s'atrevisquen i voràs el lio que armaran, potser ara a l'UE amb l'extrema dreta pel mig continuaran calladets, saps?

Si a la suposada esquerra (PSOE) no teniu valentia i només seguiu els dictats de la dreta (ací i a Veneçuela) és problema vostre.

Fonseca 5F 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                • Fonseca 5F No molestar
                  Fonseca 5 Cafeteros

@blaugranota dijo en El que costa el règim del 78:

Tots eixos escenaris no serveixen per a res. Un com l'actual si el PSOE ha de fer igual que el PP, no dialogar i trencar les negociacions, en que és diferencia? L'escenari 1 a banda d'irreal no difereix de l'actual i el 2 que s'atrevisquen i voràs el lio que armaran, potser ara a l'UE amb l'extrema dreta pel mig continuaran calladets, saps?

Si a la suposada esquerra (PSOE) no teniu valentia i només seguiu els dictats de la dreta (ací i a Veneçuela) és problema vostre.

Els xoto-etarres no mes veieu l´interior de la vostra bambolla.
                  Si no bastaren les paraules air de Irene Montero https://www.facebook.com/ahorapodemos/videos/811429555875269/ o Joan Baldovi.....ara tenim tambe a Ada Colau.

Pero clar, segons el mon de Yuppi on vius, el que no siga amic de ERC i PDCAT está aillat.

Ara podeu continuar pegant cabotaes a la paret i augmentar el relat del culebrón.

Els diferents escenaris serán els que puguen ser i no els que t´agraden a tú. Tinguen utilitat o no la tinguen, per als objetius dels xoto-etarres.

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranota @Fonseca 5

@Fonseca-5 Xoto-etarres? M'expliques que collons és això? Alguna parida ininteligible teua? A mi el que diguen pseudosociates com la Montero o la Colau m'és absolutament igual però no nomenes a Joan Baldoví que ha deixat clar qui en té la culpa, els partits del règim PP i PSOE.

El portaveu de Compromís al congrés espanyol, Joan Baldoví, va presentar una proposta a la mesa de la cambra demanant que les esmenes a la totalitat del pressupost es votessin separades. Era una estratègia per a aconseguir que els comptes no fossin rebutjats. Si cada partit es votava la seva, no hi havia prou majoria per a tombar-los. I era poc probable que el PP i Cs votessin les d’ERC i el PDECat, o a l’inrevés, perquè les dels independentistes, en el preàmbul, parlaven d’autodeterminació i les de les dretes anunciaven el 155. Però a la reunió de la mesa del congrés d’ahir a les nou del matí, el PSOE va votar juntament amb el PP contra aquesta votació separada. Parlem amb Baldoví, que ens explica com entén aquesta actitud del PSOE.

https://www.vilaweb.cat/noticies/entrevista-joan-baldovi-pressupost-espanyol/

• Fonseca 5F No molestar
                      Fonseca 5 Cafeteros
                      Última edición por

Tú dius que jo soc sociata i jo dic que tú eres xoto-etarra. Eres prou curt...

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranota @Fonseca 5

El curt seràs tu. On he dit jo res de que sigues sociata? El que és de borderline és dir xoto-etarra, que no vol dir res...

• Fonseca 5F No molestar
                          Fonseca 5 Cafeteros @blaugranota

Curt, simple i desmemoriat.

PD Apart de xoto-etarra.

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranota @Fonseca 5

@Fonseca-5 dijo en El que costa el règim del 78:

El independisme catala ha donat un pas cap al seu aillament, i no voleu enterar-se.

Cal ser hipòcrita per pretendre assenyalar com fas tu i molestar-se perquè ho faça jo posteriorment, pagant-te amb la mateixa moneda. Però vaja, el que és ser curt és repetir un vocable que et treus de la mànega i que ni tu saps el que vols dir. Sóc granota i que jo sàpiga mai he estat membre d'ETA, però podem seguir jugant a vocables: jo et podria dir xoto-fatxa...

• Fonseca 5F No molestar

@Fonseca-5 dijo en El que costa el règim del 78:

Cal ser hipòcrita per pretendre assenyalar com fas tu i molestar-se perquè ho faça jo posteriorment, pagant-te amb la mateixa moneda. Però vaja, el que és ser curt és repetir un vocable que et treus de la mànega i que ni tu saps el que vols dir. Sóc granota i que jo sàpiga mai he estat membre d'ETA, però podem seguir jugant a vocables: jo et podria dir xoto-fatxa...

Cal ser hipòcrita, victimista i desmemoriat si vols fer creure que jo t´he calificat de algo que no eres, en un exercici de simplificacio porpi no mes de tú i de persones tan simples com tú. El que no son independentistes, o son sociatas (com Ada Colau, Irene Montero o jo mateix) o son feixistes. Pero t´ho repetisc un altra volta per si no ho has captat....si jo soc sociata...tú eres xoto-etarra.

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranota @Fonseca 5

@Fonseca-5 Escolta, és precís que faltes tan al respecte? Si no ets sociata ho dius i punt, jo simplement he personalitzat perquè ho vas fer tu primer, no jo, però em sembla vergonyós i indecent que li digues etarra a algú simplement per això. Perquè no de sociata precissament, això és directament de fatxa.

• Fonseca 5F No molestar
                                  Última edición por

@Fonseca-5 Escolta, és precís que faltes tan al respecte? Si no ets sociata ho dius i punt, jo simplement he personalitzat com has fet tu simplement, però em sembla una ignomínia que li digues etarra a algú simplement perquè et diga a tu sociata. Perquè no sé si sociata, però això és molt de fatxa, directament.

Dirte xoto-etarra es tan insultant com dirme a mi sociata, quan saps que no ho soc. Igual en el mon de Yuppi, on vius, no mes existeixen feixistes, sociatas i els bons (els indepes). Jo, per a no complicarte molt el teu mon, no mes afegiré uns habitants nous....els xoto-etarres.

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranota @Fonseca 5

@Fonseca-5 Jo no sé si ho ets o no, però has segut tu qui ha eixit a defensar al PSOE i Borrell. Com han eixit a defensar-lo Montero i Colau, per cert, per això els vaig dir pseudosociates.

Em sembla molt bé que tu tingues una opinió diferent, però torne a repetir, continuant dient el que dius, només demostres ser un fatxa.

• rana baileysR Desconectado
                                      rana baileys
                                      Última edición por

Y a éste cómo habría que llamarle?

https://www.lavanguardia.com/politica/20190214/46469148600/sale-a-luz-texto-machista-casado.html

Refets de l'enclusa del advers
                                      de la ma d'un somni que torna
                                      units per l'amor a uns colors
                                      tot cor des de 1909

R 1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                                      • R Desconectado
                                        Robinson Crusoe Cafeteros Baneado @rana baileys
                                        Última edición por Robinson Crusoe

@rana-baileys dijo en El que costa el règim del 78:

Y a éste cómo habría que llamarle?

https://www.lavanguardia.com/politica/20190214/46469148600/sale-a-luz-texto-machista-casado.html

Sr. Casado. Pablo Casado.

El que navega Entre dos Aguas (1).

Sr. Casado, cásese, o quédese soltero.

(De todas maneras se arrepentirá.)

(1) zorras y lobas, las aguas.Aguas menores, en este caso.

PD. Recordé una vieja canción militar que canturreábamos los reclutas
                                        de San Climent Sasebes tiempo ha :

" Entre zorraas y loobas .. .(1).undefined (faltan notas fas)
                                        Un caserío estáa...
                                        Y alli vive primoroosa..
                                        Una chiquilla hermoosaa..
                                        que se llamaa.
                                        ..etc..

(1) "montes y valles, en el original)

• Fonseca 5F No molestar
                                          Última edición por

@Fonseca-5 Jo no sé si ho ets o no, però has segut tu qui ha eixit a defensar al PSOE i Borrell. Com han eixit a defensar-lo Montero i Colau, per cert, per això els vaig dir pseudosociates.

Em sembla molt bé que tu tingues una opinió diferent, però torne a repetir, continuant dient el que dius, només demostres ser un fatxa.

Als mons de Yuppi no mes habiten elfos i orcos. I tú creus que eres el unic elfo del.mon.
                                          Els demes no mes ens queda l'alternativa de ser orcos.

TIJERITAS NUNCA MAIS

blaugranota @Fonseca 5

@Fonseca-5 Als mons de Yupi viuràs tu xiquet. Si utilitzes eixa terminologia per descalificar a la gent que no opina com tu, és que tu ets de la mateixa corda que ells:

https://www.publico.es/politica/campana-del-eta-resiste-desarmarse.html

• First post
                                              Last post