Llevant UE-FC Barcelona. Diumenge, tretze de maig. 20:45
-
@Camí Fondo:
Ho assente molt peró vaig sentir vergonya. Vergonya de veure con una part considerable del públic del Llevant xiulaba Gerard Piqué. Este senyor a mi no m´ha fet res, tampoc al meu club ni tampoc a la meua València. Es curiós com alguna gent va als camps de fútbol a descarregar les seus traumes i no a gaudir del espectacle que se li ofereix. El públic no es sobirá, no. El públic l'únic deret que en té es aplaudir si pertoca o no aplaudir. El que va a xiular no es públic.
No vuig estendrem mès. Estic fart de vore como en esta meua València ens everinen fa molts anys en benefici de quatre politics panzistes (triperos) i mal treballadors
Ho assente molt peró ho tenía que dir.Supose que vols dir que ho sents. Jo no tant, però no vaig xiular i crec que tampoc van haver-hi tants xiulits com a Cristiano (que tampoc ens ha fet res a nosaltres, ni a València). Al cap i a la fi es tracta de incomodar al rival, que per a això jugues a ta casa. Una altra cosa es que crec que jugadors de este nivell i veterania estàn molt per dalt d'aquestes histories. Haguerem incomodat més xiulant a Jordi Alba, que eixe si que perd els nervis.
-
Yo no silbé pero me parece ridículo que se afirme que el público solo tiene derecho a aplaudir o a dejar de hacerlo.
Y sinceramente, si un futbolista tiene ganas de ejercer su libertad de expresión esparciendo sus opiniones… lo suyo es que sepa aguantar si como respuesta el público ejerce esa misma libertad de expresión para mostrar su desacuerdo con lo que opina. Es que me parece tan de cajón que creo que es triste que se intente coartar ese derecho básico.
-
Yo no silbé pero me parece ridículo que se afirme que el público solo tiene derecho a aplaudir o a dejar de hacerlo.
Y sinceramente, si un futbolista tiene ganas de ejercer su libertad de expresión esparciendo sus opiniones… lo suyo es que sepa aguantar si como respuesta el público ejerce esa misma libertad de expresión para mostrar su desacuerdo con lo que opina. Es que me parece tan de cajón que creo que es triste que se intente coartar ese derecho básico.
La verdad es que los pitos no fueron nada significativos.
-
@Camí Fondo:
Ho assente molt peró vaig sentir vergonya. Vergonya de veure con una part considerable del públic del Llevant xiulaba Gerard Piqué. Este senyor a mi no m´ha fet res, tampoc al meu club ni tampoc a la meua València. Es curiós com alguna gent va als camps de fútbol a descarregar les seus traumes i no a gaudir del espectacle que se li ofereix. El públic no es sobirá, no. El públic l'únic deret que en té es aplaudir si pertoca o no aplaudir. El que va a xiular no es públic.
Uff, puix passaras vergonya quasi tots els partits, perque als arbitres els posem finets a sovint.
Al costat de lo que es xiula (i cosses pijors) als arbitres, lo de Piqué varen ser quasi carinyets….
-
Tos sabem que l'únic jugador que rep xiulits en Espanya es Piqué i per motius ben aliens al fútbol. Lo de la llibertat d'expresió es un altre tema. De tota mena m'agrada la resposta vostra de que no xiulareu.
Un abraç per a tots.
-
Gorje:
Tens raó. Volía dir "ho sent".
-
Pues claro que es por motivos distintos al fútbol, eso es precisamente lo que he dicho: si el jugador tiene por gusto meterse en charcos y PROVOCAR (porque sí, lo hace en muchas ocasiones, como contra el Espanyol) yo veo normalísimo que caiga mal y que la gente quiera responder a esas cosas tan ajenas al fútbol y que él mismo se ufana en proclamar.
-
@Camí Fondo:
Tos sabem que l'únic jugador que rep xiulits en Espanya es Piqué i per motius ben aliens al fútbol. Lo de la llibertat d'expresió es un altre tema. De tota mena m'agrada la resposta vostra de que no xiulareu.
Un abraç per a tots.No es l´únic jugador que rep xiulits en Espanya, ni molt menys. Potser siga dels pocs que rep xiulits per motius polítics. Piqué, igual que Joaquín i atres, es molt aficionat a emprar les xarcies socials, perque això li procura més seguidors i major impacte (i més cotissació de cara a eventuals promocions publicitaries, no ho oblidem). I es prou desllenguat (no només per lo de l´Espanyol, també recorde quan va menysprear, en tó gracioset, a un company de selecció, digent-li "cono").
Com diu malcontent, la seua llibertat d´expresió es semblant a la del public per a xiular-li. No obstant, a mi no m´agrada i jo tampoc li vaig xiular.
Pero bé, estic segur de que està més que acostumat i lli resbalen els xiulits.
-
Esta directamente de la tele, asi que hay un poco de otro programa
PARTE 1: https://mega.nz/#!NEMQxSrL!2ommLtwh4MPS ... _piByTqHc4
PARTE 2: https://mega.nz/#!QE1T3KLA!VbT89Tj69BZ8 ... _Gzm6QMTE4
-
@Camí Fondo:
Un abraç per a tots.CR7…..molts més.
-
¡Os felicito, chicos! ¡El equipo del Levante ahora se debe sentir muy orgulloso
¡Gracias!
-
@Camí Fondo:
No vuig estendrem mès. Estic fart de vore como en esta meua València ens everinen fa molts anys en benefici de quatre politics panzistes (triperos) i mal treballadors
Ho assente molt peró ho tenía que dir.Pues yo lo siento pero me alegré que le pitaran un tipo que de defiende la República catalana y que juega en la selección española le pueden dar por donde amarga los pepinos….
-
@Camí Fondo:
Ho assente molt peró ho tenía que dir.Pues yo lo siento pero me alegré que le pitaran un tipo que de defiende la República catalana y que juega en la selección española le pueden dar por donde amarga los pepinos….
Biba Ahpaña
Biba el BinoMucho españoles
-
cami fondo y rana, no os empeñeis;
aqui lo que se lleva es cecear y no sacarte la egb como Sergio Ramos
Eso si, luego es verlo escuchar el himno mirando el cielo como si se le apareciera la virgen y tuviera apariciones, mano en pecho… y a la peña se le caen los calzoncillos al suelo.
idolo
-
Será eso, que Piqué es un santo (y literato) varón.
-
https://www.footbie.com/es/video/levante-vs-barcelona-partido-completo-13-5-2018
Aquí está el partido entero. En inglés pero con buena calidad. A disfrutarlo!
Macho Llevant!
-