Futbol modest valencià

• Òbric aquest fil per a fer un seguiment dels últims escalons del futbol del PV.
    A equips curiosos com el Olimpyakos de Alcasser, el Dragón d'Énguera, el Levante Albal, el Vallada, Font de la Figuera, l'Athletic Club, Sax, Calvari, Daya Nueva, etc.

Un fil que possiblement no interessa a ningú, perquè a vegades el futbol modest es converteix en futbol molest.

Sempre m'ha apassionat. Perquè això sí que és futbol en estat pur.

• Cafeteros

@rana-baileys dijo en Futbol modest valencià:

Òbric aquest fil per a fer un seguiment dels últims escalons del futbol del PV.
    A equips curiosos com el Olimpyakos de Alcasser, el Dragón d'Énguera, el Levante Albal, el Vallada, Font de la Figuera, l'Athletic Club, Sax, Calvari, Daya Nueva, etc.

Un fil que possiblement no interessa a ningú, perquè a vegades el futbol modest es converteix en futbol molest.

Sempre m'ha apassionat. Perquè això sí que és futbol en estat pur.

A mi aço no m’ interesa gens. :granotas_10: :granotas_13:

• M'agrada este fil, m'agrada veure mes equips d'ací i que son desconeguts. De fet, fa molts anys quan estaven en 2B m'agradaba veure els pins de Gallart en la Plaça de la Reina. Hi gent que li agrada veure els equips extrangers desconeguts i modestos, a mi acó i els d'ací.

• Final de Copa RFEF en la Comunitat Valenciana.

CD Roda - Jove Español

La fila 0 del partido en beneficio de los damnificados por DANA.

• Victoria de los rojillos por 1-3 y pasan a la ronda nacional.
    Lo celebro porque estoy siguiendo a este equipo desde 1970 cuando debutó con buen pie en tercera, la tercera de antes. Entonces simplemente Español SV, con su coqueto campo de tierra.
    Y también me alegro de que no gane un filial encubierto.

Accede para responder