J7 Getafe CF 1-1 Levante UD (Sab. 27-9-25)
-
Para mí opinión hoy mucho mejor Arriaga y Vencedor, pero nos ha faltado un pico de físico en la segunda parte de estos.
-
Bordalas le come la tostada o mejor dicho, le da un bocado en la segunda parte a la tostada de Calero
Ivan Romero el mejor del partido y de la temporada, killer
-
@alekgrana dijo en J7 Getafe CF - Levante UD (Sab. 27-9-25, 14:00):
Bordalas le come la tostada o mejor dicho, le da un bocado en la segunda parte a la tostada de Calero
Ivan Romero el mejor del partido y de la temporada, killer
Y Calero se la ha comido a Bordalás en la primera. No nos quitemos mérito.
-
-
-
Y nadie coincide con el fallo de nuestro portero en el gol encajado????.
Creo que no debió esperar al balón y anticiparse para que no le remataran a bocajarro. -
@Grana16 dijo en J7 Getafe CF 1-1 Levante UD (Sab. 27-9-25):
@Nabil-El-Zhar el canvi de format del foro ha fet molt de mal
Ho deia més perquè jo estava a altres coses i no pel fòrum al que tard o d'hora ens acostumarem
-
@Nabil-El-Zhar dijo en J7 Getafe CF 1-1 Levante UD (Sab. 27-9-25):
Ho deia més perquè jo estava a altres coses i no pel fòrum al que tard o d'hora ens acostumarem
O no. Per a jugar fora de casa la participació ha estat baixeta del tot. A mí almenys me lleva prou les ganes d’entrar el fet d’estar un rato tancant publicitat pa poder llegir algo.
-
@joscbf dijo en J7 Getafe CF 1-1 Levante UD (Sab. 27-9-25):
O no. Per a jugar fora de casa la participació ha estat baixeta del tot. A mí almenys me lleva prou les ganes d’entrar el fet d’estar un rato tancant publicitat pa poder llegir algo.
A mi la publicitat me molesta pero es tanca o es fica el Adblock que diu rana. El problema en el móvil, per a mi, es que el encapçalament de cada fil ocupa quasi tota la pantalla. no sé si això es normal o únicament el meu SO, pero es prou desagradable, perque llegir, i escriure en el móvil es torna molt pesat.
-
@gimnastico_1909 dijo en J7 Getafe CF 1-1 Levante UD (Sab. 27-9-25):
@joscbf dijo en J7 Getafe CF 1-1 Levante UD (Sab. 27-9-25):
A mi la publicitat me molesta pero es tanca o es fica el Adblock que diu rana. El problema en el móvil, per a mi, es que el encapçalament de cada fil ocupa quasi tota la pantalla. no sé si això es normal o únicament el meu SO, pero es prou desagradable, perque llegir, i escriure en el móvil es torna molt pesat.
Correcte deuriem deixar de posar fotos als primers missatges de fil i borrar les que ja estan