A QUI CORRESPONGa
-
Espere que el nostre equip sàpiga quedar com un senyor, s'acordi d'on estàvem no fa molt i per tant no pose cap impediment a jugar a Badalona en herva artificial
No m'agradaria ser altre depor o dameargo
-
DE ACUEDO CONTIGO LLIURE
-
COMPLETAMENT DACORD AMB TU, ARA QUE DESPRES DE ESTAR DECADES JUGANT EN CAMPS DE MERDA ESPERE QUE NO SENS HAJEM FET UNS SEÑORITOS. LO CORRECTE ES JUGAR SENSE POSAR IMPEDIMENTS NI FER EL CAPOLL.VILLARROEL, NO FACES EL FAVA I RECORDA ON ESTAVEM FA RES
-
Jo tb pense que deuriem jogar al camp de herba artificial.
-
@Fonseca 5:
Jo tb pense que deuriem jogar al camp de herba artificial.
DONS JOGUEM I NO ES PARLE MES
-
Crec Lliure que has pensat el que hem pensat molt de nosaltres llegint la premsa. Totalment d'acord.
-
El Levante nunca ha tenido este tipo de problemas a la hora de jugar en hierba artificial. Es más, recuerdo aquel año que nos eliminó el Premiá, sobre todo a consecuencia del terreno de juego. Era como jugar en un campo de fútbol 7 donde gente como Salillas o Chicha andaban completamente perdidos…
Casualmente al año siguiente los xotos nos salieron con aquello de... "buaaaaah, que llorones somoooos, nosotros no queremos hierba artificial, que nos lastimamoooos".
El Levante es un equipo señor, los vecinos una panda de Cañetes...
-
Segons he sentit, la gespa artificial és de 2a generació i, per tant, reconeguda per la UEFA. Pel que es diu, pot acabar sent el futur…
No crec que hi haja res que protestar, per molt senyorito que se'ns torne el tio Villarroel.
-
En la pàgina web del Badalona hi ha una bonica i gran foto del camp.
Així, des de fora sembla una catifa.
On està el problema?
Som el Llevant…....
-
debemos jugar alli,en su campo,yo creo ke el levante debe ganar al badalona en artificial,campo de tierra o asfalto,incluso sobre superficie lunar,no debemos olvidar de donde venimos y nuestras raices
-
-
@negu_gorriak:
incluso sobre superficie lunar
Jo crec que notaríem la diferència gravitatòria.
-
Espere que el nostre equip sàpiga quedar com un senyor, s'acordi d'on estàvem no fa molt i per tant no pose cap impediment a jugar a Badalona en herva artificial
No m'agradaria ser altre depor o dameargocomo diria el maestro txemi…"en peores plazas hemos toreado".
-
bé per a mi és una gran notícia, sembla ser que no hem posat impediments a jugar en el camp del badalona, hem contestat que no hi ha problema, i jo en aquests moments em sento orgullós del meu equip, perquè no hem fet com el valència i el depor.
DIRECTIVA no sou perfectes , i ja que en aquest fòrum s'us dona canya, jo en aquest cas us vull felicitar
EM HAU FET MOLT FELIÇ AMB LA VOSTRA POSTURA GRÀCIES MAI OBLIDEN QUI SOM
-
Sin que sirva de precedente, una palmadita en la espalda a la directiva.
-
En la copa del rey el Levante se juega mucho, es la via directa para la UEFA… no se debería jugar en campos de hierba artificial!
Directiva, hagan algo!
-
En la copa del rey el Levante se juega mucho, es la via directa para la UEFA… no se debería jugar en campos de hierba artificial!
Directiva, hagan algo!como ya dije,no es excusa,el levante les debe ganar sobre cualkier superficie,prefiero jugar en su campo y perder,ke ser como los xotos o el depor y ganar siendo rastrero.
-
de puta madre, con un par, a jugar.
No se le puede hacer un feo así al Badalona.
Que no se nos olvide de dónde venomos.
-
Jo també crec que no s'ha de posar cap tipus d'impediment per a jugar en herva artificial davant el Badalona.
M'alegre que la directiva haja pres aquesta decisió.¡¡FORÇA LLEVANT!!
-
Estoy contigo Lliure,debemos jugar en Badalona y dar ejemplo.
-
No entiendo mucho el por qué de los mensajes….es que a alguien se le ha pasado por la cabeza no jugar en Badalona?