Chiquillo, ma que eres cabró. No digues eixes coses que se ho acaba creguen la gent(a mes, eren policies portuaris currantes, no de despatx), fou una casualitat i a mes els cabrons anaren en avio , no se mamaren les 8 hores i pico en cotxe pa anar i pa tornar, aixo si, vaig dormir en la casa del mar.
UltrasLUD, sin duda, despues de la sidra, lo mejor las chanclas (es que sin chanclas no soy nadie)