• En el AS de hui possa: Objectiu 18.000

    18
    0 Votos
    18 Mensajes
    728 Visitas
    mandrakeM
    @Independent: Per megafonia han dit un poc més de 16.000 Soc jo o em semblava que hi havia més gent? O esque ara ho han dir de veres i altres voltes ens han enganyat? [image: eusa_think.gif] Jo crec que la xifra és prou creïble. Orriols no estava a tope i més o menys era la gent que va sempre a eixe gol. Alboraia si que estava més ple de lo normal i no per els del Nàstic, la part baixa estava prou plena i en l'alt també hi havia prou gent. Encara que sempre em pareix així i després per la tele es veu la pura realitat. Grada central estava també més plena de lo normal però tampoc tant, hi havia prous huecos. De totes formes per a que al minut 30 de la 2a part i el Llevant jugant-se 3 punts molt importants la gent se pire(xotos kabrons [image: angry_smile.gif] )preferisc ser els de sempre.
  • El lunes en la SER hubo tertulia granota

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    281 Visitas
    L
    @Lancastrian: A que hora se hizo la tertulia levante39?. Aproximadamente a las 15,40 h. con Morata de moderador ¡¡¡Macho Llevantt!!!
  • Un levantinista en el nástic de tarragona.

    21
    0 Votos
    21 Mensajes
    1k Visitas
    ?
    És prou normal que els pares tinguen un poc de rencor ja que cap dels seus fills ha pogut triomfar en el LLevant, pero crec que en el fons els xiquets que defensaren la camiseta blaugrana, deuen de tindre simpatía i no com altre jugador que tots coneguem.
  • Ke nervioss…................

    7
    0 Votos
    7 Mensajes
    306 Visitas
    AJJAXA
    fumarselo mejor jejeje
  • PODEMOS SER LÍDERES,DIFICIL PERO CIERTO

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    139 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • NO LO ENTIENDO, PERO LO ACEPTO

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    289 Visitas
    ?
    Tu mensaje fue copiado en este otro post porqué ya se hablaba del tema. La única razón de esto es para que todas las opiniones esten centradas en un mismo post y sea más facil la lectura en el foro. http://www.portal-granota.com/que-collo ... 20.php%C7o Saludos!
  • ¿Veis factible la continuidad de Mané si se sube?

    13
    0 Votos
    13 Mensajes
    580 Visitas
    AlBeRtiNiA
    @mikitonakayama: Pues yo en todos los años de mi vida viendo al Levante, no recuerdo un equipo jugar un futbol como el Levante de Shuster en primera. pues yo recuerdo a varios,el primer levante d mane por ejemplo o el de balaguer en segunda b y segunda con sales,vicentontin,jesus,salillas,miguel angel etc
  • OPEACIÓ PAPERETS!

    29
    0 Votos
    29 Mensajes
    1k Visitas
    ?
    @7kasrrue7: Yo no podre tirar papelitos, ni confeti, ni explotrar globos, no por falta de ganas, sino por falta de manos… tengo que hacer la foto del partido!! pa luego colgarla en el foro [image: wink_smile.gif] Ahi ahi [image: metalero.gif]
  • Segons el forum del Nastic, el gol alboraia alt es pa d'ells

    16
    0 Votos
    16 Mensajes
    667 Visitas
    romanhoolR
    @mandrake: També recorde una notícia pareguda per al debi contra els xotos i al final res de res. Això no ho poden fer, estarien fotent un dels pocs llocs on s'anima de veritat per part dels aficionants granotes. De totes formes pot ser divertit per als que estem en Alboraia Baix, com guanyem…jujujujujujuju I els Força al costat? [image: metalero.gif] calla calla, que sino ens posaran a la gabia dels visitants…jajajaj
  • PUES A PESAR DE TODO "GRACIAS" A.P.A.V

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    232 Visitas
    ?
    http://www.portal-granota.com/que-collo ... -0.php%C7o [image: wink_smile.gif]
  • Siente a un POBRE EN SU MESA

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    236 Visitas
    ?
    http://www.portal-granota.com/que-collo ... 06.php%C7o
  • VILLARROEL FRENA LA CESIÓN DE RUBIALES AL NÀSTIC

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    338 Visitas
    JujotrinJ
    Hombre,por favor,sólo faltaria que estuviéramos reforzando a nuestros enemigos.Si lo quiere el Castellón,pues bien,pero sin jugar contra nosotros.Pero Nastic,Lorca y demás pues no.Eso está claro.
  • Bomba informativa: Este domingo debutará…

    28
    0 Votos
    28 Mensajes
    1k Visitas
    ?
    Espero ke anime desde nuestro fondo…...y no se vaya a tribuna... [image: teeth_smile.gif] [image: teeth_smile.gif]
  • (WEB OFICIAL) XOTOS NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    217 Visitas
    ?
    http://www.portal-granota.com/que-collo ... 06.php%C7o [image: icon_lockk.gif]
  • HARTE AL CELTIC¿?…

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    373 Visitas
    ?
    @maulet78: Celtic de Glagow, Portsmouth i Sunderland volen fer-se amb els serveis d'Ian Harte per al pròxim mes de juny. Es una bona opció de llevar-se una fitxa alta de damunt i damunt cobrar alguna coseta pel traspàs, el jugador es veu que té ganes d'anar-se'n, però en juny encara li quedaran 2 anys de contracte, així que és una bona excusa per a traure un milionet d'euros per un jugador internacional i de bon cartell a Europa. Però també em sap mal que ara que està agafant un nivell més bò se'n vaja, que li ha costat però enguany els entrenadors i tot estan dient que és un puntal a l'onze inicial. Així que dilema a la vista de cara a juny, ademés que hi hauria que fitxar a algú de nivell perquè Rubiales no és substitut de garanties. I a vore d'on traus un lateral esquerre de nivell, i que no siga Paco Peligro Peña…
  • IAN HARTE TÉ OFERTES PER A ANAR-SE'N EN JUNY

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    236 Visitas
    ?
    ni dilema ni nada q se valla. y ademas si nos da algo de dinero mejor pero q se vlla ya hombre
  • CAVALLERO,REGGI Y ALEXIS LLEVAN SUS HIJOS A LA ESCUELA XOTA

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    242 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • INCREIBLE MASCOTA DEL DIUMENGE

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    333 Visitas
    ?
    aço es cert? [image: increiblefinaaaaaaaaal_copia.gif]
  • INCREIBLE MASCOTA DEL DIUMENGE

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    144 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • CUIDADO CON LOS CHOTOS DISFRAZADOS

    2
    0 Votos
    2 Mensajes
    244 Visitas
    ?
    http://www.portal-granota.com/que-collo ... 06.php%C7o [image: wink_smile.gif]